Hop til indhold

Mysla, Pero, Dolph, Groa, Speedy og Stella ved stranden


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Vi har haft småhunde træf i dag. Det var bare super hyggeligt og vejret var virkeligt med os synes jeg :)

 

Det gik rigtigt godt, selvom man tydeligt kunne mærke der var betydelige aldersforskelle :lol:

Pero (den skønne unghund) synes bestemt ham og Stella skulle lege vildt hele tiden, og Dolph ville rigtigt gerne op i hendes numse og bo :lol: (Stella kommer snart i løbetid)

Stella ville meget hellere rende rundt og lege voksne snuselege sammen med Mysla, så der blev lagt meget forskellige agendaer for dagen! :D

 

Alle hundene var bare skønne.

 

Pero er fantastisk, hans humør og gå på mod er skønt. Han opfører sig PRÆCIST som Stella dengang hun var fræk unghund :lol: Det var ret sjovt at blive mindet om.. Hvor meget der er sket med hende siden da!

 

Dolph er bare den mest charmerende Chihuahua jeg nogensinde har mødt. Han har et fantastisk mod på livet.

 

Speedy er dejlig og fascinerende, at en så gammel hund stadig kan have så meget mod på livet og glæde. Det er bare skønt at se hende hoppe hen af strandkanten, glad og frisk!

 

Og så er der selvfølgeligt Groa og Mysla, smukke voksner tæver med tilpas meget lyst til leg og krudt i måsen.

 

Billeder slipper I ikke for :wink: Så her kommer der et mindre uddrag..

 

Dolph på farten..

2547_P3203932_2.jpg

 

Stella i løb og Pero i baggrunden

2547_P3203933_1.jpg

 

Groa, Dolph, Stella og Pero

2547_P3203934_1.jpg

 

Dolph leger kongens efterfølger

2547_P3203938_1.jpg

 

Dolph. Pero og Stella på eventyr

2547_P3203939_1.jpg

 

Mysla og Stella

2547_P3203940_1.jpg

 

Hundenumser

2547_P3203941_1.jpg

 

Dolph, Stella og vindblæst Pero

2547_P3203942_1.jpg

 

Pero fedter sig til godbidder hos Luckyluna

2547_P3203943_1.jpg

 

Pero og Stella i fuld firspring

2547_P3203948_1.jpg

 

Groa med meget spændende sten, med nysgerrige Pero i skarp forfølgelse

2547_P3203949_1.jpg

 

Pero driller Stella

2547_P3203950_1.jpg

 

Dolph kunne også godt bruge andre numser end Stellas..

2547_P3203953_1.jpg

 

Stella og Mysla leger

2547_P3203952_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Ej, sikke nogle fine billeder der kom ud af det! Imponerende når man tænker på hvor meget løbeleg og zig-zag frem og tilbage der var :D

Tak for en hyggelig dag :D Det vil vi meget gerne igen en dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nogle gode billeder :)

 

Især det sidste af Pero er lige til at ramme ind :D Jeg kan godt se at billederne bærer præg af at Dolph er en mand efter numser.. Men han har nu altså hygget sig :)

Jeg håber Stella kunne bærer over med velcro-Dolph

 

Jeg kan ikke lade være at grine af Groas stædige forsøg på at slæbe sten med.. :lol:

 

Ellers vil jeg også bare sige at det har været rigtig hyggeligt! Også selvom det blæste, så var det bare super sjovt..

Dolph er gået omkuld med Bitten som også har givet den gas med kæresten herhjemme..

 

Dejligt :lol:

 

Og så er det at jeg gerne ville have lige så velopdragne og søde hunde som Mysla og Stella...... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle gode billeder :shock:

 

Tak for en dejlig tur, det var rigtig dejligt at se de to små herrer jeg ikke har set før. Virkelig nogle charmetrolde :D Og at gense speedy og Groa var også rigtig rart og stella er jo selvfølgelig charmerende som altid :)

 

Og dolph skal nok blive ligeså velopdragen som de voksne piger, men man skal jo lige gøre sig lidt til for damerne først.

 

Og så var jeg lidt overrasket over hvor rolig mysla var, der var ikke så meget knald på som normalt. Jeg tror hun skal have en del flere ture uden sheila, for det var vist godt for hende:)

 

Sheila blev ikke snydt idag dog, jeg byttede hund straks jeg kom hjem og cyklede ned til hesten med sheila. Så begge hunde kan godt flade ud resten af aftenen:)

 

Håber at se jer igen på mandag :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Sikke nogle dejlige billeder :):)

 

Hvad er det for en sele Pero har på? Den ser god ud :)

 

Den er nemlig rigtig god. Utrolig blød og lidt elastisk... Og så er den så dejlig bred foran.

Købte den til udstillingen i Herning i november før jeg fik Pero hjem. Den kostede kun lidt over 100 kr så vidt jeg husker, og jeg vidste at han jo på et tidspunkt ville vokse til den :) Der står desværre ikke noget mærke i, og den er ikke på alttilhundogkat.dk's hjemmeside. Det var ellers i deres stand jeg købte den. Tror nu aldrig den har været på nettet, så det kan være det bare er nogle de har med når de har stande på udstillinger. Jeg har hvert fald tænkt mig lige at kigge til næste udstilling, da jeg gerne vil have den i nummeret større hvis Pero nu ender med at vokse ud af den han har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dejlige hunde allesammen.

Jeg er imponeret over at Pero var så rolig, og lille Dolph er fuld at gå-på mod. Utroligt som han kunne passere forhindringer :shock:

Smukke Stella, hun er nuser når hun er nytrimmet, og Mysla var blevet så rolig, hun er lige til at kramme.

 

Tak for jeres hensyn til Groa, så vi kunne følges hele vejen rundt.

Skal hilse fra Jan og sige han var ked af han måtte vende om, men Speedy var ved at løbe tør for støm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige billeder :):)

 

Hvad er det for en sele Pero har på? Den ser god ud :)

 

Den er nemlig rigtig god. Utrolig blød og lidt elastisk... Og så er den så dejlig bred foran.

Købte den til udstillingen i Herning i november før jeg fik Pero hjem. Den kostede kun lidt over 100 kr så vidt jeg husker, og jeg vidste at han jo på et tidspunkt ville vokse til den :) Der står desværre ikke noget mærke i, og den er ikke på alttilhundogkat.dk's hjemmeside. Det var ellers i deres stand jeg købte den. Tror nu aldrig den har været på nettet, så det kan være det bare er nogle de har med når de har stande på udstillinger. Jeg har hvert fald tænkt mig lige at kigge til næste udstilling, da jeg gerne vil have den i nummeret større hvis Pero nu ender med at vokse ud af den han har.

 

Det er nemlig det brede stykke foran der tiltaler mig ved den... må rundt på hjemmesider og lure :) Hvis du falder over den en dag må du gerne give besked :) Den minder måske lidt om puppia selerne...? hmm... lurer videre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige billeder :):)

 

Hvad er det for en sele Pero har på? Den ser god ud :)

 

Den er nemlig rigtig god. Utrolig blød og lidt elastisk... Og så er den så dejlig bred foran.

Købte den til udstillingen i Herning i november før jeg fik Pero hjem. Den kostede kun lidt over 100 kr så vidt jeg husker, og jeg vidste at han jo på et tidspunkt ville vokse til den :) Der står desværre ikke noget mærke i, og den er ikke på alttilhundogkat.dk's hjemmeside. Det var ellers i deres stand jeg købte den. Tror nu aldrig den har været på nettet, så det kan være det bare er nogle de har med når de har stande på udstillinger. Jeg har hvert fald tænkt mig lige at kigge til næste udstilling, da jeg gerne vil have den i nummeret større hvis Pero nu ender med at vokse ud af den han har.

 

Kan du tage et par billeder af den? Kender en enkelt som er web-arbejder på deres hjemmeside, måske hun kunne undersøge hvor den er fra? :) Det er da værd at prøve..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...