Hop til indhold

løbetid. Hvad med natten?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Cleo er god til at holde sig ren:5up:, men om natten sover hun både hos mig og i min yngstes seng, hvilket go giver ret mange pletter om natten.

 

Nu er jeg jo ellers ikke sart, men det blir lidt meget at vaske/skifte vores sengetøj hver dag:engel:

 

Ved sidste løbetid, sov hun ikke i vores seng:genert:

 

Giver I bukser på hunden om natten, siger i NEJ til at komme op i den periode, eller vasker I hver dag?????

 

:vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt sådan et billigt vædligger lagen i Aldi engang. Primært for at skåne øverste madras. Men nu med 2 tæver i løb, så er der kun vask tilbage.

Enten må hunden være i sengen eller ikke, andet med periodevis er for forvirrende for den. Men det er jo både hovedpuder , duner , betræk og lagen og topmadras , der tager skade, så man skal ikke være for sart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Jeg har lagt nogle gamle håndklæder der hvor hundende har ligget i sengen. De er så blevet skyllet og smidt i tørretumbler.

Sådan gør jeg også, her er det bare et gammelt vattæppe jeg bruger, det nemt lige at vaske det efter hendes løbetid.

 

Dog er det meget, meget sjældent jeg ser så meget som en dråbe blod, selv om natten har hun travlt med at slikke sig, og kommer der lidt på tæppet slikker hun det som regel også rent igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Giver I bukser på hunden om natten, siger i NEJ til at komme op i den periode, eller vasker I hver dag?????

 

:vinken::vinken:

 

Jeg vaskede bare det mere og brugte kun gamle lagner - de samme 2 hver gang Misja havde en løbetid - og på den måde kunne hun stadig få lov at ligge og ose under min dyne, når hun var i løbetid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:jeg har brugt baby undertøj og klippet hul til halen og et trusseindlæg i, det brugte min pudelhund til natten, min lille chihuahua , her har jeg købt dukke underbukser og det duer bare, jeg køber det i genbrugsforetninger, så er det ikke dyrt:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...