Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

'Lille' siger du:hmm:

 

Samojed vs berner sennen..? :hmm:

 

Ja tak :shock: Izzie vejer 6,4 kg lige nu - vildt at Motor måske er større og han kun er en hvalp :lol:

 

Jaa men når han så er blevet voksen som Izzie, vil han selvfølgelig, som den gentleman han bliver, gerne trække hende i en prinsesse vogn. Ømt syn...!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

'Lille' siger du:hmm:

 

Ja, lille! :mrgreen:

 

Med en Møffe der vejer 36kg i en alder af 6½mdr, så ja, LILLE! :mrgreen: Og 8,5kg. som 8 ugers hvapper :hjerte:

 

Samojed vs berner sennen..? :hmm:

 

Precisemente! :mrgreen:

 

Ja tak :shock: Izzie vejer 6,4 kg lige nu - vildt at Motor måske er større og han kun er en hvalp :lol:

 

Møffe vejede 2kg mere som 8 ugers end Izzie gør nu :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Jeg synes altså også han ser meget stor ud på det seneste billede (stor = stor hvalp, ikke 'gigantisk hund'), men billeder kan jo godt snyde, specielt hvis de er taget meget tæt på. Men uanset om han er stor eller lille, så er han da bare dejlig! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det i dag - det i dag - det i dag! :banan:

Når i står op til morgen, sidder jeg sikkert allerede ude i bilen og råber på Anders :engel: Vi er først hjemme omkring klokken 19-20 stykker, så i må desværre være mere tålmodige end mig......... Men lover at huske kameraet!

 

Heej hejhej, nu skal jeg dælme sove i en fart :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det i dag - det i dag - det i dag! :banan:

Når i står op til morgen, sidder jeg sikkert allerede ude i bilen og råber på Anders :engel: Vi er først hjemme omkring klokken 19-20 stykker, så i må desværre være mere tålmodige end mig......... Men lover at huske kameraet!

 

Heej hejhej, nu skal jeg dælme sove i en fart :vuf:

 

Ihhh, det bliver SÅ vildt!!!! :klap::banan:Rigtig, rigtig god tur!!!! :klap:Vi forventer billeder næsten samtidig med at I træder ind af døren derhjemme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det i dag - det i dag - det i dag! :banan:

Når i står op til morgen, sidder jeg sikkert allerede ude i bilen og råber på Anders :engel: Vi er først hjemme omkring klokken 19-20 stykker, så i må desværre være mere tålmodige end mig......... Men lover at huske kameraet!

 

Heej hejhej, nu skal jeg dælme sove i en fart :vuf:

 

J, se at få sovet, så der ikke er for meget ventetid - iiiiiih, kan helt huske da jeg skulle ud og hente Møffe :ivrig: Det er bare sådan en deeeeeejlig dag :lun: Man er helt skør :ivrig:

 

Ihhh, det bliver SÅ vildt!!!! :klap::banan:Rigtig, rigtig god tur!!!! :klap:Vi forventer billeder næsten samtidig med at I træder ind af døren derhjemme :mrgreen:

 

Og DET markerer jeg mig enig i!!!!!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det i dag - det i dag - det i dag! :banan:

Når i står op til morgen, sidder jeg sikkert allerede ude i bilen og råber på Anders :engel: Vi er først hjemme omkring klokken 19-20 stykker, så i må desværre være mere tålmodige end mig......... Men lover at huske kameraet!

 

Heej hejhej, nu skal jeg dælme sove i en fart :vuf:

 

God tur i dag, vi glæder os som var det juleaften til at se billeder:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det i dag - det i dag - det i dag! :banan:

Når i står op til morgen, sidder jeg sikkert allerede ude i bilen og råber på Anders :engel: Vi er først hjemme omkring klokken 19-20 stykker, så i må desværre være mere tålmodige end mig......... Men lover at huske kameraet!

 

Heej hejhej, nu skal jeg dælme sove i en fart :vuf:

 

Jubiiiiiiiii vi skal have hvalp, vi skal have hvalp i daaaaaaaaaag :banan::banan::banan:

 

 

 

"Nogen" får nok ikke sovet meget :mrgreen: Håber i får en super hentelse (eller hvad man lige kalder sådan noget)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Uhhhh hvor bliver det spændene altså:banan:...

 

Jeg må indrømme at jeg er så spændt på at se hvordan han ser ud og hvordan han udvikler sig... især når jeg var med til at finde kuldet og kigge linier sammen med bernerazuro... Ligger der mon en tung byrde på os to eller:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih altså, monstro de sidder og nusser Motor nu? ::hjerte:

 

Uhhhh hvor bliver det spændene altså:banan:...

 

Jeg må indrømme at jeg er så spændt på at se hvordan han ser ud og hvordan han udvikler sig... især når jeg var med til at finde kuldet og kigge linier sammen med bernerazuro... Ligger der mon en tung byrde på os to eller:hmm:

 

DET må vi slet ikke tænke på! Motor bliver en gammel samojede og helt igennem sund og rask samojede! BASTA! Andet kan han da ikke! Vi gjorde vores bedste!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Iiiih altså, monstro de sidder og nusser Motor nu? ::hjerte:

 

 

 

DET må vi slet ikke tænke på! Motor bliver en gammel samojede og helt igennem sund og rask samojede! BASTA! Andet kan han da ikke! Vi gjorde vores bedste!

 

Jeg er også overbevist om at han bliver sund og rask... det er nogle rigtig gode linier som både er af brugs- og udstilling bag...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Så må de da sørge for at have mobilt bredbånd, computer og kamera med hvis de har tænkt sig at gøre unødige ophold. Vi er nogen der VENTER!:engel:

 

Ja, eller lige køre ind omkring en netcafe undervejs! Det er da for pokker vel ikke for meget at forlange... vel?! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...