Alt der er opslået af PinPoynter
-
Min lille mission i dag
doberkisses :hjerte:
-
Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??
mandag den 18.? Det er en aftale :klap:
-
Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??
jeg har fri lørdag og mandag
-
Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??
HOV!! Er du forresten ikke herovre de dage??
-
Kan man overhovedet stille noget op?
politiet skal da geagerer på klager over larm. Hvis der blev ringet til dem hver dag i en 14 dages tid, var de vel nød til at tage det alvorligt... hvorimod man ikke kommer langt med dyreværnet når hundene har ly og vand. Det er et dødssygt liv for dem, men ikke mishandling og de er ikke i fare.
-
Indy har haft et anfald
Lige nu ligger hun bare og sover. Vi træffer ikke nogen endelig beslutning før vi har talt med dyrlægen mandag morgen.
-
Kan man overhovedet stille noget op?
Tror at klage over larm er den eneste måde at hjælpe hundene på, men det kræver måske at du rent faktisk har deres naboer med på ideen... det nytter jo nok ikke at en der bor i den anden ende af landet klager..
-
Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??
efter jeg er blevet gravid kan jeg ikke lide cola på flaske/dåse, men KUN det blandede fra pubs/McD og lignende steder :damn: Det er ret irriterende
-
Så bliver mor her sgu stolt...
Ja selvfølgelig Der er dog grænser for selv MIN sult
-
Indy har haft et anfald
hun havde endnu et anfald allerede næste aften, men ingen siden. Hun har det dog overhovedet ikke bedre. Vi snakker med dyrlægen mandag (han havde ikke vagt i dag, og vil kun tale med ham som kender hende), men vi er så småt ved at give fortabt. Det er simpelthen ikke et værdigt liv, med mindre der sker radikale forbedringer snart.
-
Endelig hjemme..
årrhhh manner nogle dejlige katte :hjerte::hjerte::hjerte:
-
Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??
træls det lige er i efterårsferien hvor jeg ikke kan få fri...
-
Godbidder til hvalp
kogt kylling i bitte-bitte-små stykker
-
Så bliver mor her sgu stolt...
åhh gid du ikke havde sagt det... jeg kunne VIRKELIG godt spise en fransk hot dog nu :stupid:
-
Dilemma - i tvivl om hvalpenes bedste :( - løsning fundet!
tror at socialisering med mor og søskende er meget vigtigere de sidste 8 dage, end at opleve hele verden.. Det er jo det DU skal sørge for når hvalpen kommer til dig. Sørg for at de har mad nok, og at de bliver fodret ofte. Så bliver det nok ikke meget værre eller bedre de sidste 8 dage. Uheldig situation ellers.... trist for alle parter, ikke mindst hundene
-
Erfaring med parring ved specialdogs.dk ?
ja, voksne mennesker .....det samme når de henter deres hunde, de kan se at man kommer ned med den, og prøver at komme forbi de andre hunde/sektioner/mennesker osv, og de kalder så vildt på deres hund, så den trækker som en sindssyg! Jeg er skide ligeglad med hundens hals og nakke de 30 sekunder det varer, men MIN ryg holder bare ikke til det stunt flere gange om dagen :damn: ...det var så lige dagens galdeudledning
-
Fremadsendelse
Du starter jo target trnnigen helt tæt ved dig, så hun ved allerede at belønnigen kommer fra dig. Så når der komer afstand på kommer hun automatisk tilbage til dig.
-
Fremadsendelse
bonusen derude er klikket, som Kleo skriver.
-
Fremadsendelse
jamen det er da nemt så, ingen mad på spanden, men mad for at komme hjem.. jo hurtigere ud jo hurtigere hjem = mad.
-
Min hvalp kaster op
nu læste jeg lige et sted at der er parvo i omløb i sydsjælland, og jeg ved ikke hvor du bor? Men med en hvalp ville jeg altid tage til dyrlæge ved diarre/opkast. Hvis de bliver syge kan det gå MEGET hurtigt ned ad bakke. Og skulle det ske at det var parvo, kan det ikke gå hurtigt nok med at starte behandling.
-
Spørgsmål om livmoderbetændelse
Godt i kom afsted, håber hun snart er frisk igen :5up:
-
Erfaring med parring ved specialdogs.dk ?
DKK avlere må da gerne have blandingshunde? Det er der da ikke nogen der kan bestemme... men de må ikke avle på dem!
-
Erfaring med parring ved specialdogs.dk ?
selvfølgelig skal man sige farvel, ved porten eller bilen.. men jeg kan love dig for at det ikke er fedt at slæbe afsted med en hund hvor ungerne (eller voksne ejere for den sags skyld! ) står og bliver ved at kalde dens navn og råbe faaaarveeel mens du prøver at distrahere det stakkels kræ og ikke traumatisere det
-
Erfaring med parring ved specialdogs.dk ?
Det er bestemt ikke ønskeligt at have store afskedsscener med børn og hunde (børnene bliver nemt opkørte og begynder at hvine eller lignende), det giver hundene meget stress, og hvor jeg arbejder tillader vi heller ikke ejerne at komme med ind. De siger farvel ved porten
-
Advarsel: Parvovirus i sydsjælland
jeg er sikker på at parvo er med i den normale.