Hop til indhold

Kiig.. Det er vigtigt!


Gæst EvtCathriine
 Share

Recommended Posts

Gæst EvtCathriine

Godt nok er jeg kun tolv, men alle må vel være herinde :-) Nå: Jeg er i Thailand de næste 3 mdr. med min far, og i mellemtiden har min mor bestemt sig for at vi skal have hund(hun henter den idag). Mit spørgsmål er: Når jeg nu er væk, og ligesom ikke er "med under dens opvækst", vil den så nogensinde komme til at betragte mig som andet end bare en fremmed??:( Håber virkelig i vil svare:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst littlemisssunshine

Kommer nok an på racen? Man siger at f.eks. chihuahuaer (som jeg har) er meget loyale og knytter sig meget til deres ejer og det kan man også mærke på vores, hvis de bruger meget tid sammen med nogen af os. Men de er glade for alle, også fremmede de aldrig har set (de er somregel mere spændende end os de bor hos ;-)) Man kan sagtens genopbygge det igen.

 

Altså hunde er dumme ;) i den forstand at, hvis bare de har det godt, så skal de nok knytte sig til dem, der tager sig af dem. Jeg tror sagtens du kan bygge et forhold til den, selvom du er væk fra den så lang tid. Den vil ikke komme til at betegne dig som fremmed i hvert fald, I kommer jo til at bo sammen mange år endnu, så på et tidspunkt skal den nok fatte, hvem du er :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok er jeg kun tolv, men alle må vel være herinde :-) Nå: Jeg er i Thailand de næste 3 mdr. med min far, og i mellemtiden har min mor bestemt sig for at vi skal have hund(hun henter den idag). Mit spørgsmål er: Når jeg nu er væk, og ligesom ikke er "med under dens opvækst", vil den så nogensinde komme til at betragte mig som andet end bare en fremmed??:( Håber virkelig i vil svare:vinken:

 

Jeg er helt sikker på, at den nok skal lære at holde af dig.

 

Det er umuligt at den vil være meget knyttet til din mor, når i kommer hjem, men hvis du sørger for at lave en masse sjove aktiviteter med den, f.eks. gå tur med den og træne med den, skal den nok hurtigt lære, at du er rigtig god :5up:

 

God tur til Thailand!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan skam være 100% tryg ved, at den nok skal holde af dig og se dig som en del af familien :blink:

 

Der er et par hunde, som jeg kun møder nogle få gange om året - og de genkender mig hver gang og er lykkelige! Fedter så også totalt meget for dem, når jeg er sammen med dem :blink:

 

Og min hund ser nærmest min søster som en del af familien, selvom hun "kun" er hos os et par gange om ugen max, da hun er flyttet hjemmefra :-D

 

Så hvis bare du laver noget med kræet, skal det nok komme ultra stærkt -om det er leg, nus og kæl eller træning er underordnet, men jo mere I laver sammen, jo stærkere bliver båndet selvfølgelig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...