Hop til indhold

Gø halsbånd


Gæst Læder mor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis man nu lige ser ud over en selv, så ser man da mange der går med en hund der er ved at kvæle sig selv i sit halsbånd fordi den trækker, jeg synes der det er mere humant med en gå pænt sele til hunden , det andet er i mine øjne næsten ......plageri.

men sådan er vi så forskellige

 

Gå-pænt seler er OGSÅ symptombehandling, og jordens dårligste undskyldning for ikke at træne sine hunde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Læder mor

jamen jeg melder mig da under fanen ´´jeg må godt´´ og æggestokke, men tror så det er en tidlig overgangs alder, heldigt jeg ikke fik børn tænk hvilke redskaber jeg kunne finde på at bruge der...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Hvis man nu lige ser ud over en selv, så ser man da mange der går med en hund der er ved at kvæle sig selv i sit halsbånd fordi den trækker, jeg synes der det er mere humant med en gå pænt sele til hunden , det andet er i mine øjne næsten ......plageri.

men sådan er vi så forskellige

Jeg blev ringet op af en veninde og hendes kæreste her i aften,

de havde en meddelelse til mig som ville gøre mig ked af det sagde de,

Mille var blevet kørt over og hun overlevede det ikke, hun var død på stedet og bilisten forsvundet

de havde ladet hende rende uden snor, for de syntes hun skulle have lov til lidt fri leg uden snor

hun blev 10 mdr. nu vil jeg så våge at påstå at de hellere havde valgt at holde hende i snor selv om hun trak lidt

og halsede der ud af, men de valgte at prøve hunden uden snor til stor sorg for dem nu

jeg er pt. lige kommet hjem nede fra dem for jeg syntes ikke jeg kunne lade dem stå alene med deres sorg

så om det er halsbånd eller sele der skal bruges ved jeg ikke men begge

dele er for at beskytte hunden og dens liv i trafikken

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
jamen jeg melder mig da under fanen ´´jeg må godt´´ og æggestokke, men tror så det er en tidlig overgangs alder, heldigt jeg ikke fik børn tænk hvilke redskaber jeg kunne finde på at bruge der...

 

Sjovt du siger det.. jeg mødte engang en hundeejer hvis hund han kunne få til at stå på snuden for ham, men kæft nogle møgunger han havde... Tror aldrig jeg har mødt så velopdragen en hund, og så alligevel de værst opdragne børn.. Det gav ikke mening for mig... :P Held og lykke med halsbåndet.. Nogle gange er det jo bare nemmer at hoppe over hvor gærdet er lavest, sjovt ligeså snart det har noget med dyr at gøre, så er det dyreplageri og dovenskab, men når det kommer til mennesker, så er der ingen grænser for, hvad der er iorden... God aften! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...