Alt der er opslået af PinPoynter
-
Må jeg se dit halsbånd og din snor?
uuuhh :slem: ???
-
Y / X sele til store hunde?
Så har du købt den for stor, sådan har de ikke siddet på nogle af mine, og alle 5 har brugt dem på et eller andet tidspunkt (men de glider dog rundt, som tidligere skrevet).
-
Må jeg se dit halsbånd og din snor?
wow, hehe, hele to gange! Den er jo nærmest slidt op kan i hvertfald se den der totalt agressive kamprotte er ved at bide den i stykker Ej, kan du ikke lige prøve at se om du evt har en der er længere? Ellers kan det godt være at 2,30 er nok, skal lige prøve at måle imod mine snore.
-
Må jeg se dit halsbånd og din snor?
er det sådan at du måske ville af med en af dem? Jeg mangler en rimelig smal læderline, ca 3 m, uden håndtag/ringe..
-
Y / X sele til store hunde?
Mine hunde har da en hurtta sele, og de er store (eller i hvertfald mellemstore ).. jeg synes de er pæne. Trixies fleeceseler glider meget rundt, jeg har selv et par stykker. Især hvis de bliver våde, fordi de kommer til at veje et ondt år med al det vand i fleecen. Hurttaen sidder rigtig godt på både Charles og Sally. Jeg har kun en sele, men de bruger nøjagtig samme størrelse, trods knap 10 kg's forskel i vægt! Bruger den til Sally for tiden, da hun trækker meget (og jo er i snor på noget af sin morgentur). Charles trækker ikke og bruger bare sit halsbånd, og er fri hele turen alligevel.
-
Lidt statistik om børnedød - og årsag hertil
FAIL! Mine to hunde var så vilde for at se Agnes da jeg lige kom hjem fra hopsitalet, Martin måtte holde dem med vold og magt, fra at "overfalde" mig og baby. Og hver morgen når jeg kom nedenunder var det den samme pivende, slikkende, dansende, hoppende hilsen. Det var kun et problem fordi jeg fødte ved kejsersnit, og var nød til at passe på mig selv, omkring mine hoppende vilddyr Ville nødig lige have en pote eller et hoved i maven!
-
Hvad var den sidste film du så???
nanny McFee :hjerte:
-
Line m/elastik - anvendelse?
:klap: for mig ser den lige så grå ud som selen
-
Line m/elastik - anvendelse?
hvordan ser den her farve ud for dig?
-
Line m/elastik - anvendelse?
sorry stadig grå.... øverst på hundeforum hvor der står "velkommen til hunde-forum.dk" DET er grønt. Selen ser lige så grå ud som en gang aske.
-
Line m/elastik - anvendelse?
den brune ser brun ud, den grønne ser stadig grå ud
-
Lidt statistik om børnedød - og årsag hertil
:stupid:
-
Line m/elastik - anvendelse?
her ser den grå ud... har du set den i virkeligheden?
-
Line m/elastik - anvendelse?
totalt OT, men hvordan kan den her nogensinde kldes for grøn?????
-
Sørgeligt
der er da ikke ret mange mennesker der vil tage noget til efterretning, hvis man bliver råbt ad eller svinet til. Jeg ville ihvertfald ikke.
-
Lidt statistik om børnedød - og årsag hertil
tror også de er mange der er bange for toxiplasmose, der var i hvertfald mange der var forargede over at jeg arbejdede med katte mens jeg var gravid.. øhh hallo, de har altså opfundet de her ting som kaldes gummihandsker, som man kan have på mens man ordner kattebakker
-
Han er da sød..
det er da endnu værre at de ikke giver en eneste brugbar bid information om deres hund.
-
Lidt statistik om børnedød - og årsag hertil
Jeg har hørt at faren var at kattene godt kan lidt at ligge lunt og godt, og derfor kan komme til at ligge på babyen, altså ikke noget med "med vilje" eller jalousi? Men det stemmer måske heller ikke? Mine katte har dog ikke vist den fjerneste interesse for hverken Agnes eller hendes seng
-
Din hunds specielle særhed
Sally er ret normal, men Charles gør en ting som jeg ikke har set før. Hvis han er meget træt, lægger han sig i sofaen med hovedet ind i hjørnet ved hynderne, og ryggen ud mod rummet. Det ser ret skægt ud
-
2. gang er lykkens gang
De er godt nok kære :lun:
-
dejlig historie
How a Pit Bull Healed an Air Force Veteran – and Others Like Them : StubbyDog
-
Tuja gift
det var god nok vildt... godt han kun kløede sig, og ikke tyggede i den!
-
Så blev man ellers lige overmodig..
bare rolig, I slipper ikke for opdateringer (nu er der jo ingen agility de næste 2 uger så skønt at jeg har noget andet at glæde mig til :banan:).
-
Så blev man ellers lige overmodig..
Jeg er også lidt flov over at have haft så lidt tiltro til hende, trænerne må have troet jeg enten overdrev helt vildt, eller var småt begavet
-
Så blev man ellers lige overmodig..
nej da! :hmm: