Alt der er opslået af PinPoynter
-
ja til den nye hundelov
nu var mit svar til Dogfather, som jeg er enig med, så jeg mener bestemt ikke at jeg har latterliggjort nogen. Jeg har sågar lige præcis for få minutter siden IKKE latterliggjort dig, ja ikke engang modsagt dig, da jeg jo ikke kan argumentere mod dine egne erfaringer.
- ja til den nye hundelov
-
Hunde og demens
Vi var e del gamle senile hunde i pensionen. De glemmer at de var renlige, og de bliver let forvirrede over de andre hunde osv. De glemmer også nogle gange at spise, så viser man dem lige igen at skålen altså er lige foran dem, og så bliver de glade og spiser lystigt. Man kan få noget medicin i dråber som kan hjælpe til en hvis grænse, men jeg kan ikke huske hvad det hedder.
-
ja til den nye hundelov
Jeg har skam fulgt med i den hetz der har været, og jeg finder den dybt uretfærdig. Jeg bor jo i et land som gennem de sidste rigtig mange år, har bevist at raceforbud IKKE virker! Du er da godt nok modig sådan at lade dine dræberhunde hilse på uskyldige kæledyr Sally har en play-date med en bullterrier senere på ugen, det kunne være jeg skulle overveje en ekstra gang?
-
ja til den nye hundelov
Nu bider muskelhunde jo heller ikke konsekvent for at dræbe.
-
NEJ NEJ NEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!
Politiet har ikke endnu oplyst hvad han bliver sigtet for, så han ved ikke om han får lov at beholde sin egen hund.
-
Billedtråd - Spidshunde.
Link til en gammel tråd med billeder af min smukke, dejlige Akita. Hun var en blanding af akita-mor og schæfer-samojede far. Den klogeste, bedste hund i verden, savnet hver dag! Hun døde for lidt over et år siden af leversvigt, 12 år gammel. http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5088-akitas-mange-rigtig-mange-ansigter.html :hjerte:
-
Læs en dyrlæges mening om sterillisering
Jeg har altså endnu til gode at se en kastreret hanhund blive rutinemæssigt humpet af andre hunde? Der er ADLRIG en eneste hund der har forsøgt at humpe Charlie heller, og jeg havde heller ingen problemer med nogle af mine steriliserede tæver Tror ikke man skal gøre det problem større end det er!
-
NEJ NEJ NEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!
Det synes jeg også, især når man tager i betragtning hvordan hans type normalt opfører sig/tænker.
-
NEJ NEJ NEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!
ja, du er den eneste
-
øhhh nej jeg vil ikke køre igen
Det kunne jo have været mig og Sally :lol: (bortset fra at jeg GODT kan holde hende, og aldrig kunne finde på at bede nogen smutte fra deres egen trænigsplads :stupid: ). Man oplever mange sjove ting som hundeejer
-
NEJ NEJ NEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!
Han har meldt sig selv [media]http://www.youtube.com/watch?v=LEsCaHB3zE0[/media]
-
Sidste køb...
et ord, kæde!
-
Hvorfor hedder Fido, Fido?
Akita kom til at hedde Akita fordi jeg ikke kunne finde på et navn, og jeg syntes at Akita havde en flot klang. Det passede også så godt til hende... det viste sig at en kuldsøster kom til at hedde Inu Indy, havde jeg allerede valgt navn til længe inden jeg fandt hvalpen. Navnet havde sat sig fast i mit hoved. Lex hed oprindeligt noget andet, men blev døbt Lexus da hun kom til internatet, og Martin beholdt det da han adopterede hende. Charlie hed oprindeligt (indtil han var 1 år) Lancelot (forfærdeligt navn at kalde en hund! ), men hans midlertidige familie omdøbte ham til Charlie. Vi synes begge det er et kedeligt og alt for almindeligt hundenavn, men ville ikke døbe ham om igen nu han lige havde lært sit nye navn da vi overtog ham. Sally hed Simba, og det er altså et drengenavn i mit hoved Så det blev til Sally, som var det der faldt mig ind lige efter Smelly -hun stank forfærdeligt da vi mødte hende første gang, og da vi tog hende hjem
-
Tæven forlader sine hvalpe pga. varmen
Jeg har aldrig stødt på en sort golden retriever? Men hvis det sorte kommer fra farfar, er det mysterie jo løst
-
En hund jeg kan sparke
Jeg føler for dit problem, har dog ikke løsningen da alle mine har taget til takke med godbidsdansen, og alle har "lært at blive sparket" (Indy var enormt slem til at vade ind under mine fødder som lille!)
- Eisa er ved at gå i fødsel
-
Oktober måneds positivtråd!
De sidste tre dage har Sally set hunde udenfor, uden at blive hysterisk!! :klap: De to første dage har det været Martin der har gået med hende og Charles og George (labrador), og i dag var vi ude sammen, og havde også Ruby med. Vi var på en mark, og først var der en lille terrier på vej over til os, men vi gik den anden vej og jeg blev ved at smide mad til hende. Hun var ret spændt, og vuffede lidt et par gange, men fulgte pænt med mig Længere oppe på marken kom der en husky og en airdale springende ud af buskene, og Charles løb over for at sige hej til dem. Ejeren kom løbene da han så at Sally og Ruby var i snor, så han havde hurtigt fat i sine hunde, og jeg kunne ikke så godt lade Sally løbe over og sige hej, når nu deres ejer var så ansvarsfuld (Charles har ret godt indkald og kom tilbage til os med det samme) Men hun gøede SLET IKKE!!!!! :banan::banan::banan: Selvom jeg måtte holde hende tilbage! Hun spiste sin fiskeguf, men var faktisk slet ikke så stresset igen!! Jeg kan endelig se lyset for enden af tunnelen
-
Agilitytræning (fælles)
Og fik jeg sagt, at Martin har givet mig lov til at løbe med Charles hver gang, indtil jeg bliver for tyk? Det var ellers meningen vi skulle skiftes, da ingen af os vil undvære .. Men så får han jo et par mdr mens jeg er højdrægtig, og hvor babyen er nyfødt og det er for koldt at slæbe den med til den slags osv..
-
NEJ NEJ NEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!
Den er overalt på Facebook, så mon ikke de finder ham? "Kattedamen" er jo lige blevet dømt (:klap:), og det gik hurtigt med at finde hende efter den video blev offentliggjort!
-
Agilitytræning (fælles)
Charles var så stor i dag til springgymnastik :banan::banan::banan: Han er nu ikke længere bange for balancen :klap:!! Første gang over den gik han flot op, huskede at han var lidt bange, blev fodret hele vejen over, og det gentog vi i to eller tre løb, og ligepludselig var han totalt overlegen, og travede henover den så jeg måtte sagtne farten og sørge for at han ikke blev overmodig! Den stod på masser af lækre fiskeguffer på feltet hver gang, og han var tydeligt stolt af sig selv:hjerte: Den sidste lille hurtige bane var sping-balance-spring-tilbage over balance-spring, og han tog det uden tøven, og uden godbider på felterne, med masser af fremadsøgning til springene Er han ikke bare STOR?! :hjerte:
-
Dværgvækst
har hørt det om schaefere, men de faar problemer med huden (mener jeg det er) + andre ting, og bliver vist ikke ret gamle. Prøv at google det
-
En adfærd jeg ikke forstår!?
Nogle gange tror jeg bare at hunde "lugter forkert", forstået på den måde at en hund kan føle sig provokeret eller ikke kan lide en hund, uden synlig grund, ligesom det sker for os mennesker (eller det sker i hvertfald for mig, at jeg ved først eøjekast bare slet ikke bryder mig om bestemte personer).
-
Månedens hund oktober 2010 - "Mest kiksede hund"
der er også halve/hele personer på andre billeder. Og kvaliteten er da heller ikke ringere end nogle af de andre.
-
Månedens hund oktober 2010 - "Mest kiksede hund"
Det var nemlig også det jeg tænkte men så skulle det billede jo heller ikke have haft lov at være med?