Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FrkSmilla

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af FrkSmilla

  1. :klap:Nemlig er 100% sikker på det bliver en stor oplevelse og er god træning. Jeg ved ikke rigtigt hvad målene er, (har ikke så meget erfaring at vi er nået til at sætte mål), men jeg håber også hun tager slalom rigtigt og at hun har en rimelig fart og vigtigst af alt er GLAD. For mandens vedkommende håber jeg, han ikke har så mange tømmermænd at han glemmer banen.
  2. Det er mig lidt en gåde at skelne mellem fysisk og mental træthed. Troede mental træthed handlede mere om at hunden begyndt at snuse i jorden eller blive stresset/ lave fejl. Troede så dalende tempo var et tegn på fysisk træthed/ kedsomhed. Men sådan er det måske slet ikke?
  3. Jaeh, men bare dét, at det har regnet natten op til er desværre nok. Hun kan ikke lide, når det ''sopper''. Det der med at søge ly kunne Smilla nok også finde på, hun har før stykket af op under halvtaget i klubben. Nå, vi må se, hvordan det går. Jeg synes også hun er blevet lidt bedre til regn end da hun var hvalp (hvis jeg skal se lidt lyst på det).
  4. Det ser ellers meget overbevisende ud, du løber endda foran hende i slalom. :5up: Og dejligt tempo. Kan godt forstå det er et mysterium, men på lørdag laver hun ikke fejl. Du må prøve at slappe af og tro på det.
  5. Det er faktisk også rigtigt.:hmm: Altså hvis græsset ikke er når at blive rigtig vådt og fedtet (det er åbenbart det værste ) så kan hun godt løbe (selv om det bliver lidt langsommere af det). Til DGI stævnet i spring løb hun faktisk under en regnbyge. (Der løb pudlen Mio så godt nok også hurtigere ). Det skulle vel aldrig være en af de farlige pudler vi skal dyste imod, der kan finde på at gå i ly i tunellen? Øjner jeg en chance? Næppe...
  6. Jeg synes det ser nuttet ud til dig. :blink: Helt ærligt, synes det klæder dig. :5up: Jeg græder over den vejrudsigt, Smilla afskyr regn. Håber også det ændre sig til det bedre... bare lidt.
  7. :hjerte: Sådan nogle mennesker skulle der være nogle flere af. Har selv oplevet det et par gange (dog ikke lige med knallert). Utrolig med så mange mennesker (uden hund) der går rundt med hundekiks i lommen. Hvad er deres historie mon..
  8. Jamen det er jo lige præcis min oplevelse idag. Endte også med et til 4000! Og ''mindre'' kunne det altså ikke gøres.. slet ikke. Færdigt arbejde! Argh typisk mænd. :stupid:
  9. Lige præcis, vil gerne kunne belære manden, når vi kommer hjem. :lol: Stod det til mig havde jeg nok bare valgt noget totalt billigt skod, men du ved, når man har manden med ude og handle teknik, så ender det altid med at blive kvalitet. (Og så ligger det nok trods alt i den billige ende...). Skal jo også lave et eller andet mens i løber.
  10. Jeg troede vi havde fået flere forskellige katalognumre (havde bare ikke kigget ordentligt efter). hvor føler man sig ''ny''. :stupid: Frygter også alle pudlerne. Jeg husker også Coco og Laura som benhårde. Skal de ikke snart op i klasse 2... Smilla var sløv igår til træning. Jeg har skåret lidt ned i foder, måske er det defor. Nu må hun hellere få en solid kost de næste dage og lidt ro.. YES - tager helt sikkert kamera med. :5up: OG var idag nede og købe et videokamera. :banan: Men kan ikke rigtigt finde ud af om det er det helt rigtige og synes også det var lidt dyrt til mig. (Jeg ødelægger altid sådan noget. Men vil jo gerne filme løbene...)
  11. Er svenskervending det samme som forkryds?
  12. Edit: Har fundet svar på mit spørgsmål. Og mange tak for forklaringer omkring præmiering Amocca. Ved ikke lige om det bliver aktuelt for os - tror de får deres sag for de to....
  13. Ser ud til og lyder som en hyggelig eftermiddag - Mange gange tillykke til racerhunden Karla, der løb omkap med vinden idag, og Amocca. Godt gået. :banan:
  14. Den har jeg også rigtig tit hørt anbefalet. De er super til agility, vil det rigtig gerne - Og så løber de mellemklasse, hvor der er færrest konkurrenter. :slem: Fås både i ru- og glathåret (ruhåret mest anmindelig).
  15. :stupid: Troede du måske havde overset den linje, kunne heller ikke helt forstå det... Nu har jeg ikke meget erfaring med stævner, men mon ikke Ingo får sin egen bane som ved DGI? (Han kommer også selv fra dch Kolding, gør han ikke?)
  16. Tillykke med de flotte løb. :banan: :5up: Godt gået Tyson. :hjerte:
  17. Der står: Dommer: Hans Peter Dinesen og dommer aspirant Ingo Borchert
  18. en besked i et emne svarede på FrkSmilla i Træning
    Engang sidste år (vist nok) blev det ændret til 18 måneder, så man følger de andre klubber.
  19. en besked i et emne svarede på FrkSmilla i Debat
    A hva? Det er der godt nok ikke på dem jeg har prøvet. Altså hul... :hmm:
  20. en besked i et emne svarede på FrkSmilla i Debat
    Vil også mene obtracks sidder bedst. Muligvis kan du også have selen udenpå, det kan du ikke på hurrtas fordi den er så tyk.
  21. Vi har præcis samme problem. Laver Smilla fejl er det også tit i 2. port. (Og specielt ved indgang kl 3 selvfølgelig). Håber det kommer med rutinen...
  22. Vi er meldt til 4 løb. Man kan vel godt meddele at man udbliver hvis man skønner det alligevel bliver for meget?
  23. Amocca og Karla. :hjerte:
  24. Okay... Jeg kendte godt siden, men ikke (alle) de forskellige bøger/ stævner. Tak. :5up:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.