Hop til indhold

Hjælp til valg af billede


Gæst Bettemus83
 Share

Recommended Posts

Gæst Bettemus83

Hejsa!

 

Jeg har de her to søde billeder af Charlie, og et af dem vil jeg prøve at sende ind til Vi med Hund hvor det muligvis vil komme i bladet, hvis det bliver valgt. Jeg kan dog ikke helt bestemme mig, så vil gerne høre Jeres mening!!!

 

Hvilket et skal jeg sende ind??

 

På forhånd tak!!

 

Mvh

Mette og fotomodellen Charlie:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi.. lige en 2'er mere - Selvom han er super cute på dem begge! :lun:

 

Det er tit de billeder der skiller sig lidt ud der vinder, og sådan et fint et hvor vovse kigger ind i kameraret taler direkte til de fleste! :5up:

 

Husk at skrive en lille tekst til og dit og hans navn! :5up:

 

Håber vi får det at se i bladet, det kræver jo kun en 10.plads, det skal han nok klare! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes osse, at nr 2 er bedste motiv. Men nr. 1 er det skarpeste.

Hvor stort skal det være?

Hvis de beder om et billede i høj opløsning, så SKAL det være skarpt.

 

Det er de ikke altid i bladet, så det går nok! Så længe det ikke er taget med et lille mobilkamera.. det skal nemlig ikke være meget større end 5-10cm :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, nu fik jeg også lyst til at "lege" lidt! :mrgreen:

 

Hvis man synes billedet er uskarpt, kan man forsøge med et filter over - nu har jeg gjort det meget tydligt, man kan "skrue ned" for intensiteten på skarphedsfilteret! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83
Altså jeg synes de begge er rigtigt søde......meeeeeeeen hvis du har et kamera hvorfor så ikke tage en million flere så vi kan se mere til den lille guldklump :hjerte::hjerte:

 

He he det har vi også.. men de er ikke alle overføt til computeren og det tager såååå lang tid og disse ligger her, og ja der er bare så mange at vælge imellem:lun: Men ja jeg tror da også jeg vil sende flere ind til både Vi med hund og selvfølgelig her på hf, på et tidspunkt. Men nu ser vi lige med billede nr. 2. Det er nemlig det jeg har sendt ind :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83
Hihi, nu fik jeg også lyst til at "lege" lidt! :mrgreen:

 

Hvis man synes billedet er uskarpt, kan man forsøge med et filter over - nu har jeg gjort det meget tydligt, man kan "skrue ned" for intensiteten på skarphedsfilteret! :5up:

 

 

Sejt !! Det har jeg gemt på drevet nu... Tusind tak for det!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Hej igen!

 

Billedet blev jo sendt ind for nogle dage siden stil Vi med hund. (via deres hjemmeside hvor man kan uploade dem og sende billede ind osv)

Er de rnogen der vd dom man overhovedet for nogen tilbagemelding omkring det? Jeg sidder og holder lidt øje med deres billedgalleri osv, der er ikke kommet nogen Charlie på:(

Jeg ved ikke hvor lang tid man skal vente på at ens billede kommer ind(hvis det gør det selvf.)og om man så får det at vide!

 

Nogen der har prøvet at sende billeder ind til Vi med hund bladet?

 

På forhånd tak

 

Mvh

Mette og fotomodellen Charlie

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen!

 

Billedet blev jo sendt ind for nogle dage siden stil Vi med hund. (via deres hjemmeside hvor man kan uploade dem og sende billede ind osv)

Er de rnogen der vd dom man overhovedet for nogen tilbagemelding omkring det? Jeg sidder og holder lidt øje med deres billedgalleri osv, der er ikke kommet nogen Charlie på:(

Jeg ved ikke hvor lang tid man skal vente på at ens billede kommer ind(hvis det gør det selvf.)og om man så får det at vide!

 

Nogen der har prøvet at sende billeder ind til Vi med hund bladet?

 

På forhånd tak

 

Mvh

Mette og fotomodellen Charlie

 

Jeg har prøvet at sende et billede ind, engang. På et eller andet tidspunkt opretter de en afstemning, med 15 billeder. (jeg tror nok at de er udvalgte, ellers er de tilfældige) og så kan du se, om dit er kommet med. Så vidt jeg husker får man ingen mail eller noget, om det.

Held og lykke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen!

 

Billedet blev jo sendt ind for nogle dage siden stil Vi med hund. (via deres hjemmeside hvor man kan uploade dem og sende billede ind osv)

Er de rnogen der vd dom man overhovedet for nogen tilbagemelding omkring det? Jeg sidder og holder lidt øje med deres billedgalleri osv, der er ikke kommet nogen Charlie på:(

Jeg ved ikke hvor lang tid man skal vente på at ens billede kommer ind(hvis det gør det selvf.)og om man så får det at vide!

 

Nogen der har prøvet at sende billeder ind til Vi med hund bladet?

 

På forhånd tak

 

Mvh

Mette og fotomodellen Charlie

 

Jeg fik en mail noget tid efter jeg havde sent mit billede ind, og så skrev jeg tilbage og spurgte hvornår mit billede kom i bladet.

Der kan sagtens gå flere måneder, så lidt trøst til ventetiden. :ae:

 

Til gengæld får man et fint A4 print når billedet har været i bladet, og så selvf en 1. eller 2.-10. præmie! :5up:

 

Held og lykke :x::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Bettemus83

Lidt opfølgning på tråden her.

 

Charlie er endnu ikke kommet på vimedhund.dk:vedikke:

Så venter stadig.. Jeg skal nok sige til når han er kommet på. Så må jeg gøre lidt reklame herinde, hvis han kommer med i afstemningen:-D

 

Min tålmodighed rækker bare ikke så langt!!! Kommer det ikke snart påååå!!!????:genert:

 

Har sendt et nyt billede ind nu,måske er der bedr eheld med det:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...