Hop til indhold

Jule hunde.


Gæst BongoJungle
 Share

Recommended Posts

At få Misja til at posere, ender ofte ud sådan her :stupid: :

misjajul.jpg

 

Jeg troede en jul at jeg skulle lave alletiders julekort til venner og familie :klap: men nej!

NYBillede195.jpg

NYBillede597.jpg

NYBillede006.jpg

 

Da jeg eeendelig fik hende til at kigge ind i kameraet, lignede hun en meeeget sørgelig hund! :???:

NYBillede004.jpg

 

Så det var sidste gang jeg forsøgte mig med et nuttede Misja-jule-kort :vuf::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

At få Misja til at posere, ender ofte ud sådan her :stupid: :

misjajul.jpg

 

Jeg troede en jul at jeg skulle lave alletiders julekort til venner og familie :klap: men nej!

NYBillede195.jpg

NYBillede597.jpg

NYBillede006.jpg

 

Da jeg eeendelig fik hende til at kigge ind i kameraet, lignede hun en meeeget sørgelig hund! :???:

NYBillede004.jpg

 

Så det var sidste gang jeg forsøgte mig med et nuttede Misja-jule-kort :vuf::lol:

Hehe.. Nej hun er ikke glad for at blive foreviget, hun prøver endda at gemme sig bagved lille rudolf.. Men sød er hun nu alligevel :hjerte:
Link til indlæg
Del på andre sites

At få Misja til at posere, ender ofte ud sådan her :stupid: :

 

 

Jeg troede en jul at jeg skulle lave alletiders julekort til venner og familie :klap: men nej!

 

 

NYBillede006.jpg

 

Da jeg eeendelig fik hende til at kigge ind i kameraet, lignede hun en meeeget sørgelig hund! :???:

NYBillede004.jpg

 

Så det var sidste gang jeg forsøgte mig med et nuttede Misja-jule-kort :vuf::lol:

 

 

Kanon billeder :lun::lun::lun::lun:

 

 

Og på det sidste billed ser hun ikke sørgelig ud, du veder det hele forkert.............. hun ligner en der er igang/ har lavet noget hund ikke må :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Hvores jule kasse er ikke kommet ned og det er der alle nissehuer osv. ligger i:oops:

 

Nej, nej, nej :stupid:

 

Tag et billede AF BILLEDET (de billede/-r du har i forvejen) med din mobil eller digital kamera og læg det ind på computeren :blink:

 

Du skrev jo at du ikke har noget scanner :engel: og det var det jeg gjorde før jeg fik en scanner :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst BongoJungle
Jae, men nu er det jo december, og der har hun ikke postet billeder :engel: Ej heller Bambi!

 

Så se du bare at komme i sving med kameraet kvinde :mrgreen:

 

 

Javel! :stupid:

 

Skal se hvad det kan gi til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Ja vi prøvede virkelig med cocktailpølser, kødben og ja... Charlie var bare ikke lige med på den nissehue.:fornaermet:

 

Så her er resultatet

 

Tror han skal sove hvis vi vil prøve igen:genert:

 

Men nå! Charlie og jeg ønsker Jer alle en rigtig glædelig jul!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...