Alt der er opslået af PinPoynter
-
Oktoberhunde
Ja, det er ligesom med børn... de er søde når de sover :hjerte: p.s. fik du min PB om tog etc?
- Oktoberhunde
-
Charles som adfærdsterapeut ♥
Ja, det skal nok passe at det var dengang Martin lige var startet med ham Jeg tror slet ikke Alto og Sookie behøver noget som helst opdragelse, de lyder perfekte som de er
-
Sig goddag til vores lille ny :)
det vil jeg gerne se billeder af!
-
Placering af Line ved gåtur
Hvis han har lært at gå pænt i halsbånd kan han også lære det i sele. Jeg ville bruge en sele og tage den tid det tager at få opbygget samme goide vane igen. Jeg bryder mig nelig heller ikke om når snoren/karabinhagen rammer forbenet.
-
Jeg har været hos lægen, ooog :D.
Kæmpe stort tillykke :klap::hjerte::banan: nu kan vi snart lave en H-F mødregruppe -Det vil jeg næsten flytte hjem til DK for at være med i
-
Må jeg be' om billeder af Jeres hund med mundkurv?
Dejligt med glad, positiv opdatering :klap:
-
Sig goddag til vores lille ny :)
smuk! :hjerte:
-
At kunne holde sig
Det synes jeg ikke lyder normalt for en ellers renlig hund i hendes alder.
-
Charles som adfærdsterapeut ♥
Ja det kan vi takke mig for :blink:, for da Charles var lille og ejeren ikke ville have at de forlod pensionens grund, gik jeg rundt mellem blokkene med klikker og kylling og øvede gå pænt for løs snor. Han kan dog også godt finde ud af at trække hvis der er noget han godt vil hen til, men grundlæggende går han pænere end nogen af de andre hunde jeg har haft. Det er nemmere at lære i en lukket verden end herude hvor virkeligheden spilder ind
-
Charles som adfærdsterapeut ♥
Her er en lille video fra i går, hvor Charles er ude sammen med Paddy for anden gang. Første gang gik vi bare ved siden af hinanden, og lod Paddy snuse til Charles mens jeg distraherede ham med mad (Så han ikke snuste igen). Paddy kommer fra en puppyfarm et sted i Irland, og er "ikke helt som andre børn" I går startede vi ud på samme måde, indtil Martin tog begge hunde. Målet er selvfølgelig at Martin kan tage Charles med ud til Paddy flere gange om ugen, også selvom jeg ikke er med (han lufter ham en time hver dag man-fre). Paddy reagerer ofte meget kraftigt på fremmede mennesker, biler (især lastbiler), busser, alle fremmede hunde osv med kraftige udfald. Han er dog blevet meget bedre mens Martin har haft ham, men ifølge ejeren har han især problemer med store sorte hunde, så hvad var mere nærliggende end at han skulle blive venner med Charlie! (tip: skrug ned for lyden, der er en meget streng blæst i mikrofonen)
- Potevoks
-
God eller dårlige oplevelse for Mollie? Langt.
Jeg kan slet ikke se hvordan set kunne have været en dårlig oplevelse?
-
Månedens hund oktober 2010 - "Mest kiksede hund"
- Picasa 3
- Han gør i bilen
Jeg har selv en hund der gør som en sindssyg i bilen, det eneste der virker på hende er en hætte over hovedet så hun næsten ikke kan se noget. Det lyder meget drastisk, men meget andet er prøvet først! Hvad slags bur sidder han i? Er det et tremmebur eller et mere lukket stofbur?- Han gør i bilen
kan det være fordi han kan se ud af vinduerne? Prøv evt at dække buret over og se om det hjælper.- Der er bare ALDRIG....
Vi har hverken penge eller plads til en større sofa Desuden skal Charles da bare lære at kræve sin ret, den lille prinsesse behøver bestemt ikke så meget plads som hun får tiltusket sig! Og så har jeg ham mistroet for at være lidt af en skuespiller, han laver altså de mest tragiske ansigter, i jagten på lidt sympati fra mor og daddy :blink:- Hanhund søges (labrador)
nej det mener jeg bestemt ikke er rigtigt- Der er bare ALDRIG....
Som det ser ud lige nu, ender mig og baby nok begge på gulvet- Der er bare ALDRIG....
.....ordentlig plads til mig Charles.- H/L orm og fodersøg
Har I der bor i meget udsatte områder overvejet, at udendørs fodersøg evt udsætter jeres hund dagligt for smitte af hjerte/lungeorm?- Børstning
Hvis hun ikke har noget imod det, ville jeg børste godt i bund (over nogle dage evt). Schæfere kan have ufatteligt meget underuld, og det er da vist sundt for huden at få lov at ånde lidt engang imellem :blink:- Vagt/beskyttelseshund
Jeg ville helt klart flytte. Tænk hvis du havde indbrud og de gjorde noget meget grimt ved din hund, du risikere den aldrig bliver sig selv igen.- Kan andre gå med din hund?
du er velkommen :klap: hun skriger kun når hun ikke får lov at hilse, men det er de færreste der har lyst til at lade deres hunde mødes med en hysterisk udseende schæfer, så hun gør det ikke nemt for sig selv