Alt der er opslået af PinPoynter
-
hund i hængekøjen....
video video! :klap: Tjalfe har da det sjoveste hundeliv! Alting er jo til, mest for hans skyld :banan:
-
Ruller sig i stinkende sager...
Sally siger Jubiii, jeg siger nej tak
- I fast rutefart...
-
Ruller sig i stinkende sager...
- hund i hængekøjen....
Det synes jeg lyder som en helt fantastisk plan :klap: - og når du når dertil hvor du står op, og det er med begge ben på brættet, vil jeg anbefale noget med godt med udenomsplads, og en retriever der ligger bundet af i et andet værelse- Ruller sig i stinkende sager...
Sally rullede sig i to (meget) døde rådyr i går... lækkert. Jeg har aldrig formået at træne mig ud af det med nogle af mine hunde, fordi det er noget de gør mens de løber fri og ikke er indenfor mental eller fysisk rækkevidde Vi pladrer bare godt med hårshampoo i når de kommer hjem, og så er det under den kolde hane (men i går slap hun for bad, for hun lugtede overraskende nok slet ikke af død!). Normalt er det rævelort der er et hit som hunde-deo her i huset ).- hund i hængekøjen....
Tjalfe :hjerte: nomalt ville jeg ikke være bekymret over at nogen skulle bruge et vippebræt... ... men når det er dig, ser jeg 100 potetielle ting der kan gå galt- Sej Dobermann!
Tror beastemt ikke det gør ondt, men som jeg selv skrev i det oprindelige indlæg, tror jeg ikke det er noget der er sundt at praktisere alt for meget.. Jeg tror det slider meget på deres ryg. Men siden dobermannen aldrig har prøvet at løbe på så mange pinde før, er den nok ikke blevet slidt helt op af det- Sej Dobermann!
mine øjne kørte vist også lidt rundt over den- Sej Dobermann!
Kan godt lide doberens ejers svar til sidst, hvor hun bliver spurgt om hvordan man går fra at træne på 12 pinde, til 60 [media] [/media] Det ser ud som en udmattende sport, og nok ikke noget der skal praktiseres alt for ofte, hvis man vil have sin hund i mange år. Men sikke en fokus!- Kan man få en golden på max 10kg..
Blid og rolig? Vi kender øjensynligt slet ikke de samme slags goldens :lol:- nyt navn til min hund...
Der er da ikke noget galt med Theo, og det er han vel allerede vant til?- hvornår har din hund det hårdt?
Charles har det generelt bare altid hårdt- Motion og aktivering af en hvalp på snart 5 mdr
gå ind i konrolpanelet og opret en avatar- Min hund er ved at blive gammel
Hvis Bailey skranter og halter lidt, var det måske en ide med et ekstra lille dyrlægetjek, for at se om han kan hjælpes med noget smertestillende? :hjerte:- Sove steder
Vores sover nedenunder i sofaerne. Vi plejede at have hunde i sengen/soveværelset, men nu er ovenpå "helle" for kattene, så hundene må blive i stuen (Sally er ikke god til at lade den ene kat i fred).- Karlas lillesøster Johna!
tror det er noget med at hun kun må få hvalp, hvis manden må bestemme navnet :hmm:- Flækkede kløer
jeg tror også jeg ville forsøge mig med at holde ALLE negle godt korte, evt klippe dem hver uge, til nerven trækker sig tilbage og de kan klippes godt op. Kan kun forestille mig at jo kortere negle = jo mindre risiko for at de flækker. De er jo også tykkere oppe ved roden.- Tweesa, LL, SMM, DAMER! HJÆLP!!! Er i modekjolekrise!
Du skriver: Jeg læser: BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla Magasin! bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla (?) BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla 50 BLA bla bla 48 BLA bla bla BLA BLA bla! BLA bla bla BLA Jeg er bare ikke moderne- Karlas lillesøster Johna!
De skal nok blive rigtig nuttede om 2-3 uger :hjerte: Farmand minder lidt om min fars yngste JRT, bare med lange ben Louie:- Agilitytræning - fælles forår 2011
Ja, og nu hvor han har taget det værste slæb og dt mest trælse arbejde med hende, er det vidst på tide at jeg overtager igen :klap:- Agilitytræning - fælles forår 2011
Dyrt, ja det kan da hurtigt løbe op På den anden side har vi jo haft hende i 11 mdr uden at ofre en krone på træning før nu Træneren foreslog selv at vi med tiden kan træne med en af hendes hunde som distraktion, og mit mål er at Sally bliver så hooked på agility, at hun kan træne med andre hunde uden at gø eller løbe op til dem. Martin sagde selv i dag, at det ender med at Sally bliver min agility hund, og Charles bliver hans rally hund.. det er da ikke en helt dårlig ide? :blink:- Agilitytræning - fælles forår 2011
tak -skal lige ud og have købt mig et par bolde i snor :blink:- Agilitytræning - fælles forår 2011
Sally havde sin første enetime i dag, og hun var så dygtig, og glad for at det endelig handlede om hende! :hjerte: Hun blev introduceret til spring, tunnel, slalom og felt. springene var tre spring på række i allerlaveste højde som vi tog frme og tilbage fra begge sider (altså højre og venstrehandling), tunnelen blev lavet lille til hende, slalom var channel-weaves (ved ikke hvad i kalder det?) og feltet var nedgangen fra en balance, lagt på en lille forhøjning bare så hun kunne få fornemmelsen af at gå på et smalt bræt. Det var helt vildt godt, vi skal tilbage i næste uge :banan:- Som hund så ejer?
har nu hund nr 4 og 5, og da alle 5 har været vildt forskellige, passer det enten ikke på mig, eller også lider jeg af multiple personality disorder. You decide ....... - hund i hængekøjen....