Alt der er opslået af PinPoynter
-
Sele som ikke ødelægger pelsen
tror ikke du kan klippe helt nøgent du bruger vel ikke en skraber?
-
Sele som ikke ødelægger pelsen
Sally bliver klippet under maven i morgen! Dog ikke pga filter, men pga den stank der er hver gang hun har badet i skovsøer, og er 100 år om at tørre
-
Sterilisering
Jeg mener helt klart at der er et optimalt tidspunkt midt mellem løbetiderne, både mht til hormonniveau og risiko for forblødning ifb med selve operationen. Jeg er ikke religiøs med det, men kan det gøres der, vil jeg gerne det.
-
Sele som ikke ødelægger pelsen
ok. Jamen så foreslår jeg at du klipper alt hans pels af
-
Sele som ikke ødelægger pelsen
min erfaring er at retrieverliner i nylon filtrer rigtig meget i den slags pels! (vi bruger dem i pesnionen). Men et rundsyet halsbånd i læder er noget helt andet, så jeg vil tro at en rundsyet lædersele burde fungere
-
Sterilisering
jeg er godt klar over det sagtens kan gøres når som helst, rescuyes herovre steriliserer jo heldigvis alt inden det bliver videreformidlet og de kan ikke vente månedsvis (eller uger for den sags skyld). Men JEG ville gerne have det gjort på det rette tidspunkt, og vi håbede også hun ville blive lidt mere moden efter en løbetid.
-
Opdragelse, grænser og straf...?
Stakkels Bamse, men så lærte du da noget nyt om ham i det mindste Sally ville f.eks nok slet ikke have lagt mærke til samme behandling, men jeg tror heller aldrig hun er blevet mishandlet på nogen som helst måde, hun er bare slet ikke blevet opdraget på nogen måde, før hun kom til os.
-
Opdragelse, grænser og straf...?
Jeg skælder da også ud engang imellem, men jeg synes ikke det er noget der sker ofte.. Jeg kan godt blive irriteret på Sally hvis hun bliver VED med at gå ind i køkkenet. Det er no-go, for der er ikke plads til både menneske og hund(og jeg gider ikke have dem derinde). og når hun har fået det at vide 5 gange (og fint gået ud hver gang) men stadig kommer tilbage, ja så bliver jeg da irriteret.
-
Sterilisering
Akita blev steriliseret da hun var 3 et halvt, pga livmoderbetændelse. Indy blev steriliseret efter første løbetid. Lexus blev steriliseret da hun var ca halvandet år (Martins hund). Sally blev her i januar, hun fyldte to i marts. Vi lod hende have en enkelt løbetid hos os før vi fik det gjort, da vi ikke kendte hendes cyklus.
-
Jeg er .. målløs! (lang)
kan du ikke spørge ejeren om hvem der er opdrætter? Sig at du kender en der leder efter en opdrætter af lige den type hund, eller noget lignende
-
Opdragelse, grænser og straf...?
Vi har været nødt til at bruge en del management (herovre fungerer det ord jo fint ) med Sally, og til dels endnu. F.eks. hendes hætte når hun kører bil.. Det ser jeg slet ikke noget galt i, så længe der (for Sally) er fremgang på andre områder. Nogle hunde kan bare ikke lære alting på en gang! Det med bilen tror jeg ALDRIG hun lærer, hvorimod jeg har en forventning om at jeg engang kan passere andre hunde uden hun gør fordi hun er i snor. Jeg vælger mine "krige" med omhu, og har slet ikke nogen sukkersød forventing om at hun "lige pludselig vender", eller at jeg kan klikke mig ud af alle hendes problemer (er prøvet, no luck ). hun er en svær en, fordi det hverken er nervøsitet eller agression der spiller ind. Hjemme i huset er hun dog sød og ret artig, hun har f.eks aldrig prøvet at bide i nogle af vores ting, selvom hun kun var lige over et år da vi fik hende -der er bare kun lige det med Savannah Det er meget, meget sjældent Charles skal korrigeres i noget herhjemme eller andre steder, han er generelt bare en god dreng
-
Masser af hunde!
ja, og fine i temperamentet! :hjerte:
-
Masser af hunde!
Det er ren reklame for internatshunde! Bortset fra George (sort lab) som er en "fejlet" førerhund (albuedyspalsi, blev opereret, men kan selvfølgelig ikke arbejde og derfor adopteret ud), og huskierne som ejeren har haft fra helt små (hun har selv avlet den grå, den røde er mor til ham), er alle de andre hunde fra internater eller overtaget på anden vis, fra et hjem der ikke kunne have dem :blink:
-
Navne med B
Jeg stemmer også for Bertram :hjerte:
-
Masser af hunde!
Vi ville bare gerne have et gruppebillede af hundene, ikke andet ...der var dog et par der ikke ville være med (lurcherne, man kan se kroppen af den ene på det næste billede)... og så Charles der var blevet for træt til at sidde pænt, så han lagde sig bagved Martin istedet
-
Masser af hunde!
hun er en lurcher, meget smuk og lidt sky pige Hun var herreløs og strejfede om oppe i Skotland i sin tid.
-
Masser af hunde!
Billeder fra dagens fællestur. Alle disse hunde, er hunde som Martin (og nogle gange jeg) lufter i hverdagene, mens ejerne er på arbejde Alle hundene har i forvejen mødt et eller flere par af de andre hunde (det var kun George som kom alene i dag, alle de andre bor i par :blink:), men det er første gang de alle mødes på samme tid. Det gik bare helt udover hvad man kunne forvente af en flok på 9 hunde, ingen sure miner overhovedet, alle enedes med det samme, og hyggede sig. Sit for fotografen Virkelig dejlig tur :banan:
-
Agilitytræning - fælles forår 2011
Sejt Sonja!
-
Jeg er en glad "moar" til Oskar og katten Mille
Flot! :banan:
-
En grime til min hund
min hund har ikke problemer med sin nylongrime ??
-
Opdragelse, grænser og straf...?
undtagen når hun vækker dig om natten? :blink:
-
Hvalp og voksen hund alene hjemme
what doesn't kill you makes you stronger :klap: og F*CK hvor var hun nuttet!!!:hjerte::hjerte::hjerte: (Baldur :lun:R.I.P.)
-
Berner-like racer?
nu er jeg lige et af de der irriterende menneesker som svarer uden at laese hele traaden, men var der ikke noget med at godt kunne lide scaefere?
-
Bullterrier og sygdomme
min venindes er hvis, men vi har et par brindle der kommer i pensionen, og deres fødder ser forfærdelige ud (hudproblemer), så jeg tror det er alle farverne.
-
Agility-regler
er ret sikker på at dommeren har ret til at stå lige hvor denne lyster, så længe det ikke er i din eller hundens løbebane. Den anden ved jeg ikke... teknisk set er det vel ikke en fejl? :hmm: