Hop til indhold

Den har jeg aldrig hørt før...


Jane
 Share

Recommended Posts

At hunde klynker, piver eller hvad man nu kalder det, når de drømmer, det trir jeg de fleste af os har oplevet.

 

Men jeg har en hund, som snakker i søvne.

 

Victor, han kan løfte hovedet og gø en dyb gøen. Jeg troede de første gange, at var vågen. Han løfter hovedet og gøer, det gentager sig et par gange og han sover videre. Det samme sker når han knurrer.

 

Nu er han også begyndt, at tude som en ulv. Han ligger på siden og sover. Munden bliver lillebitte og han tuder. Det lyder præcis som en ulv. Det gentager sig et par gange og så sover han videre, uden at han vågner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er han også begyndt, at tude som en ulv. Han ligger på siden og sover. Munden bliver lillebitte og han tuder. Det lyder præcis som en ulv. Det gentager sig et par gange og så sover han videre, uden at han vågner.

 

:lun::lun::lun: hvor ér det sødt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter
Luna kan godt skælde ud i søvne. Det er ikke rigtig gøen, mere sårn en små-vuffen og "mmmmrfff"lyde der kommer

 

Hi hi, det gør Nhøpse også - efterfulgt af sprællende ben, der mest af alt ligner kramper..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gorm knurre,gør,løber og hyler i søvne,han har parret sin bæltedyr i søvne og han har sågar været et festligt springvand,han lå på ryggen og så blev han utæt og da han vågnede kom der endnu mere tryk på og vi måtte i bad da han havde ramt sig selv midt i femøren:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lyder victor sød.

 

Sheila snakker også. Og man kan høre forskel på om det er en gal knurren eller en legeknurren. Indimellem gøer hun også, men det er ikke så højt og nogle vildt søde lyse vuf hun siger:hjerte:

Og benene kører rundt og ansigsthuden med og så åbner hun øjene, hvor man kun kan se det røde, vildt klamt:lol:

 

Mylsa sover som en sten, det kan højst sitre lidt i en pote:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...