Alt der er opslået af PinPoynter
-
Gismo har vundet
Tillykke, hvor er det flot! :banan:
-
Kamphunde hærger park
jo, og der er forskel på menneskekæber, og hunde-ditto :blink:
-
Kamphunde hærger park
Næste gang du er ude i skoven, og ingen kigger, så bid lige i en gren og se hvad dine små flade menneskekindtænder kan gøre, og dine svage menneskekæber..
-
Kamphunde hærger park
tror bare det er et close up. Jo træ er ret blødt, har du aldrig som barn snittet i pinde med en almindelig kniv? (Jeg ville så gerne gå til spejder, så snittede rigtig mange pinde! ).
-
Flooding
Flooding går ud på at man tvinger eller "bombarderer" hunden med det den er bange for/reagerer på, indtil den stopper med at reagerer. Sådan helt enkelt sat op.
-
Kamphunde hærger park
Hunde kan jo dræbe dyr og knuse knogler, så i den sammenhæng er træ vel et ret blødt materiale:-D? Ved ikke helt hvad du er skræmt over :hmm:? Prøv at se alle billederne, det er ikke meget store træer.
-
Kamphunde hærger park
jeg synes ikke træerne ser så store ud? De fleste af mærkerne ligner at hunden har bidt, men kun kan få fat til at kradse lidt i det yderste lag bark?
-
Kamphunde hærger park
Det er altså ikke et ukendt fænomen at de såkaldte "kamphunde" ofte synes det kan være den fedeste leg i verden at hærge træer på denne måde. Selvfølgelig fordi de har lært det af et menneske eller en anden hund, og muligt fordi de er så stærke. Vi har da haft i hvertfald 2 eller 3 staffier (den engelske) som vi ikke kunne lufte i indhegninger med træer. Og skaderne kunne da også sagtens ligne at en hund har bidt sig fast, og så trukket barken af træet. At nogle kan få sig til at lade deres hund gøre sådan er jo selvfølgelig smagløst, det er jo hærværk, uanset hvordan det er sket.
-
Importerede internathunde
må de godt lave en lov der siger man ikke må arbejde frivilligt? Strider det ikke mod retten til frit at arbejde i et EU land?
-
Importerede internathunde
Elsker lidt hvordan en tråd om importerede internatshunde kan komme til at handle om økologisk pålæg
-
Dumt ben
det lyder meget som patella luxation. Var hendes forældre tjekket for det?
-
Min hund er blevet bidt af en muskelhund
det er en ældre tråd :blink: og er ret sikker på at hun faktisk meldte ham, står det ikke her i tråden? Som du lige har gennemlæst?
- Dominas eller bare ikke opdraget ordenligt?
- Alene hjemme legetøj?
-
Mærkelig indstilling
øv hvor ærgeligt.. hvis du har mod på 2 hunde, er det måske bare at blive ved at presse lidt på
- Dominas eller bare ikke opdraget ordenligt?
-
Importerede internathunde
Skulle de sanktioner da kun handle om, om det er hunde der bliver behandlet skidt? Siden vi flasher hjælpeorganisationer, vil jeg fremhæve Dogstar Foundation.com Som jeg personligt kender og 100% kan stå inde for. De udfører deres arbejde i Sri Lanka.
-
Blandede løve-bolcher
Agnes vil gerne se billeder af hendes nye hund. Hendes far er nemlig endnu ikke helt overbevist om at der er en god ide, til gengæld synes han godt om den med at efterlade Sally hos dig, og ikke hente hende igen :slem:
-
Mærkelig indstilling
kan du ikke overtage din venindes hund i stedet for at købe hvalp?
-
Importerede internathunde
Der er vi så ikke enige. Om en hund er nok så fin eller har tavle er for mig ligegyldigt i den henseende, hvis opdrætteren ikke kan tage den tilbage, mener JEG den skal neutraliseres. ellerds bliver det hurtigt en nem måde for folk at få en hund med tavle til billige penge, som de så kan tjene penge på at lave på.
-
Jer der har mere end to hunde
Da jeg havde Akita og Indy, og Martin kom til med Lexi, var vi meget bevidste om at sammenføringen skulle gå godt, da Akita ikke altid var god med tæver og Lexi godt kunne være en tand provokerende. Vi brugte 5 dage på det, hvor Akita boede hos min mor, og de blev luftet sammen under skarp kontrol/opstyn, og det virkede efter hensigten. Efter Akita døde var det ikke længere vigtigt om nye hunde var hanner eller tæver, og det er det heller ikke med de to vi har nu. Vi har "fremmede" (det bliver de jo ikke ved med at være) hunde overnattende ret ofte, og Charles og Sally enes fint med begge køn.
-
Hund i have - afstemning
Det er nemt nok, mine gider ikke være ude med mindre jeg er med :stupid:
-
Importerede internathunde
Ja, og der findes mennesker derude der vi lyve og deslige for at få lige den hund de drømmer om, og der mener jeg at internaterne oftere er bedre rustet til at gennemskue den slags mennesker.. hvorimod mange af os andre dødelige måske er lidt mere blåøjede. Derudover, så er de fleste mennesker der bruger et forum som det her, jo virkelig hundetosser, der bruger meget tid og mange penge på at lære om og med hunde. I langt de fleste familer, ER hunden der bare. En del af familien, indtil det ikke længere er belejliget, og ellers ikke en der bliver taget specielle hensyn til. Det er min opfattelse at langt de fleste hundeejere lever i lykkelig uvidenhend, om hvad en hund egetlig er for en størrelse, og dermed er de ikke mere kvalificerede end et internat, til at formidle deres egen hund, da de ofte ganske enkelt ikke ved hvad den indeholder.
-
Importerede internathunde
Jeg er ret enig, men synes stadig det er noget svineri at afvise hunde fordi de f.eks er 5 år eller ældre, og desuden er jeg heller ikke fan af at intakte hunde videreformidles. Der er jeg nok farvet af det land jeg lever i, men jeg synes virkelig ikke at bare muligheden for at en internatshund bliver avlet på er iorden. Mht til Bernerazuros kommentar, så findes der jo inkompetente mennesker alle vejne, der er ingen garantier uanset hvad man gør.
-
Importerede internathunde
En af grundene til at de danske internater er tomme, er j at de er enormt kritiske med hvad de tager ind. Det er ikke nødvendigvis et sandt billede af hovr mange hunde der er til omplacering. Det behøver man jo bare åbne DBA eller G&G for at vide.