Alt der er opslået af PinPoynter
-
Hundebørn vs. menneskebørn
Jeg synes heller ikke de to ting kan sammenlignes.. hunde vil jo altid være hunde, og børn vil vokse op og blive til mennesker. Jeg kunne bestemt ikke undvære mine hunde nu, selvom jeg har fået barn! ( og hun hører nok i Lykkelivs ulækker kategori... hun har lige nyst frugtstang ud over hele stuebordet ).
-
Gal og ulykkelig
Sejt!! Stort tillykke nu kan vi alle sove godt i nat.
-
Afstemning månedens hund januar 2012 - hund og barn
Tak :hjerte: iiiihh er så glad, det er første gang et af mine billeder har været rigtig populært :banan:
-
"Selv-aflivning"
Den med jægerne der selv afliver synes jeg er helt fin. Men jeg kunne aldrig selv aflive et af mine dyr, tror somend jeg ville have svært ved at aflive et skadet vildt dyr også, selvom det ville være det eneste rigtige. Jeg synes ikke generelt at folk skal eksperimentere med at aflive deres kæledyr, men hvis man har den rette træning og de rette redskaber (fysisk og mentalt!), er det helt ok for mig. Tror da ikke gør en forskel for dyret, om det bliver aflivet af en jæger, eller en dyrlæge.
- Ermm
-
Afstemning månedens hund januar 2012 - hund og barn
:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan: Mor er STOLT af sine prinsesser :hjerte::klap: Tak til alle jer der stemte på mine piger
- Gal og ulykkelig
-
åh altså!
nu skrev jeg jo at jeg selv havde det på samme måde med min datter, så helt ro på.
-
åh altså!
Synes ellers at "usundt" var et ret pænt ord.. havde først skrevet "sygeligt"
-
åh altså!
jeg tror ikke mine 9 år på steinerskolen kvalificerer mig til at undervise :hmm: undskyld for OT, stopper nu
-
åh altså!
Jeg synes nok det er en lille smule usundt at være så knyttet til sin hund, men jeg skal da ikke snakke... var adskilt fra min baby i 12 timer den anden dag, og det var hårdt. Jeg dog hverken græd eller noget.. og jeg regner da bestemt med at jeg bliver bedre til den slags eftersom hun bliver ældre, ellers bliver det godt nok pinligt for hende i skolen, hva'?
-
DUM
Det jeg synes er rigtig sørgeligt, er at man kan have lyst til være underholdning på den måde, at det er fedt at udstille sig selv som dum, billig eller halvskør, fordi så "er man noget". At den slags "noget" er bedre end et ganske normalt liv, uden tv-crews og natklubber og parties med alle de "rigtige" (dvs alle de andre "noget"). At ungdommen i dag vil være "kendte" uanset prisen, og uanset konsekvenserne.
-
DUM
Det er vist meget godt jeg ikke kan se det, tror seriøst det ville deprimere mig
-
åh altså!
Da vi boede i DK passede min far vores hunde, og jeg syntes da heller ikke det var fedt at aflevere dem, men når jeg først var afsted gik der gerne ca 14 dage før jeg rigtig savnede dem. De havde det jo super godt hos ham! Herovre bliver de passet i pension hvis vi begge skal noget, men oftest er det jo kun mig og babyen der er afsted, og så er de hjemme med Martin. Jeg kan heller ikke lide at aflevere/sige farvel i pensionen, men jeg ved de bliver passet godt på, og det er det vigtigste for mig. Det er mest bare lige det der med at skulle aflevere dem... Især hvis man først skal afsted meget tidligt næste morgen, og man skal sove hjemme uden hundene, det synes jeg er tomt! Men jeg KAN godt.
-
Årgang 0 2012
tænk hvor meget lort du skulle sidde og se, så
-
Årgang 0 2012
De var vistnok engang hvor jeg gerne ville være dyrlæge.. men i meget meget lang tid tilbage, kan jeg kun huske at jeg har drømt om at blive hjemmegående husmor. Og tadaaa, se mig i dag
-
Hvalpekuld i lejlighed
ja og nej. Det er ligesom med influenzavaccinen til mennesker. Hvis man er "heldig" bliver hunden udsat for netop den virus den er vaccineret imod, men ligesom man kan få en anden type influenza end man er beskyttet imod, kan hunden også få en anden type kennelhoste. Mine er aldrig vaccineret imod kennelhoste. Almindelige vacciner dækker jo heller ikke altid, det ved man strengt taget ikke med mindre man tager en blodprøve. som man før i tiden gjorde med rabievaccinen.
-
Årgang 0 2012
ved ikke om drengene er skrækkelige, men forældrene er!
-
Begraves eller brændes?
Vores tre piger er kremeret, og vi har urnerne stående. Jeg vil ikke begrave dem, da vi bor til leje. Men vi har snakket om at noget af asken skal spredes i mindeparken og ved stranden i århus, og noget på deres yndlingsmarker herovre. Jeg har ikke kunne få mig selv til det endnu, dog..
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
-
Godbidder er det nye bold!
Jeg har prøvet det modsatte. Min tervueren, som var totalt madglad, og ville gøre alt for mad, blev "pludselig" boldglad. Sat i gåseøjne, fordi deet havde en årsag, men det var alligevel lidt uventet. Jeg havde et par gange prøvet at lære hende at tænde på bolde og legetøj som belønning, men uden megen succes. En dag tog Martin hende med til noget trænerseminar, hvor de tilfældigvis havde en flyball maskine, som de skulle prøve med deres hunde. Efter det var Indy helt vild med tennisbolde! Hun døde desværre et års tid senere, og jeg fik aldrig rigtig udnyttet det.
-
Afstemning månedens hund januar 2012 - hund og barn
jeg kan godt se dem
- Woody's helt egen tråd
-
nyt overfald af muskelhund
Hvis kamphunde ikke behøver træning, hvorfor stjæles der så så mange hunde, som bruges til baiting? (ved ikke lige hvad det hedder på danske, men man stjæler en hund, smider mundkurv på den, eller gaffertape om munden, og lader sine kamphunde øve sig...). Det ville vel ikke være risikoen værd, hvis det ikke var nødvendigt for at lave en god kamphund (i ordets bogstavelige forstand)?