Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Gucci, du kan evt klikke på knappen "mine indlæg/besvarelser" (klik kun på besvarelser-delen), så kommer alle de tråde frem du har svaret i.

 

Tak P :-D

 

Men den funktion kender jeg allerede. Jeg bruger kun kontrolpanel til abb. tråde og så nye indlæg knappen. Da jeg ikke er så meget på HF som tidligere kan "mine besvarede" tråde ofte nemt ryge ned på side 2 eller 3 og så opfanger jeg dem ikke.

 

Mine besvarelser knappen kan bruges, men det vil gøre det lidt mere besværligt synes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

Er det ikke muligt at ændre, så man ikke både skal svare og gå op i bjælken og abbonere?

 

På forhånd tak :-D

 

Sådan er det allerede. Hvis du selv vælger notifikation på en tråd, behøver du ikke svare i tråden for at blive påmindet om nye besvarelser.

 

Du får kun påmindelse første gang der er nyt i tråden, og så først igen når tråden er besøgt af dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det allerede. Hvis du selv vælger notifikation på en tråd, behøver du ikke svare i tråden for at blive påmindet om nye besvarelser.

 

Du får kun påmindelse første gang der er nyt i tråden, og så først igen når tråden er besøgt af dig.

 

Jeg ville nu gerne slippe for at skulle trykke på den. Men tror faktisk, det er mig selv, der har lavet en bommert. Jeg har sat standarden til "abboner ikke". Og så selv trykket abboner ved de tråde, som jeg gad følge. Men nu kan jeg se i mit kontrolpanel, at der er en, der hedder "ingen email" og det er jo nok den, jeg burde have valgt fra start? :genert:

 

For nu håber jeg i hvert fald at jeg kan svare i en tråd og så at tråden popper op i kontrolpanelet, når der bliver svaret. Og det har den ikke gjort på abboner ikke.

 

Mener ikke jeg har set den før :vedikke: Måske jeg bare har været blind :oops:

 

Problemet med "langsomme mails" burde være løst nu, så du kan evt. prøve det igen med straks email.

 

Tak - ved at det for det meste har fungeret super. Men nu sætter jeg efterhånden faktisk pris på ikke at modtage en million e-mails om dagen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nu gerne slippe for at skulle trykke på den. Men tror faktisk, det er mig selv, der har lavet en bommert. Jeg har sat standarden til "abboner ikke". Og så selv trykket abboner ved de tråde, som jeg gad følge. Men nu kan jeg se i mit kontrolpanel, at der er en, der hedder "ingen email" og det er jo nok den, jeg burde have valgt fra start? :genert:

 

For nu håber jeg i hvert fald at jeg kan svare i en tråd og så at tråden popper op i kontrolpanelet, når der bliver svaret. Og det har den ikke gjort på abboner ikke.

 

Ja så burde det virke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne have muligheden for at slette min profil 100% med samt alt hvad jeg har skrevet. Det har man på HG, hvilket nok er det bedste ved den side...

 

Profil kan slettes 100%.

 

På indlæg fjernes enhver identitet om hvem der har skrevet dem, og ejer sættes permanent til gæst.

 

Indlæg slettes ikke, alene af den årsag at forum til sidst ville være ubrugeligt, hvis der manglede hvert andet indlæg i trådene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gør man det henne? Synes ikke jeg kan finde det :confused:

 

Af sikkerhedsmæssige årsager skal du kontakte mig, så kan den slettes.

 

Ang. indlæg, så forestil dig at en bruger som i dit tilfælde med over 5000 indlæg skal have slettet sine indlæg, det vil måske betyde at 20.000 indlæg slettes, hvis du er trådstarter i 500 indlæg der hver har 40 besvarelser.

 

For det første kan vi lige så godt lukke forum, da indhold forsvinder, og for det andet er der ret mange brugere der vil blive sure når deres indlæg også forsvinder blot fordi et medlem har valgt at søge andre steder hen.

 

Rang titlerne kan vi også godt skrotte, da de vil svinge som vinden blæser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Af sikkerhedsmæssige årsager skal du kontakte mig, så kan den slettes.

 

Ang. indlæg, så forestil dig at en bruger som i dit tilfælde med over 5000 indlæg skal have slettet sine indlæg, det vil måske betyde at 20.000 indlæg slettes, hvis du er trådstarter i 500 indlæg der hver har 40 besvarelser.

 

For det første kan vi lige så godt lukke forum, da indhold forsvinder, og for det andet er der ret mange brugere der vil blive sure når deres indlæg også forsvinder blot fordi et medlem har valgt at søge andre steder hen.

 

Rang titlerne kan vi også godt skrotte, da de vil svinge som vinden blæser.

 

OK, det er forstået :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Jeg har lige et par spørgsmål ang. artikler.

Jeg har vedhæftet et billede til min seneste artikel, men billedet dukker ikke op i oversigten. Er der noget jeg har glemt :confused:

 

Og så den sidste artikel-kategori - "Andet". Var det ikke en idé at omdøbe den til "Adfærd"?

 

Jeg prøver at kigge på billed problemet.

 

Kategorien andet, er jo netop til alt det andet, men vi kan oprette en kategori "Adfærd" hvis den er savnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige et par spørgsmål ang. artikler.

Jeg har vedhæftet et billede til min seneste artikel, men billedet dukker ikke op i oversigten. Er der noget jeg har glemt :confused:

 

 

Det ser ud til at billedet kun bliver brugt i oversigten hvis det er uploadet samtidig med artiklen oprettes, det undersøger jeg nærmere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev nysgerrig og har lige siddet og læs nogle af artiklerne - og hold da op Umulia; det er nogle gode artikler, som du har skrevet :5up:

 

Men ville det ikke være en ide at lave et link i en af de øverste blå bjælker (dem hvor der står Hjem, Dagens indlæg, Foto album m.m.)

- jeg synes det var lidt bøvlet at finde frem til dem, og så tænkte jeg, at det måske ville være nemmere, hvis der var et direkte link :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det smarte er at nu kan vi se hvrnår der kommer en ny :5up:

 

Men det er nemmere at finde rundt (syntes jeg) inde i artikel delen.

 

Ja helt sikkert, dette er også "kun" for at gøre mere opmærksom på de rigtig gode artikler som der bliver skrevet.

 

Der har hele tiden været link i toppen af siden, men syntes ikke det var nok, med alle de guldkorn der bliver lagt op af artikler, skal det være mere synligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...