Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. der står at moderen er blanding af jagt terrier og jrt... hvad end så end jagt terrier er, har ikke så meget forstand på dem.. men gætter på den er sort
  2. Nu er mine hunde jo nogle gange lidt entusiastiske omkring gæster ... så folk må gerne bede dem hoppe ned, slappe af osv, men jeg ville blive noget gal hvis de sparkede, slog eller råbte af dem! (hvis de ikke hører efter når de bliver bedt om at hoppe ned/ikke bide etc, skal JEG nok tage mig af det!).
  3. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Det har jeg prøvet, med en flok på 12-15 mountainbikere der kom bagfra på en ridesti UDEN at sige noget... jeg sad på en MEGET speciel 2 års fuldblodshoppe, og det var hendes første tur i den store skov, fedt! Heldigvis havde hun valgt at jeg var til at stole på sådan generelt (fortæller gerne om hende en anden gang :hjerte:), og panikkede ikke, men de var seriøst så tæt på at jeg kunne have klappet dem på cykelhjelmen der var lige et minut der hvor mit hjerte måske slog lidt hurtigere end normalt Tilbage til emnet, jeg synes ikke jeg møder folk der ikke kan lide hunde. Jeg møder faktisk rigtig mange mennesker som giver mig komplimenter for mine hunde, og som gerne vil hilse på dem
  4. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    det har intet med myndighederne at goere, men producentens anbefalinger. Ogsaa derfor jeg undrer mig over forskellen!
  5. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Er det ikke mærkeligt... i DK gælder en rabiesvaccine 3 år, en herovre er det kun 2 Samme vaccine og alting.
  6. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Charles går til agility en gang om ugen. Sally er endnu for uartig til at gå til en fritidsinteresse ...men der arbejdes på det Har meldt hende til en enetime i agility i næste uge (et privat sted, ikke der hvor vi går med Charles), men det er unægtelig en lidt kostbar affære i længden :hmm:
  7. hver måned bliver der lavet en tråd af Dinah, med næste måneds emne (som vælges af den sidste vinder). Har du et billede der passer tiul emnet, skal det sendes i en pb til Dinah, og derved kommer dit billede med i afstemningen
  8. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Schæfer
    nej nej, så galt er det dog heller ikke
  9. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Schæfer
    mine ville da gladeligt springe 60-80 cm hvis de ville ind et sted... altså nu er det ikke fordi vi gør i at bryde ind i folks haver, og herovre er det MEGET normalt at folks haver er hegnet ind med 180cm om de har hund eller ej, men med den travle vej vi bor på nu, ville jeg aldrig lade mine hunde gå fri i en have bag kun 80 cm hegn
  10. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Mine bliver vaccineret hvert år, KUN pga af at jeg nogle gange afleverer dem i pensionen, og det er et krav.
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Foder
    Her er en liste, den er dog fra 2008. Happy (non)shopping! Procter and Gamble Products: Boycott P&G Brands
  12. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Foder
    Nu er PETA jo ikke helt fine i kanten selv. Mage til flok hjernedøde ekstremister skal man lede længe efter! Men man kunne jo starte med at boycotte alle P&G varer, jeg ved der ligger en liste et sted med alt hvad de står bag produktionen af, hvis du er interesseret? Er der iøvrigt nogen der ved om Olivers overhovedet er interesseret i at blive verdensomspændende? For mig virker de mere som et lille familiefirma.
  13. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    I Danmark havde vi en lille bitte have, med et lille hegn på 120 cm omkring. Det sprang Lex nemt ud over (lavbenet schæfer), men de to andre (nu afdøde) blev inde. Nu er vi ved at få sat hegn op her, jeg har ikke målt det, men det ser ca 180cm højt ud, og jeg regner bestemt med at det holder de to nuværende hunde inde! Det ser sådan her ud
  14. topic svarede på PinPoynter's Umulia i Debat
    Hvorfor ikke? Du kan jo selv vælge hvad farve du helst vil have? :klap: Endelig en opdrætter med prioriteterne iorden :stupid:
  15. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    der svarede du egentlig fint for mig
  16. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Schæfer
    Måske du kunne give Rikke et godt råd med på vejen, i stedet for at iklæde dig den efterhånden velkendte dommerkåbe, og udgyde din uforbeholdne, fordømmende mening på et medlem af vores forum, som åbenlyst er ked af det der skete? Rikke, jeg synes helt sikkert at du skal få din have indhegnet, for dine hundes sikkerhed. Som andre har påpeget, du kan måske styre dine egne hunde, men du kan ikke styre dine omgivelser.
  17. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Jeg nægter at sygeforsikre 4 dyr, det kan simpelthen ikke svare sig, med de priser de kører på forsikringer herovre efterhånden
  18. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Uha mine kan også Charles er simpelthen den mest accident prone hund jeg kender! (han er hundenes Mosgaard )... og Sally har da også været forbi ved doktoren et par gange ud over hvad burde være nødvendigt, og kattene kan heller ikke sige sig fri Det år vi mistede Akita og Lex brugte jeg mindst 20.000 kr hos dyrlægen på 5 mdr.
  19. topic svarede på PinPoynter's martin i Sygdomme
    Indy var også altid meget sulten efter et anfald Jeg plejede at gå en lille tur med hende, ikke langt, og i helt helt roligt tempo. Det plejede at distrahere hende fra sulten indtil hun faldt til ro. Tror egentlig også jeg pejede at give hende lidt at spise, men selvfølgelig ikke meget.
  20. Ring til dyrlægen og beskriv symptomerne, så kan de afgøre om det er bedst at du finder transportmulighed, eller om det kan vente til din mor kommer hjem.
  21. Forresten, vi har en udmærket graviditetstråd kørende inde i hyggehjørnet, hvor du på det kraftigste nu opfordres til at blande dig (der er også en babytråd, men indtil videre er Lykkeliv og jeg de eneste der har født).
  22. Siden der nu ikke er noget der virker, eller er praktisk muligt for jer, hvad så med bare at acceptere at det er sådan han er. Sæt et babygitter op, og lad ham blive i et andet rum når der er gæster. Giv ham en blød seng og et stort ben at spise, og hyg jer så med jeres gæster, og glem at i har hund. Måske en dag det går op for ham, at de ikke kommer for hans skyld, og han ikke længere kører så hårdt op. Nogle gange er det bare ikke alting der kan fixes.
  23. hvad med et myndehalsbånd? De skal godt nok sidde meget stramt, men de er dejligt brede og støtter myndernes lange hals (deres hoveder er også mindre end deres halse).
  24. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Sjove billeder fra internettet
    Så plat, og alligevel så sjov :lol:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.