Hop til indhold

Ny tatoo til jul?


Gæst The dogfather
 Share

Ja eller?  

18 stemmer

  1. 1. Ja eller?

    • God idé
      4
    • God idé
      2
    • God idé
      6
    • Ved ikke...
      6


Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad med at få den lavet på *biiiiiip*? :slem: Så vil der det meste af tiden kun stå Victor og det kan du så kalde din søn hvis du får sådan en engang, så har du slået to fluer med et smæk og behøver ikke at smide dig under nålen igen :mrgreen: (du er jo også ved at løbe tør for plads, så du må holde lidt hus med den :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvad med at få den lavet på *biiiiiip*? :slem: Så vil der det meste af tiden kun stå Victor og det kan du så kalde din søn hvis du får sådan en engang, så har du slået to fluer med et smæk og behøver ikke at smide dig under nålen igen :mrgreen: (du er jo også ved at løbe tør for plads, så du må holde lidt hus med den :blink:)

 

 

hehe...og du mener så at det vil imponere nogen når der står "Maria Victoria Escobar"(som er hendes fulde navn) på min biiip, når jeg ser noget jeg kan lide? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...og du mener så at det vil imponere nogen når der står "Maria Victoria Escobar"(som er hendes fulde navn) på min biiip, når jeg ser noget jeg kan lide? :mrgreen:

 

Altså nu tænker jeg jo bare praktisk, jeg kan ikke li' tatoveringer :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og er du overhovedet sikker på at der er plads til hele navnet??? :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg synes at det er rigtig sødt at du gerne vil have Victorias navn nu når du også har Pablos.. Men jeg synes ikke at du skal have den på halsen... Du vil komme i situationer hvor det er mest praktisk at tatoveringer kan og skal gemmes... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

PS, ja som Freya skriver er og bliver det et dømmende sted, men har man alligevel sagt a... så gør det nok ikke så meget til eller fra. (Hilsen konen til ham med tatoveringer på hænderne, men som selv kun har et hjerte uden for dækkevidde, for konen kan godt nogle gange have det rart med at kunne have sine tatoveringer for sig selv :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke så godt finde rundt i de nye smileys, nåmen pr. brevdue post kan jeg nu informere nyankomne i denne tråd om, at Hundefar gerne vil lave afstemningen om til følgende:

 

SKAL HAN vælge en af disse sætninger, som for evigt minde på sin hals:

 

  • Buddha er for lækker
  • Fred være med jer
  • I hippiens navn
  • Rock forevigt

 

ELLER skal han hellere få røvgevir med denne tekst:

 

 

  • Buddha er for lækker
  • Honk if your horny
  • AMAR 4EVER

 

Spændende hvad i vælger :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

der er godt nok mange nej'er....og hvis det antal nu er repræsentativt for antallet af damer der vil gå ud med mig efter jeg får lavet sådan en...:hmm:

 

Men jeg overvejer det godt nok stadig kraftigt...:engel:

 

Men ellers er et røvgevir med "Honk if you are horny" nu heller ikke at foragte...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...