Alt der er opslået af PinPoynter
-
Sikken en tur ved dyrlægen!!
prøvede de kun at tag fra benet? synes tit at det er nemmere fra halsen, hvis de har problemer med at finde åren i benet. Stakkels hund... prøvede noget lignende med min ene kat og hendes rabiesblodprøve, vi var også tre om at holde hende, og hun var bare en lille fis på 8 mdr Hun bøjede tre kanyler, og skreg som et pryglet barn.
-
Tvinges til dyremishandling.
skal vi prøve at holde os til emnet, som er ulemper ved kombination at mundkurv og sne, og ikke komme ud i hele debatten om kamphunde, igen? Tak
-
Gåture her i vintermørket
mine får det samme motion, det er jo mest Martin der går med dem i ugens løb, og han tager dem ud enten alene eller sammen med hans kunders hunde, så det bliver jo det samme året rundt. De elsker begge sneen, og Charles behøver ikke dækken så længe han bevæger sig rundt. Men han kan godt lide at have dækken på, så når det sneer (eller endnu værre, regner), får han et på. Og så sover han med fleecedækken på hver nat, da vores hus bliver ret koldt
-
brun lab fra specialdogs
gad vide hvordan tan viser sig på en gul lab? Vil man overhovedet kunne se det? Og mon det er forklaringen på min undren over mange lab-blandinger med tan/brindle aftegn?
-
brun lab fra specialdogs
Hvem købte du din coton af?
-
Månedens hund november 2010 - hund der pynter op til jul
Jeg har Tyson :hjerte:
-
Ressourseforsvar og lille barn
En af mine gamle dyrlæger brugte akupunktur i forbindelse med låste bagknæ hos heste. Måske det er en mulighed?
-
Hvad har din hund lært i denne uge?
Sally er startet på slalom mellem mine ben, men har ikke lært det endnu. Men idag tog jeg en target stick md ud, og hun elskede at dutte på den, så det lærte hun hurtigt! :klap:
-
Nogen der kan anbefale en Whippet opdrætter? :)
ok, held og lykke med jagten :5up:
-
Nogen der kan anbefale en Whippet opdrætter? :)
der er to whippets der søger nye hjem, hvis du læser i omplaceringsforum'et her på siden
-
Hvad var den sidste film du så???
i biffen: RED -sjov aktionunderholdning som det er bedst, masser af skyderi og humor herhjemme: kan ikke huske hvornår jeg sidst så en film i tv
-
At rejse fra sin hund i 3 uger
Citerer lige denne igen, da mit svar forsvandt da H-F gik ned. Burene er IKKE på bildækket, men oppe på et af kahyt-dækkene.
-
At rejse fra sin hund i 3 uger
Harwich-hook of holland færgen har bure til hundene. Det larmer dernede, men du kan besøge din hund så ofte du vil. Det kan du ikke hvis hun sidder i bil! Det er ikke fedt for dem, men det er altså heller ikke dyrplageri. Mine tre piger overlevede da turen både over og hjem et par gange undskyld ALLE mine dyr har kun fået en enkelt rabiesvaccine, både dem der fik lavet pas i DK og dem der har fået lavet pas herovre. Der skal som Freya siger ikke gå 120 dage før man kan tage blodprøve hvis det er til UK, de tager den normalt efter en måned (igen både i DK og UK). Hvis blodprøven viser et godkendt antal antistoffer, er vaccinationen gyldig fra den dag blodprøven blev taget, og det er således fra den dato man tæller 6 mdr frem.
-
At rejse fra sin hund i 3 uger
Jeg synes som om det lyder til at Smilla ville få en fantastisk ferie hos dine forældre :hjerte: Altså hun kender dem, de holder af hende og hun må sove i sengen (som jeg går ud fra at hun er vant til hjemmefra?). Det kan da kun blive hyggeligt for hende OG for dine forældre... måske de endda ser frem til at have hende på ferie? Og så kan du jo i mellemtiden starte hendes pas op, med rabiesvaccine og blodprøve, og så kan hun måske næste år komme med på ferie herovre? Jeg har aldrig prøvet at have min med offentlig transport, men jeg TROR ikke at en hund i taske vil være et problem i togene... men hæng mig ikke op på det. Da Akita var ung (og min eneste hund), tog jeg to gange til USA en måned ad gangen, hvor hun så var hos min far. De to havde det bare så hyggeligt sammen og hun ELSKEDE at komme på ferie derude :banan:
-
dækken, hjemmelavet, men hvordan`?
Hvad synes du er svært ved det? Jeg syer kantebånd på alle de dækkener jeg laver, og udover at det tager lidt tid, synes jeg ikke det er svært overhovedet, i forhold til at sy resten af sådan et projekt.
-
Jul med hunden(e)
blaaahh Jul.. Hvad er jul hvis man ikke er hjemme hvor maden smager godt (og nogen andre end en selv har lavet den!) Ved slet ikke hvad vores planer er endnu, kan ikke engang få endeligt svar på hvad dage jeg skal arbejde over julen/nytåret, og især ikke nu hvor en kollega har sagt op. Men ikke der kommer rigtigt styr på det i næste uge?!
-
Memphis i smørhullet
Hun ved da lige hvad der er godt
-
Månedens fristelser - Ikke for svage sjæle
:hjerte::hjerte::hjerte:
-
Moar ville have mig til svømning, igen, igen!!!
du har tydeligvis aldrog prøvet at tørre en labrador Det er som om at når deres fedtede pels ENDELIG bliver rigtig våd, så tager de en krig om at tørre igen... jeg vil hellere tørre en langhåret schæfer end en lab hvis jeg havde valget
-
Hund og en nyfødt som kommer hjem
sidste vinter sov charles mellem mig og martin næsten hver nat .. under min dyne:rolleyes:. Tror ikke han er mindre end Basse Nu er han en stor dreng, som sover på sofaen ved siden af sengen, men kun hvis han får sin pyjamas på, så han ikke bliver kold
-
At bruge leg som belønning når øvelsen er "ro"?
er det fordi du kan belønne dig selv hver gang du gør noget rigtigt?
-
Min hund kaster op og falder om :/
Kun en dyrlæge kan hjælpe dig. Vi er ganske almindelige hundeejere herinde, og vi er ikke kvalificerede til at stille diagnoser om så alvorlige potentielle sygdomme som epilepsi. En god ide er at filme det næste gang, så du kan vise din dyrlæge nøjagtig hvad der sker.
-
Hvad har din hund lært i denne uge?
Ved ikke om man kan sige at Sally har "lært" noget, men i de sidste 4 dage har hun fået lov at løbe fri, sådan rigtig fri, uden lang line slæbende efter sig! Hun er dygtig og kommer hele tiden tilbage og tjekker op om jeg er med (og fordi hun ved der bliver smidt godbider når hun kommer tilbage -nok egentlig mest derfor :hmm: ).
-
En opfordring
jeg føler mig ikke provokeret overhovedet, ville bare forklare hvorfor jeg ikke selv kunne lege med. Jeg synes det er en god ide, til dem der bruger meget tid på at studere den slags
-
En opfordring
Du kan jo starte med dine egne hunde, Sigurd :5up: Jeg kan desværre ikke være med, begge mine er af ukendt herkomst.