Produkt AnnonceringBanner annonceringFacebook FanklubLæs hunde artiklerLink Guide

Hvalpe til salgHunde til salgHunde produkterOpret annoncer her

Hjem Dagens Indlæg Foto Albums Annoncemarked
Gå Tilbage   Hunde Forum > Hunderacer > Alle Hunde Racer > Spaniel - gruppe 8
Bliv medlem Blogs Medlems Liste Søg Marker Fora Læst

GULD annoncer
Foolee hundebørste god til hunde som fælder
af tekno
Labrador/berner sennen
af LoneR
Rigtig sød og legeglad Jack Russel terrier
af felix
Jack Russel hvalp
af Michella Krogh Jørgensen
Beaglehvalpe
af beagler

Vil gerne dele min oplevelse med at have en FT spaniel.

Hunde debat om Vil gerne dele min oplevelse med at have en FT spaniel. i Spaniel - gruppe 8 forummet, som er en del af Alle Hunde Racer kategorien; Citat: Oprindeligt skrevet af cs-dumle Øv altså Må man spørge hvad det var for en sygdom? Håber i klare det ...

Svar

LinkBack Tråd Værktøjer Visnings metode
Gammel 02.05.2009, 19:31
Holdbar

Tilmeldings Dato: 27-10-08
Køn: Kvinde
Tak: 79
Modtaget tak 22 gange i 16 indlæg
Standard Re: Vil gerne dele min oplevelse med at have en FT spaniel.

Citat:
Oprindeligt skrevet af cs-dumle Se indlæg
Øv altså

Må man spørge hvad det var for en sygdom?

Håber i klare det ok
Første sygdom var puppy strangle.

Herefter blodmangel, altså den dannede ikke nye blodlegemer, så den nedbrød sig selv.

Det blev opdaget da blodtabet var meget meget stort, og der var intet at stille op. Så vi fik sagt pænt farvel..Det har været meget hårdt, og min mand som jeg ellers aldrig oplever græde, kunne slet ikke klare det. Vi har aldrig oplevet så stor smerte. men smerten af se Sofus syg, var også hård og frustrende.

Så vi prøver at komme videre, og finde den rette hund til os. Som nok ender med en blive en cocker spaniel, ren race, og fra en ordenligt kennel denne gang. Ikke flere smuttere herfra.

Vil ikke sige vi klarer det ok..Ingen af os kan rigtig tage os sammen til noget, og vi sidder meget og stener, her er meget meget tomt..
Svar med Quote
Sponsor
Gammel 02.05.2009, 19:55
cs-dumle's Avatar
Helgen

Tilmeldings Dato: 28-04-08
Beliggenhed: midtjylland
Køn: Kvinde
Tak: 5.614
Modtaget tak 3.364 gange i 1.632 indlæg
Blog Indlæg: 15
Standard Re: Vil gerne dele min oplevelse med at have en FT spaniel.

Citat:
Oprindeligt skrevet af Noanoa Se indlæg
Første sygdom var puppy strangle.

Herefter blodmangel, altså den dannede ikke nye blodlegemer, så den nedbrød sig selv.

Det blev opdaget da blodtabet var meget meget stort, og der var intet at stille op. Så vi fik sagt pænt farvel..Det har været meget hårdt, og min mand som jeg ellers aldrig oplever græde, kunne slet ikke klare det. Vi har aldrig oplevet så stor smerte. men smerten af se Sofus syg, var også hård og frustrende.

Så vi prøver at komme videre, og finde den rette hund til os. Som nok ender med en blive en cocker spaniel, ren race, og fra en ordenligt kennel denne gang. Ikke flere smuttere herfra.

Vil ikke sige vi klarer det ok..Ingen af os kan rigtig tage os sammen til noget, og vi sidder meget og stener, her er meget meget tomt..
Årh det kan jeg godt forstå men det var jo den rigtige beslutning i tog istedet for at han skulle lide
Svar med Quote
Svar

Bogmærker

Tråd Værktøjer
Visnings metode