Hop til indhold

November-billeder 2009 <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst T_Martinsen

Det er vidst ved at være et stykke tid side, jeg har smidt et par billeder ind af Buddy drengen, så her får I lige et par stykker. Er ikke meget for at det er lige efter Jeanette og René's billeder, men der er gudskelov ikke en foto konkurrence, så jeg vover mig alligevel ud i det. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst ved at være et stykke tid side, jeg har smidt et par billeder ind af Buddy drengen, så her får I lige et par stykker. Er ikke meget for at det er lige efter Jeanette og René's billeder, men der er gudskelov ikke en foto konkurrence, så jeg vover mig alligevel ud i det. :mrgreen:

Rigtig søde billeder! :lun:

GOLDENS ER BARE iKKE TiL AT STÅ FOR! :oops: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fie har det rigtig hårdt *G*

 

Må se om jeg kan få lavet lidt julebilleder til månedskonkurrencen

 

Sidste for idag

 

 

Jeg er helt målløs over så god du er til at tage billeder. :shock: :5up::5up: :hjerte: Øjnene kommer bare så flot frem, det er sgu næsten flottere end det jeg ser med det blotte øje i virkeligheden. :-) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt målløs over så god du er til at tage billeder. :shock: :5up::5up: :hjerte: Øjnene kommer bare så flot frem, det er sgu næsten flottere end det jeg ser med det blotte øje i virkeligheden. :-) :5up:

 

Tak :-)

 

Øjnene og "skarpheden" i dem, har voldt mig mange problemer

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst ved at være et stykke tid side, jeg har smidt et par billeder ind af Buddy drengen, så her får I lige et par stykker. Er ikke meget for at det er lige efter Jeanette og René's billeder, men der er gudskelov ikke en foto konkurrence, så jeg vover mig alligevel ud i det. :mrgreen:

 

Hvor ser han dejlig og glad ud. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst ved at være et stykke tid side, jeg har smidt et par billeder ind af Buddy drengen, så her får I lige et par stykker. Er ikke meget for at det er lige efter Jeanette og René's billeder, men der er gudskelov ikke en foto konkurrence, så jeg vover mig alligevel ud i det. :mrgreen:

 

Ååååååååååårh Buddy, han er bare så skøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst ved at være et stykke tid side, jeg har smidt et par billeder ind af Buddy drengen, så her får I lige et par stykker. Er ikke meget for at det er lige efter Jeanette og René's billeder, men der er gudskelov ikke en foto konkurrence, så jeg vover mig alligevel ud i det. :mrgreen:

:banan::klap:

 

Buddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er hun ikke i vandet :shock::confused::vedikke:

 

 

 

 

 

 

 

Total lækkert billed :lun:

 

Fordi hendes dumme ejer var lidt hysterisk..... MEGET store vesterhavsbølger :oops:

 

Og så var vi i lånebil, fordi Kingobilen var til service, så jeg havde lovet at begrænse skidtindtaget lidt.... hun fik lov at bade i går, så helt ond er jeg ikke! Til gengæld blæste der sådan nogle skumklatter op, som de syntes det var sjovt at løbe efter.... Vilya kunne bare ikke forstå, at de forsvandt, når hun bed i dem :lun:

 

Og tak... kunne godt bruge sådan en strand lige uden for døren!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi hendes dumme ejer var lidt hysterisk..... MEGET store vesterhavsbølger :oops:

 

Og så var vi i lånebil, fordi Kingobilen var til service, så jeg havde lovet at begrænse skidtindtaget lidt.... hun fik lov at bade i går, så helt ond er jeg ikke! Til gengæld blæste der sådan nogle skumklatter op, som de syntes det var sjovt at løbe efter.... Vilya kunne bare ikke forstå, at de forsvandt, når hun bed i dem :lun:

 

Og tak... kunne godt bruge sådan en strand lige uden for døren!

 

Nårh, hvis hu fik lov igår, så er du hermed tilgivet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh, hvis hu fik lov igår, så er du hermed tilgivet :engel:

 

Hun tog i den grad lov i går - bare spørg Tweesa :mrgreen: Tossehunden var jo ved at løbe til Odder, fordi hun skulle hyrde bølger :roll: Men ok, det har også været en keeeedelig weekend, hvor jeg både har været på arbejde, til julefrokost og med Ekaterina til lydighedsprøve hele søndag - uden Kimmi og Splint (helt rart kun at have én hund med en gang i mellem :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...