Hop til indhold

Hundefilm

cs-dumle

Hvilke hundefilm (og tegnefilm) kender i der er værd at se?

Nu har jeg lige set Angels eyes. En super hundefilm efter min mening.

Så er der den fantastiske hjemrejse 1 og 2

Filmen med klovnen og basketball hunden

Lassie

101 og 102 dalmatiner

lady og vagabonden

Balto

Oliver og co.

Mads og Mikkel

andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Marley and Me - den er ikke fantastisk, bogen er langt bedre imo, men den er da meget sød. :-)

Har jeg set. Jeg syntes også den var meget sød, men ikke videre fantastisk.

Benji - der var vist flere film i serien. :hmm: Jeg tror dog kun, at jeg har set en af dem, som flere gange blev vist i fjernsynet, da jeg var barn.

Okay. Så det er en serie? Har aldrig hørt om den.

Bolt er der da egentligt også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er den originale Benji-film:

http://www.imdb.com/title/tt0071206/

Det var vist den, jeg så. Men faktisk kan jeg ikke rigtig huske handlingen, bare at jeg synes, at det var en rigtig god film. :lol:

Her er en synopsis:

The first movie about the famous golden mutt. Benji is a stray who has nonetheless worked his way into the hearts of a number of the townspeople, who give him food and attention whenever he stops by. His particular favorites are a pair of children who feed and play with him against the wishes of their parents. When the children are kidnapped, however, the parents and the police are at a loss to find them. Only Benji can track them down, but will he be in time? If he can save the day, he may just find the permanent home he's been longing for.

Redigeret af sonja77
Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Dette er den originale Benji-film:

http://www.imdb.com/title/tt0071206/

Det var vist den, jeg så. Men faktisk kan jeg ikke rigtig huske handlingen, bare at jeg synes, at det var en rigtig god film. :lol:

Her er en synopsis:

The first movie about the famous golden mutt. Benji is a stray who has nonetheless worked his way into the hearts of a number of the townspeople, who give him food and attention whenever he stops by. His particular favorites are a pair of children who feed and play with him against the wishes of their parents. When the children are kidnapped, however, the parents and the police are at a loss to find them. Only Benji can track them down, but will he be in time? If he can save the day, he may just find the permanent home he's been longing for.

Benji var min yndlingsfilm som barn :lun:

http://en.wikipedia.org/wiki/Benji

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites