Hop til indhold

Fønix og telepati


Petrine
 Share

Recommended Posts

Så har Fønix telepateret og hun ramte godt nok meget plet, synes det passer rigtigt godt på ham og ikke et eneste ord passer på de 3 andre

 

Jeg spurgte om han har ondt, om han kan lide Sakke (=Zamzam), hvorfor han ikke kan lide manden.

 

Fønix fortalte (telepaterede?)

 

Han er meget fin

Der har været en stor ændring i hans liv og han er meget afventende nu, hvad skal der ske

Han har haft mavepine og vil gerne have noget mildere mad

Han føler sig usikker og går i forsvarsposition, dog ikke aggresiv, bliver overvældet over store mennesker

Zamzam - nogle gange kan han lide ham, andre gange ikke, Zamzam er blød, blød og har halvlangt hår

Fønix ryger hurtigt op i gear og har svært ved at køle ned, kan rigtigt godt lide rutine, kan absolut ikke lide at være alene

Manden - tror ikke manden kan lide ham, kan ikke forstå hvad manden vil, får hjertebanken af ham

Vil gø, når han er alene

Elsker at gå langt, vil rigtigt gerne gå løs

Har tidligere trådt forkert / faldet og fik ondt i sin ene pote, men har ikke ondt nu

Er ikke vild med at blive løftet op, er blevet løftet rigtigt meget op. Men hjemme vil han genrelt gerne ligge højt så han kan holde øje

Nogen har gået tur med ham, dreng / mand, som er blevet irriteret og har hevet / skubbet Fønix

Der har ikke været hunde efter ham

Har været rigtigt meget alene tidligere og har gøet sig hæs

Har haft svært ved at holde sig, har holdt sig for længe

Har haft lopper og kløet sig meget (ikke nu)

Har haft en bekendt af grand danois-størrelse, som sniffede til ham

Elsker at tygge i noget blødt, har en blød bold af stof, grønlig

Elsker at ruske bolden som i 'dø rotte'

Hans hørelse er ekstremt god, næsten bedre end hans lugtesans

Han vil gerne være nøgen - uden halsbånd etc

Vil ikke tvangs-røres, men gerne nusses ned langs ryggen, vil gerne tales stille og beroligende til

Hans negle vokser vildt hurtigt

 

 

...det var beskeden, bortset fra hans grønne bold er en grå bamse, så passer alt, hans negle gror hysterisk hurtigt (har jeg ikke sagt / skrevet noget som helst sted), Zamzam er jo blød både fysisk og mentalt, så jeg er sikker på teledamen har talt med Fønix.

 

Fønix og Zamzam har boet sammen i et års tid, men det så hun desværre ikke noget om, havde jeg lidt håbet på :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 215
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja jeg ved ikke med Ella :ae: Men manden, gør han sådan nogle hundeting, smasker og kigger væk og sådan? Giver små ekstra gode guffer osv? Mon ikke han nok skal smelte Fønix' hjerte en dag, han ser jo de andre er glade for ham?

 

 

Ok, i parantes er det jeg tror det betyder:

 

 

Viser en lille, sort, hurtig hund, senere fortæller han at den er glad for vand (tror det er Voodoo = evigt beskidt :lol:)

Der er meget uro udenfor

Charlotte (jeg tror det er Charlotte Frigast, ellers er det vores træner Lotte?)

Vil gerne på flere ture, kan så godt lide at gå ture

Vil gerne lave noget, vil gerne gå spor

Måske agillity også, men helst spor

 

Viser nogle røde plastik ting (tror det er deres kong'er, den ene er rød, de får dem når de skal være alene)

Kan godt lide bløde godbidder der ikke knaser

 

Vil noget med andre af hans slags, der er bla en dame han kan lide at være sammen med (jeg tror det er en ældre samojede vi kender, Motor og hende er SÅ søde og rolige sammen)

Han er stadig en hvalpet unghund

Har svært ved at holde opmærksomhed

Han har svært ved at holde roen, bliver nemt "slået ud" af den

 

Snakker om en ferie i et område med sten og skov og ingen biler, der var der ro, han kunne rigtig godt lide at være der

Er øm i musklerne ved halen, vil gerne gnubbes

 

Hans tænder har det fint nu, vær obs på tandsten når han bliver ældre, det kan være hans svaghed

Han vil ikke have for meget kallun (det får han heller ikke :lol:)

 

Jeg spurgte hvad han savnede, han svarede andre hunde og han vil gerne have en flok/have flere hunde

Han kan godt lide at være sammen med andre som ham

 

Det er ok at være alene, men han kan godt lide at være med overalt

Bil ok

 

Han har meget lækker pels, og hvis jeg vil udstille ham, kan jeg sagtens, for han har lækker pels. Han er også meget lækker for hans slags og han vil være en god avlshund (:lol: søde Motor altså!)

 

Han er lidt øm i nakken bag højre øre og ved halen (vi har bestilt tid ved kiropraktor/massør nu, 2 gange har han trukket det ene ben op som om han havde krampe og igår sad han igen med HØJRE øre på skrå, det er SÅ stenet, det har jeg ikke sagt til nogen)

 

Kan bedst lide at have sele på, viser også en træksele

 

Viser et rødt træhus (det vi bor i nu)

 

Snakker igen om potientale han har vi ikke får brugt og nævner spor igen (gik leverpostejsspor med ham igår, det var et hit :))

 

En har skældt ham ud da han var 8-9 måneder, det har han ikke glemt (jeg tror det var da han var sindssyg over løbetider, har sagt undskyld til ham nu, er da ked af hvis jeg har lydt for sur)

 

Er meget sensitiv overfor lyd

Er let på sine poter (her viste han damen hvordan han kunne bevæge sig/danse meget let og frejdigt og helt oppe på tæerne :lun:)

 

Vil gerne have mere fiskeolie (vi har levertran og det kan han ikke fordrage, måske er det noget andet olie)

Han har langt pels mellem poterne og det skal vi være obs på så der ikke kommer klumper i det (sne)

 

Kan godt lide børn, de må ikke trække i snoren og hans ører (tror han mener Voodoo)

 

Han har svært ved kontakt, vil gerne være alene med en af os bare lidt tid hver dag og øve stille og rolige øvelser

Link til indlæg
Del på andre sites

400kr.

 

Jeg ved ikke, det er jo SÅ mærkeligt et eller andet sted - kom osse til at grine og sige til hende at det var ret uforståeligt for mig at hun kunne sådan noget, men det syntes hun så osse selv, så det tog hun ikke ilde op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder vildt at hun kunne ramme rigtigt med så mange ting :5up: - ved ikke om jeg tror på sådan noget eller ej, men jeg er faktisk ked af at det overhovedet ikke var en mulighed der nogensinde er blevet overvejet med Sitto, har aldrig nogensinde haft det i tankerne, ej heller har nogen andre som har haft med hende at gøre. Æv... :cry:

 

Men det lyder spændende. Kunne godt finde på at afprøve det engang med vores nye hund - bare for at se hvor meget hun kan ramme rigtigt. Hvad koster sådan noget? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også snakket med telepatidamen, kan da også lige give et referat. ;-) Det kommer sådan lidt hulter til bulter, for hun fortalte det bare sådan, som hun selv havde modtaget det, og det her er direkte fra mine noter.

 

Tyson er en aktiv lille herre.

 

Han havde en anden hund med (det er ret usædvanligt). Da hun spurgte ind til det, viste han to hunde: En gul labrador og en cocker eller springer spaniel. Hun kunne ikke finde ud af mere om hundene, eller hvad det betød, at han viste dem.

 

Tyson gør, når han bliver ophidset, men også af glæde, f.eks. når han laver noget, han godt kan lide (leger, løber, laver agility), han har svært ved at holde det indeni sig, han er lige ved at hoppe ud af sig selv.

 

Tyson kan godt føle sig lidt overvældet og presset, når der kommer fremmede mennesker, han vil godt have lidt plads, han vil helst ikke kigges direkte på og vil gerne selv vælge, hvornår han tager kontakt. Han kan også nogle gange føle sig lidt overvældet/presset af andre hunde, fordi han er så lille, og så gør han. Derfor bliver han tit misforstået, og så kommer der pludselig lidt aggression indover, men det var ikke hans oprindelige intention. Han kan faktisk godt lide de fleste hunde, men der opstår misforståelser, og de andre hunde ser ham som sur, men sådan er han ikke. Hans stressniveau stiger, og så går kommunikationen tit lidt i skuddermudder.

 

Han kan godt blive lidt øm i kroppen, når han hopper op og ned. Det er en muskulær ømhed i forpoterne/det nederste stykke af benene samt ca 5 cm oppe ad ryggen. Han vil gerne masseres blidt på bagbensmusklerne. Han vil gerne have, at jeg sidder og er rolig med ham og masserer og rører blidt - nogle gange skal jeg næsten kun tænke på at han bliver rørt uden egentlig at røre.

 

Nogle gange når han har været højt oppe og der har været stillet krav til ham, har han svært ved at falde ned, også mentalt. Han har brug for nogle gange bare at være sig selv om mig uden krav (når hun snakker om ting, han har brug for, betyder det ikke nødvendigvis, at han ikke får det i forvejen - selvom det selvfølgelig kan være det - men det er noget, der er godt for ham).

 

Han kan godt lide at køre bil, men nogle gange kan han blive meget tændt af det, fordi han ved, at vi skal noget spændende, når vi kommer frem. Han vil gerne det, vi skal, men det stresser ham også.

 

Balancemæssigt i vores liv vil det være godt, hvis vi kommer ned i gear.

 

Han vil rigtig gerne ligge højt. Han viser en "kongepude", han vil rigtig gerne have sådan en pude, når han ligger højt, så han kan ligge endnu højere, han siger "kongehund".

 

Han kan godt lide at være midtpunkt. Men engang imellem skal han hjælpes til ikke at være det.

 

Han er lige på grænsen til ar være for højspændt.

 

Han har haft store problemer med at være alene hjemme. Han har virkelig, virkelig ikke brudt sig om det, og det har taget ham lang tid at komme over det. Nu accepterer han det, men han er stadig ikke vild med det. Han ville helst med mig alle steder, men hun får et indtryk af en slags "overenskomst" mellem ham og mig om, at han bliver nødt til at være alene.

 

Det er ikke godt for ham at få mad lige inden vi går tur/motionerer (det får han heller ikke). Det er godt for ham med fiskeolie og råt kød.

 

Han er en meget fintfølende hund.

 

Han synes, at der er lidt gulvkoldt i vores lejlighed.

 

Han elsker sol, at ligge i en solstråle, han forsvinder helt ind i varmen, stener.

 

Han har brug for, at der er balance mellem krav og ikke krav, aktivitet og ikke aktivitet. Det er godt for ham at blive belønnet/rost for at være nede. Det er godt for ham, at der lægges pauser ind i hans træning, når vi træner agility osv. Jeg skal mærke efter, hvad der passer os, hvad han har det godt med. Det er godt for ham også bare at dalre og læse hundeavisen nogle gange. Der må gerne være lidt mere voldsomme overgange mellem oppe/nede, aktivitet/ikke aktivitet.

 

Nogle gange er han næsten ude af starthullet, før han har set, hvor vi skal hen.

 

Han er generelt glad og tilfreds. Langt tilbage i tiden har han været trist, hun beskriver det som en hvalpetristhed.

 

Han viste en ung kvinde (hun tror det var mig), en kvinde i 40'erne (jeg tror det var Petrinemor) og en ældre mand (jeg tror det var Petrinefar, han er godt nok ikke gammel, men kan nok virke sådan på Tyson, fordi han går langsomt og besværet). Han sagde, at det var svært at gå så langsomt i mandens tempo (hvilket Petrinemor har bekræftet er en udfordring :lol:).

 

Når han har været meget oppe at køre, f.eks. når han har løbet agility, er det meget vigtigt at skridte ham af, det er godt for ham både muskulært og mentalt. Han skal have fokus på det, vi gør, dvs. bare gå og være rolig, så han skal ikke have nogle kommandoer.

 

Han er elsker tørret kallun (han havde et stykke tørret kallun, da hun talte med ham, så det er nok derfor, han nævnte det).

 

Det er godt at være opmærksom på hans tænder og øjne (enten nu eller når han bliver ældre), han kan godt blive irriteret i øjnene.

 

Han kan ikke lide at komme i bad, shampooen dufter for kraftigt, og den irriterer hans hud lidt, det ville være bedre med en shampoo uden duft.

 

Det er nogenlunde at blive børstet, men jeg må gerne gøre det lidt blidere, og han vil allerhelst kløs på brystet.

 

Det er godt at massere ham meget blidt. Nogle gange (også mentalt i mit hoved) skal jeg insistere på, at nu skal der være ro på.

 

Han kan være nervøs for at blive efterladt, jeg skal fortælle ham, at jeg kommer igen, jeg skal insistere på, at sådan er det (altså at jeg altid kommer igen, og at der ikke er nogen grund til at være nervøs for at blive forladt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske verdens dummeste spørgsmål :genert: - men kan man via telepati komme i kontakt med døde dyr...? Eller er der nogen som kan sådan noget?

Der er jo nogen som mener de kan komme i kontakt med døde mennesker... gælder det også for dyr? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når I nu ringer til hende, fortæller hun så bare, eller deltager I i samtalen? Har hun et billede af hunden eller hvordan foregår det?

 

Jeg sendte et billede og navn + fødselsdato. Så mailede hun en dag jeg skulle ringe, men før det havde hun telepateret med ham, så hun læste op fra papiret hvad han havde sagt/vist. Som Sonja osse skrev, så kommer det ret meget i en pærevælling, men ved os sagde han flere ting flere gange, på forskellige måder.

 

Der er bare nogle ting hun umuligt kunne vide, heller ikke ved en google søgning. Så skal hun dælen dytme have gættet virkelig godt ud fra nogle ting..

 

Men hun kunne også komme ud til en, hvis man foretrak det.

 

 

 

Sitto, det ved jeg ikke om hende damen kan men nogle kan måske? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sendte et billede og navn + fødselsdato.

 

Jeg oplyste ikke fødselsdato, bare navn - og sendte et billede, selvfølgelig.

 

Det var ret tydeligt for mig, at mange af de ting, Tyson snakkede om, var noget af det, der lige var sket. F.eks. havde han for meget nyligt været i bad (og det er han ellers meget sjældent), og hans shampoo har ganske rigtigt en kraftigt parfumeret duft. Han var lige blevet passet hos Petrinefamilien i weekenden (hun snakkede med ham og tirsdagen), jeg havde børstet ham aftenen før, og han havde et stykke tørret kallun, da hun snakkede med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sendte et billede og navn + fødselsdato. Så mailede hun en dag jeg skulle ringe, men før det havde hun telepateret med ham, så hun læste op fra papiret hvad han havde sagt/vist. Som Sonja osse skrev, så kommer det ret meget i en pærevælling, men ved os sagde han flere ting flere gange, på forskellige måder.

 

Der er bare nogle ting hun umuligt kunne vide, heller ikke ved en google søgning. Så skal hun dælen dytme have gættet virkelig godt ud fra nogle ting..

 

Men hun kunne også komme ud til en, hvis man foretrak det.

 

 

 

Sitto, det ved jeg ikke om hende damen kan men nogle kan måske? :vedikke:

 

Så er det vist et medium, du skal have fat i.

 

Det lyder spændende, men ved alligevel heller ikke om jeg tør - ikke med en hund som ikke er her mere. Tænk hvis man fik ét eller andet af vide som kunne have hjulpet hende og så kunne hun have været her endnu - det ville knuse mig fuldstændig! :megaked: Men er faktisk ked af at muligheden for telepati aldrig er blevet overvejet, eller rettere sagt at jeg overhovedet ikke kendte til det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror godt hun vil kunne kommunikere med "døde" dyr, måske har de noget at ville sige og evt noget ejeren skal lære af deres/jeres tid sammen.

 

Må jeg spørge hvad hun hedder, hende har kontaktet evt på PB, hvis I ikke vil skrive det her.

Men tør man få det af vide?

Jeg vil virkelig gerne komme nærmere en vished omkring hvad der er sket i Sittos hvalpetid - men tænk hvis man får noget af vide som man kunne have gjort for at hjælpe hende, selvom vi føler vi havde prøvet alle muligheder (som vi kendte til dengang) - med en hund som er her nu, det kan man rette op på - men dét løb er bare kørt med en hund som jo ikke er her mere. Og det er dét jeg er bange for vil knuse mig fuldstændig hvis det er tilfældet - og samme tid vil jeg så enormt gerne have en vished om hvad der er sket med hende og hvad der foregik inde i hendes hoved, siden hun aldrig kunne slippe angsten for at nogen skulle gøre hende fortræd (igen!).. :megaked: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej i kan se i min tråd " Teitur fortæller " der har jeg linket til to hjemmesider. Hun har da hvert fald fået noget at lave siden ;) fnis.

 

Nå men Winnie fra Winn-healing.dk er super dygtig til at telepatere med afdøde dyr, her ved jeg ikke hvordan det er med Anne-marie. Har ikke spurgt hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg oplyste ikke fødselsdato, bare navn - og sendte et billede, selvfølgelig.

 

Det var ret tydeligt for mig, at mange af de ting, Tyson snakkede om, var noget af det, der lige var sket. F.eks. havde han for meget nyligt været i bad (og det er han ellers meget sjældent), og hans shampoo har ganske rigtigt en kraftigt parfumeret duft. Han var lige blevet passet hos Petrinefamilien i weekenden (hun snakkede med ham og tirsdagen), jeg havde børstet ham aftenen før, og han havde et stykke tørret kallun, da hun snakkede med ham.

 

Ja det har du nok ret i, måske også derfor Motor sagde nogle spøjse ting ind imellem de andre - den røde kong f.eks. måske har hun gjort det lige da vi var taget afsted.

 

Men jeg synes han sagde nogle ting jeg gerne ville prøve ad og se om det gør en forskel, det med at der var uro udenfor, nu har jeg 2 aftener trukket gardiner for og i går gøede han én gang, i dag 0 gange. At han gerne vil gå spor, det er jo bare at gøre det og han var i hvert fald vildt lykkelig da han fandt det leverpostejsspor jeg havde lavet igår. Flere hunde bliver nok lidt sværere og at han har svært ved at holde koncentration arbejder vi allerede på/får forhåbentligt lært en masse på det touch-kursus.

 

 

Jeg tror godt hun vil kunne kommunikere med "døde" dyr, måske har de noget at ville sige og evt noget ejeren skal lære af deres/jeres tid sammen.

 

Må jeg spørge hvad hun hedder, hende har kontaktet evt på PB, hvis I ikke vil skrive det her.

 

Ja jeg talte med hende Anne Marie som Stella gav hjemmesiden på, i hendes indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...