Hop til indhold

Den mest spændende tråd herinde ?


Gæst Læder mor
 Share

Recommended Posts

:5up:

Absolut den sjoveste i mands minde

 

Hørt. vi kom op på ca et indlæg pr 3 minut. Det er ikke overgået endnu da det var over 24 timer.

 

Men det var absolut en sammenspist tråd. Der var flere der syntes vi var åååånsvage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var i da også.

 

men det vænner man sig heldigvis til :mrgreen:

 

 

Nu vi snakker ååååndsvage............hvad med sherif tråden :mrgreen: og der var også en om race hunde, hvor der blev skrevet 34 sider på et døgn :mrgreen:

Det var vidst første gang ordfet popcorn tråd opstod, mener at nollike postede et billed............

 

 

Undskyld, nu er vi ovre i sjove tråde som er total soap operaer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes altså stadig at Inderkredsen var en af de LIDT gode, for lidt god var den altså, også selv om at der 5-10 stykker som følte sig stødt :oops:

 

Erj det var den sq, undskyld, men det var den altså! Sjaw!

Nollike og jeg hyggede os ihvertfald gevaldigt da vi planlagde den. :lol: Men det var nu ikke morsomt at mange tog det så ilde op, for at blive mødt med beskyldninger om at holde folk udenfor er jo aldrig sjovt.

 

Nu vi snakker ååååndsvage............hvad med sherif tråden :mrgreen: og der var også en om race hunde, hvor der blev skrevet 34 sider på et døgn :mrgreen:

Det var vidst første gang ordfet popcorn tråd opstod, mener at nollike postede et billed............

 

 

Undskyld, nu er vi ovre i sjove tråde som er total soap operaer :klap:

Det synes jeg også er underholdende men det er sjovest hvis man fanger den fra start af. Og så er det helt klart en fordel at være hurtigere på tasterne end jeg er. :megaked:

 

Noget af det mest mærkelige jeg har oplevet var engang hvor HF blev helt oversvømmet af et par der åbenbart kedede sig den nat. Nollike og jeg var begge herinde og sad og forsøgte at holde de to spasmagere fra at spamme alle trådene fuldstændig til. Det endte med at vi måtte i telefonisk kontakt, for at lægge en slagplan. :cool: Lige i den situation ville jeg gerne have været administrator for det var lettere frustrerende at sidde og ikke kunne gøre noget. Men lidt sjovt var det nu alligevel også.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike og jeg hyggede os ihvertfald gevaldigt da vi planlagde den. :lol: Men det var nu ikke morsomt at mange tog det så ilde op, for at blive mødt med beskyldninger om at holde folk udenfor er jo aldrig sjovt.

 

Var det i den tråd i blev omtalt som pot og pande? :mrgreen:

 

 

 

Det synes jeg også er underholdende men det er sjovest hvis man fanger den fra start af. Og så er det helt klart en fordel at være hurtigere på tasterne end jeg er. :megaked:

 

Du skal bare øve 10-finger systemet :blink: så en dag, så gør du ligesom mig, du poster før du tænker :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det i den tråd i blev omtalt som pot og pande? :mrgreen:

Det kan jeg ikke huske, men det er da ikke utænkeligt. :lol: Jeg er heldigvis ligeglad, for jeg synes pot og pande lyder hyggeligt. :blink: Det passer ligesom sammen ikk`?.

 

 

 

 

 

Du skal bare øve 10-finger systemet :blink: så en dag, så gør du ligesom mig, du poster før du tænker :stupid:

Gør jeg vist allerede med 2-fingersystemet, så ti-finger... ej vel?.

 

 

 

 

..... Og jeg mangler egentlig en smiley der ryster på hovedet og udtrykker tsk tsk. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan et?

 

 

Jo i passer faktisk meget godt :banan:

 

Njaaa, det er nu ikke helt det rigtige udtryk, for den er for undskyldende.

 

Det jeg ikke kan finde nogen steder er en roll eyes, kombineret med lidt humor. En der kunne sige: hold kæft hvor er du åndsvag, men på den kærlige måde.

 

Må man udlodde karma til den der kan finde sådan en i en tråd som denne, eller er det for meget OT?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...