Hop til indhold

Holdere til Rally skilte


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Vi har ovre i klubben fået bukket nogle i aluminium

Du tager et stykke på 70 x 20 cm. bukker ca 3 cm op i hver af de smalle ender, de skal næsten bukkes helt sammen. Så bukker i det lange stykke sammen på midten til det danner en trekant der står godt og stabilt.

De laminerede A4 ark med rally øvelserne stikker i ned i de ender, i bukkede næsten sammen.

 

Nemt, billigt, holdbart og lige til at stable når de ikke skal bruges.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set flere rally-skilte, hvor der er sat nogle lange blomsterpinde på hver side af skiltene. Det fungerer perfekt, og vejer ikke så meget når man skal transportere dem. :5up:

Har også tænkt, at man måske kan købe metal-pinde/spyd, at benytte i stedet, men de vejer jo nok noget mere. :hmm:

 

Det er selvf ikke muligt, at benytte dem på fliser/meget hårdt underlag, men jeg foretrækker nu også, at træne på græs. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super gode forslag. :5up:

 

Jeg har også selv en ide.

 

Jeg tænkte om man ikke kunne tage noget kraftigt tråd ala hegnstråd og så lave dem som de der tingester man sætter postkort i.

 

Lave en dobbelt ring, som man så sætter skiltet ned i. Sno enderne sammen og stikke dem ned i jorden.

 

Gu' ved om det vil virke??

 

Man kunne da prøve at lave en prototype af hver og så se hvilken der virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set flere rally-skilte, hvor der er sat nogle lange blomsterpinde på hver side af skiltene. Det fungerer perfekt, og vejer ikke så meget når man skal transportere dem. :5up:

Har også tænkt, at man måske kan købe metal-pinde/spyd, at benytte i stedet, men de vejer jo nok noget mere. :hmm:

 

Det er selvf ikke muligt, at benytte dem på fliser/meget hårdt underlag, men jeg foretrækker nu også, at træne på græs. :blink:

 

Ja, disse fungerer perfekt på græs og koster næsten gratis:mrgreen: Man skal bare laminere og klipse huller i siderne til pindene og vupti:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
Er der nogle som har lavet rally skilte og som evt. har billeder af dem så man kunne få nogle ideer til selv at lave nogle???

 

Eller nogle som evt. laver og sælger dem og til hvad pris ???

 

:engel:

 

Du kan hente dem ned gratis :-D Mener de ligge inde på DGI´s hjemmeside, med forklaring til hvert

Ups. nej det var inde på DKK hjemmeside de var.

 

skilt.http://www.dansk-kennel-klub.dk/files/pdf/skilte2009.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle som har lavet rally skilte og som evt. har billeder af dem så man kunne få nogle ideer til selv at lave nogle???

 

Eller nogle som evt. laver og sælger dem og til hvad pris ???

 

:engel:

 

Jeg har printet skiltene i A5 størrelse, disse er lamineret, med en hullemaskine er der klippet huller i top og bund.

 

Holderen er hegnstråd, som er formet til en bue (tænk crocket porte/buer).

 

Det er billigt og virker fint - blot er A5 en lidt klejn størrelse, men til hygge brug, er det OK.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak har hentet ned fra www.rally-lydighed.dk

 

men er skilteholdere som jeg ku være intereseret i :mrgreen:

 

Tænkte jeg egentlig også - og jeg er også spændt på at se om folk har nogle gode ideer (ja, se - for jeg har lidt lettere ved at se eksempler end at få dem forklaret).

 

Har selv brugt blomsterpinde, men de var ikke helt så smarte, at det er noget jeg ser som en langtidsløsning. Så flere ideer vil også jeg tage mod med kyshånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ovre i klubben fået bukket nogle i aluminium

Du tager et stykke på 70 x 20 cm. bukker ca 3 cm op i hver af de smalle ender, de skal næsten bukkes helt sammen. Så bukker i det lange stykke sammen på midten til det danner en trekant der står godt og stabilt.

De laminerede A4 ark med rally øvelserne stikker i ned i de ender, i bukkede næsten sammen.

 

Nemt, billigt, holdbart og lige til at stable når de ikke skal bruges.

 

 

Hvad kostede det og hvor fik I det gjort?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...