Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Vi har et par lækre, langbenede fyre på weekendbesøg De hedder Teddy og Ziggy, og er vistnok begge omkring 8-9 år gamle (er ikke helt sikker på Teddy). Jeg ved ikke om der er nogen der kan huske at jeg for nogle mdr siden skrev, at Teddy havde mistet sin bror, Harley. Han stod pludselig med et brækket ben, mens de var i pension på det internat de er adopteret fra Blev selvfølgelig hastet til dyrlæge, og det viste sig at være voldsomt fremskreden knoglekræft, der var ikke noget at gøre for ham. Ejeren havde allerede planlagt endnu et kennelophold et par uger fremme i tiden, og hun bad personalet om at sætte Teddy sammen med en ny hund, de mente ville passe til ham, og så ville hun adoptere den når hun kom tilbage Således kom Ziggy til! Ziggy er totalt sjov, og altid i ret godt humør. Teddy er meget indadvendt og tilbageholdende, Ziggy er bare charme selvtillid og lækkert hår :banan: De enes utroligt godt med Charles og Sally, men kattene er selvfølgelig lukkert forsvarligt væk... bandagen på Teddys ben, er fra en slåskamp med en kat.. han fik revet benet ret voldsomt op De er ikke ret fotogene indenfor er der for mørkt, og udenfor er der koldt og det sner lidt, så de dør en lille smule hver gang jeg slæber dem i haven (samme gælder for Charles ) (mundkurven var bare lige til vi var sikre på at Ziggy ikke troede Agnes var noget man skulle fange og spise :blink:)
  2. Jeg tænker ofte på at det kunne være skægt at se hvad Sally rent faktisk er lavet af, og hvorfra hun kommer. Charles bror kendte vi jo, og havde rigtig meget med at gøre til han var knap 2 år gammel, men der må have været flere?? Har desværre en mistanke om at de slet ikke kommer fra et rart sted, men man ved det jo i bund og grund aldrig, når deres herkomst og opvækst (de første 6 ugers tid) er helt ukendt.
  3. Nå okay, jeg forstod i en anden tråd at Hugo havde dræbt katte før i tiden, men det var katten der havde dræbt hunde?
  4. tror ordet sørøver er for svært for de her englændere fint bud
  5. der er vist nogle ret skrappe regler... noget med at det kun må være 2 ord, må hellere lige sætte mig ind i det :hmm:
  6. tror bestemt ikke mine laver ballade, mine katte er for dovne, og hundene ligeså. Lenschow, hvor længe gik der før du lod Hugo være alene sammen med kattene? Jeg tænker, hvor længe gik der før du kunne stole på at han ikke slog kattene ihjel når du ikke var der til at managere dem?
  7. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Charles hopper nu nemt og uden tiløb (og uden at røre lågen!!) over vores babygitre, hvis hans yndlings"moster" kommer på besøg, og de er på den anden side. Men det er ikke et problem i hverdagen, normalt bliver han pænt på den side han skal.
  8. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    babygitre er oftest kun omkring 85 cm høje.
  9. Hvem finder lige på noget godt til Sally, hun skal jo have et kennel club navn, hvis vi skal ud og konkurrere næste år :banan:
  10. Ligner rimelig meget en schæfer, opfører sig rimelig meget som en collie. Den teori ville jeg bestemt ikke sætte min lid til!
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Adfærd
    Lenschow, jeg glæder mig rigtig meget til du får lidt mere praktisk erfaring. Det kan ofte lyde lidt som om du læser op fra en teoribog, eller mener at fordi noget er lykkedes dig med en eller to hunde, så bør alle reagere ens, eller kunne lære det på samme måde. Sagt i allerbedste mening, tror jeg nogle gange det opfattes lidt nedladende, og jeg er helt sikker på at det SLET ikke er din intention, da du virker som en person , som rigtig gerne vil hjælpe andre.
  12. Da vi mødtes, havde jeg to hunde og Martin havde en. Så vi har altid været enige om flere hunde. Dengang var det naturligvis "hans" og "mine" (henholdsvis), selvom vi stadig deltes om arbejde/ansvar. Nu er begge hunde "vores" da de begge er kommet til efter vi er flyttet sammen. Og jeg som ALDRIG troede jeg kunne have en hund som ikke var "min" :blink: -men det er nu ganske nemt, faktisk
  13. Var i en dyrehandel i Dubai, hvor der sad to smukke salukihvalpe i en lille glaskasse En anden dyrehandel solgte også hvalpe, men der havde de et stort "glasbur" lidt a'la noget fra en gammeldags zoologisk have, og de havde senge, legetøj og menneskelig kontakt osv, så trods alt lidt bedre forhold.
  14. prøv at læse tråden inden du svarer
  15. topic svarede på PinPoynter's Siri i Sygdomme
    måske du skulle ringe til dyrlægen og høre om det lyder som noget de kender. Hvis den ER brækket, ville det godt nok være ærgeligt at vente til i morgen.
  16. topic svarede på PinPoynter's Siri i Sygdomme
    pas! Det lyder ikke særlig rart... Kan han have skubbet en knogle af led?
  17. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Men så er ALLE mennesker jo potentielt farlige, og ingen af os skulle gå udenfor en dør? Hvis denne pittbull (jeg ville rigtig gerne vide hvordan sen ser ud, kan du evt finde et billede på nettet af en hund som ligner den?), har gået rundt i månedsvis, frit, UDEN at angribe nogen, så er der altså virkelig kun en MEGET lille risiko for at den er agressiv, og en endu mindre risiko for at det er dit BARN den kunne finde på at skade. Og du får det til at lyde som om at fordi det er en bestemt race, er den kun ude på at slå ihjel, dette er altså ikke korrekt. Havde den hund haft i sinde at skade dig eller dit barn eller din hund, så havde den nok gjort lidt mere ved det, end bare at gå forbi jer, som du skrev den gjorde sidste gang du mødte den. Så jo, man kan med rette sige at den "bare er irriterende". Jeg vil ikke engang kalde det truende
  18. hvad er der da galt med galakjole og fivefingers?
  19. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    ja den var sgu nok ikke gået med en buller Dygtige Buzz :hjerte:
  20. ikke lige min stil, men ellers et godt bud. Tror bare generelt ikke jeg er til noget som helst festligt (men hold fast hvor er der meget billigt tøj på den side!)
  21. Jamen kold i røven, det er lige mig:mrgreen:, jeg har jo heller ikke plads til at pakke sko med, jeg skal have Agnes' voksipose med over denne gang, så jeg forudser 2 par tøj til mig i kufferten, og resten bliver alt Agnes' skrammel
  22. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Sygdomme
    øv, kunne i ikke få tid i dag? Blærebetændelse er ret smertefuldt.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.