Hop til indhold

Her er Rufus og jeg


Gæst susana
 Share

Recommended Posts

Hej med jer!

Efter mange år uden hund har jeg endelig fået hund igen:-)

Nu er ungerne voksne og flyttet, så nu har jeg masser af tid til at give en hund hvad en sådan behøver.

 

Vi har hentet Rufus på internat i juli, vi fik at vide at han var 3 måneder gammel, hvilket jeg fra starten satte spørgsmålstegn ved, og det har vist sig at jeg havde ret, så hvor gammel han er må stå hen i det uvisse, men han er vel omkring 15 måneder nu, det er efter vores dyrlæges vurdering. Det er heller ikke lige til at sige hvilken race Rufus tilhører, men lidt lab, lidt spids og efter trænerens mening noget breton. Det korte af det lange er at Rufus er en MEGET livlig hund, der kræver en del, DEJLIGT:hjerte:

 

Vi går lige nu til lydighedstræning i DCH og Rufus er ret dygtig, bare ikke når vi er til træning, der er det de andre hunde der er tager opmærksomheden:damn:

 

Jeg håber jeg bliver glad for at være her, og glæder mig til at lære jer at kende herinde!!!!

 

Rufus og Susana

Redigeret af susana
tilføjet billede
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Velkommen til jer begge :vinken: Jeg må indrømme jeg studsede noget over det med Rufus' alder... kunne internatet virkelig ikke kende forskel på en 3 mdr. gammel hvalp og en på omkring et år? :roll: Det lyder godt nok vanvittigt - alene tænderne burde da 'skære det ud i pap'! :damn:

 

Heldigvis bliver Rufus da ikke mindre dejlig af den grund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak skal i have:-)

 

Jeg skal se at finde nogle flere billeder, men han er sjældent i ro så længe at man kan nå at tage fotos;-))

 

Angående alder og race, mener jeg virkelig vi er blevet snydt. Nu sad jeg lige og læste i en anden tråd at de fra internatet skal vurdere om man er den rigtige til at adoptere hunden:hmm: der gik vel 15 min fra vi var inde af døren til vi gik med Rufus:hmm: Nå pyt vi har fået en dejlig hund og det er jo hovedsagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...