Hop til indhold

Møffe i Brøndbyskoven :-D


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Så har Møffe og jeg været i skoven for første gang alene - det var vidunderligt, for os begge :mrgreen: Mens jeg nød skoven, nød Møffe at udforske det spøjse underlag.

 

Vi kom på et tidspunkt ud på en lille eng, der er i skoven og hold da ferie, jeg har aldrig set sådan en energi-eksplosion fra Møffe før! :shock: Han løb hen til mig, efter lige at have færdigudforsket en plet i skoven. Og så fik han øje på engen (han er lidt langsom nogen gange :mrgreen: ) og så satte han ellers i spurt, han spraaaang ud på engen og spurtede - virkelig SPURTEDE! - rundt og rundt og rundt. Jeg forsøgte at få taget nogle billeder, før jeg tænkte på at videooptage det... Og så var det for sent, for så besluttede han sig for at løbe over til mig - og stoppe - typisk :roll:

 

[media]

[/media]

 

[ATTACH]15959[/ATTACH]

 

[ATTACH]15960[/ATTACH]

 

[ATTACH]15961[/ATTACH]

 

[ATTACH]15962[/ATTACH]

 

[ATTACH]15963[/ATTACH]

 

[ATTACH]15964[/ATTACH]

 

[ATTACH]15965[/ATTACH]

 

[ATTACH]15966[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]15967[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejlige billeder :lun: Hans pels på ørerne er bare så sødt :-D

 

Det er de sidste rester hvalpepels :megaked:

 

Han har næsten ikke andet tilbage :cry:

 

Men hans voksenpels er heldigvis også lækker :hjerte:

 

Det gør ikke noget at du ikke fik taget en video!

 

Man kan godt se at der var FART over feltet med de flyvende ører:-)

 

Øj, hvor han bare nyder det, den kønne dreng.

 

Fart på også i den grad! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er de sidste rester hvalpepels :megaked:

 

Han har næsten ikke andet tilbage :cry:

 

Men hans voksenpels er heldigvis også lækker :hjerte:

 

Ja tænkte det nok - så må du samle pelsen op efterhånden, når han taber den og klistre den på ham igen :mrgreen:

 

Ja er ved at være en flot halvvoksen mand :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Wow... Han er ved at være stor!!

 

Synes ikke det er længe siden, han var sådan en lille tumling, der lignede en der ikke helt vidste hvordan man skulle koordinere alle 4 poter på en gang :lun:

 

Og nu er han jo langbenet, og ligner en der kan spurte fra de fleste - Nøj hvor er han altså bare lækker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow... Han er ved at være stor!!

 

Synes ikke det er længe siden, han var sådan en lille tumling, der lignede en der ikke helt vidste hvordan man skulle koordinere alle 4 poter på en gang :lun:

 

Og nu er han jo langbenet, og ligner en der kan spurte fra de fleste - Nøj hvor er han altså bare lækker!

 

Han ligner én, ja, men beskrivelsen af ham som lille hvalp passer vidst stadig meget godt :mrgreen: Tror benene er vokset lidt for hurtigt til, at han har kunnet følge med :engel: Han er nemlig stadig rigtig klodset :mrgreen: Min lille Møf :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Så har Møffe og jeg været i skoven for første gang alene - det var vidunderligt, for os begge :mrgreen: Mens jeg nød skoven, nød Møffe at udforske det spøjse underlag.

 

Vi kom på et tidspunkt ud på en lille eng, der er i skoven og hold da ferie, jeg har aldrig set sådan en energi-eksplosion fra Møffe før! :shock: Han løb hen til mig, efter lige at have færdigudforsket en plet i skoven. Og så fik han øje på engen (han er lidt langsom nogen gange :mrgreen: ) og så satte han ellers i spurt, han spraaaang ud på engen og spurtede - virkelig SPURTEDE! - rundt og rundt og rundt. Jeg forsøgte at få taget nogle billeder, før jeg tænkte på at videooptage det... Og så var det for sent, for så besluttede han sig for at løbe over til mig - og stoppe - typisk :roll:

 

Så har du noget i vente da! :mrgreen:

 

Det har han sikkert haft behov for. Lige at komme ud og strække stængerne igennem. :klap:Der er jo ikke noget som skov og markbunde....de vækker en tiger i en hund! ;-)

 

Skøn og dejlig er han stadig! Det klær´ham bestemt i voksenklæder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså godt nok han er vokset hurtigt :shock: hvor gammel er han nu?

 

Han bliver 6 måneder (fååck, et helt halvt år! :shock: ) her d. 7. november :engel:

 

Så ja, han vokser fandme bare hurtigt! :shock:

 

Så har du noget i vente da! :mrgreen:

 

Det har han sikkert haft behov for. Lige at komme ud og strække stængerne igennem. :klap:Der er jo ikke noget som skov og markbunde....de vækker en tiger i en hund! ;-)

 

Skøn og dejlig er han stadig! Det klær´ham bestemt i voksenklæder :lun:

 

Markbunde, også i den grad, der gik en tiger op i ham :shock: Han har før haft spurte-flip hjemme her i vores have, men de er VAT og jeg gentager VAT ved siden af det han fik på den eng! :shock: Men det var altså fedt at se ham spurte igennem og få strukkent ben sådan :hjerte:

 

Hvor er han bare dejlig, og hvor ser han glad ud :lun:

 

Men jeg tror da at Luna må give lidt tabt overfor ham nu, hvis han træder forkert, så bliver hun da mast :lol:

Hvis hun møder ham i dag, så tror jeg ikke hun kan genkende den lille tumling hun var ude og lege med :-D

 

Jaaah, hvad vejer Luna efterhånden? Nu har hun jo godt nok lige haft tabt sig, men alligevel :mrgreen:

 

Møffe vejer rundt regnet 30kg (+).

 

Men han er god til at tage hensyn, så de vil stadig kunne lege sammen :blink:

 

Fåååårk hvor er han blevet stor!!! :shock: :klap:

 

Jeg er sikker på at ham gider Noomi godt at krudte rundt med når hun må igen :5up::banan::klap:

 

Møffe siger at han glæder sig helt vildt :banan: Og det gør han moaaar også :klap2:

 

(pisst også Sookie :blink:)

 

Uhh ja, vi skal have fundet ud af noget :ivrig:

 

Rikke - elsker altså det sidste billed - han er bare så lækker :lun:

 

Sjovt nok er det også ét af mine yndlingsbilleder :mrgreen: Bare sådan en lalleglad, spurtehvalp med kaninører :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser altså bare så sød ud Rikke :lun:

 

Stille begynder an at kunne forholde sig til det store ønske du havde i tidernes morgen :blink:

 

Jaah, kan jeg godt forstå, han er nemmerlig bare en lækker hvapper :lun:

 

Hva', skal du så også ha' en berner, hva', hva', hva'? :ivrig:

 

haha elsker hans ører på det sidste billede, hvad sker der lige der :lol:

 

Aner det ikke, noget med farten og vinden vil jeg tro :mrgreen: Men han ligner altså bare vitterligt en kanin, syn's jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også helt vild med det sidste billede. Du behøver slet ikke et videoklip af, at han spurter, det ses tydeligt på billedet. :lol:

 

Hehe, nej - men det billede kunne jo også bare være et billed af et flot hjemkald, med fart og øh... Måske ikke ligefrem præcision :stupid: Men altså :mrgreen:

 

Men jo, det illustrere meget godt hans sindsstemning og fart under hans spurt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaah, kan jeg godt forstå, han er nemmerlig bare en lækker hvapper :lun:

 

Hva', skal du så også ha' en berner, hva', hva', hva'? :ivrig:

 

 

Nix, hvis jeg absolut skal have en stædig moloss race igen, så bliver det en med korte hår, for ikke om min skal se ud som som SImba så ud den dag han havde leget med Aslan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...