Hop til indhold

Noomi efter sterilisationen


Nollike
 Share

Recommended Posts

Som I nok ved er Noomi kommet sig godt efter operationen i torsdags og vi er nu for alvor trådt ind i fase "forsøg at holde din unghund i ro" :shock: Hun er efterhånden svært utilfreds med ikke at måtte lege og løbe, hoppe og danse :???: TILGENGÆLD lader det til at mine bønner er blevet hørt :mrgreen: Jeg spurgte ellers Doktor Dyr om, HVIS nu hun blev mere madglad efter sterilisationen, hvornår ville det så vise sig og han sagde 3-4 uger, men det var løgn :mrgreen: For allerede nu har hun fået en lidt anden appetit :klap:(eller også keder hun sig så gudsjammerligt at hun er taknemmelig for alt :lol:) I går prøvede jeg jo at give hende hendes madbold med lidt guffer i og for første gang gad hun faktisk at lege med den :banan: I dag tænkte jeg så at jeg skulle forsøge at gentage successen og puttede hendes morgenmad i den og yeeeeiiiiii, hun tømte den fuldstændig!!!! :shock::klap:Og for at det ikke skal være løgn, så gnaskede hun faktisk et tyggeben i sig som jeg fandt til hende i hendes kasse og som har ligget der i flere måneder :5up: (ok, hun fandt det ikke selv, hun skulle have det serveret, men så gled det tilgengæld også rigtig fint (og hurtigt :shock:) ned :klap: Nu håber jeg så bare at det ikke går fuldstændig over gevind (jeg ved det, jeg er ikke nem at stille tilfreds :oops:) for hun hoppede faktisk op af en dame da vi var ude og gå fordi hun havde en pose i hånden og det gør hun ellers ALDRIG :shock: men det kan jo også være fordi hun er totalt understimuleret i øjeblikket :engel: Om ikke andet, så giver det mig nu mulighed for at lave fodersøg med hende og sår'n, det har hun aldrig gidet mere en 1 minut før :klap:og vigtigst af alt: DET KAN SGU VÆRE AT JEG KAN LÆRE HENDE AT KOMME NÅR JEG KALDER!!! :shock::klap::klap::klap: Jeg bør jo nok starte helt forfra i indkaldet, altså sige "kom" når hun er på vej hen imod mig og give en guf og videre i den dur, men det kan vi jo så gå og hygge os med, mens hun skal være i ro alligevel :mrgreen:

 

Noget helt andet jeg lige skal høre jer om er: Nu er Noomi sådan lidt "hvalpeagtig" stadigvæk (jeg kan bevise det hvis jeg kan finde ud af at lægge den video op jeg fik lavet af hende mens hun hyggede sig med sin madbold, hun laver sådan nogle hvalpe-hop osv.). Når hun nu er blevet steriliseret efter første og inden anden løbetid og er lidt fjolleagtig nu, kan det så være at hun nærmest bliver i det stadie? Mange tæver bliver vist mere mentalt voksne efter 2. løbetid, så vidt jeg kan forstå, men den nåede hun så ikke ind i selv om hun bliver 2 år i december, så er det sådan at hun stagnerer lidt i det niveau hun var på da hun blev steriliseret eller hvordan foregår den slags? Det kunne jo være lidt hyggeligt hvis hun forbliver lidt fjollerøvsagtig og samtidig hører lidt bedre efter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre :kys:

 

Groa blev og så neutraliseret mellem 1. og 2. løbetid, på det tidspunkt var hun stadig ret hvalpet.

Hun blev mental moden da hun var 3 år, hun er nu en fornuftig voksen tæve.

Hendes pels er dog stadig meget hvalpet og hun kan godt se hvalpet ud i det hele taget.

 

Så jeg kan håbe på at hun er en pjatrøv og Autonoomi et års tid endnu :5up: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Voksen som 3 årig :confused: Er der nogen der gider fortælle det til Hailey? Han bliver 10 i næste uge, og er stadigvæk hvalpet :engel:

 

 

Sorry for OT :genert:

 

Det behøver du i øvrigt ikke at undskylde for, jeg tror at jeg er mester-spammeren herinde, så det ville da være lidt paradoksalt hvis jeg blev fornærmet over spam i mine tråde :mrgreen:

 

 

(I øvrigt spammer jeg ikke forresten, jeg skriver bare hvad der falder mig ind :engel::genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med Noomis nyfundme madglæde :klap:

 

Altså, hun må gerne få en tiny witty little bit af Møffes - så kunne det være, at han stoppede med at prøve at stjæle æbler fra små børn og æde gamle, rådne aviser i parken :mrgreen: Men at Noomi tilgengæld også gad politistave :mrgreen:

 

Men er meget glad for hans madglæde, så gi'r ikke så meget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med Noomis nyfundme madglæde :klap:

 

Altså, hun må gerne få en tiny witty little bit af Møffes - så kunne det være, at han stoppede med at prøve at stjæle æbler fra små børn og æde gamle, rådne aviser i parken :mrgreen: Men at Noomi tilgengæld også gad politistave :mrgreen:

 

Men er meget glad for hans madglæde, så gi'r ikke så meget :blink:

 

Hun gnaskede faktisk en politistav i går. :klap: Ikke den jeg gav hende, men en der var gnasket i i forvejen, så måske skal vi snart have Thailo på besøg... :engel: Eller Møffe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...