Hop til indhold

Månedens hund december 2009 "Julehund"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Min julehund endte med at blive en træt julehund... :-)

 

Det var åbenbart opslidende at sidde der med nissehue på... Så hvad kan man andet, end at nappe sig en lille lur, mens mor fumler færdig med det kamera ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er da lidt dårligt at der ikke må være to hunde på billederne. Er det ikke bare fordi man kun må have ét billede, og at man skal eje hunden(e) ??

 

Eller er det mig der er helt åndsvag??

 

Der må kun være én hund på billedet. Kan ikke huske om der var en grund? :hmm: Men sådan har det været næsten altid - undtagen for laaaang tid siden. Gammel krage på forum :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der må kun være én hund på billedet. Kan ikke huske om der var en grund? :hmm: Men sådan har det været næsten altid - undtagen for laaaang tid siden. Gammel krage på forum :mrgreen:

 

 

Heh ja det kan jeg da høre. Jeg er stadig rimlig ny, heh, det er ikke altid helt nemt at finde rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi forsøger indtil videre med dette billede - og bare rolig! Møffe var ikke i fare for at brænde sig, jeg var over ham hele tiden ;-) Og desuden så sov han bare fra det nærmest :gab: Han øjne lukkede i flere gange, mens jeg prøvede at tage et billede :mrgreen:

 

[ATTACH]17407[/ATTACH]

 

Årrh :lun: Han veeenter på juleaften, men der ser ud til at være laaang tid til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS

Puha den har godt nok været svær i denne måned. Har nok fået taget over 100 billeder af Amy, hun nægtede bare at sidde stille. Men derfor var det også et enormt svært valg.

 

Og jeg var ikke helt tilfreds med de billeder jeg havde lagt ind i hjælpe-tråden så fik lige taget nogle nye.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha den har godt nok været svær i denne måned. Har nok fået taget over 100 billeder af Amy, hun nægtede bare at sidde stille. Men derfor var det også et enormt svært valg.

 

Og jeg var ikke helt tilfreds med de billeder jeg havde lagt ind i hjælpe-tråden så fik lige taget nogle nye.

 

 

Det du har valgt er super godt.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...