Hop til indhold

Hunde-forum.dk slår rekord


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Man kan jo kun være stolt af at have oprettet et forum som der er interesse for :-)

 

Her i dag, og det er jo samtidig jævndøgn, har vi slået rekorden for flest online brugere, vi er lige nu:

 

366 online brugere, den 20 mar. 2008 20:15

 

Tak til alle for den store intereresse for hunde-forum.dk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at være lyseslukker men nu er klokken 01.14 og der er 349 gæster, så mon ikke det er en fejl i systemet, et eller andet sted?. Det virker usandsynligt.

 

Og så passer uret altså heller ikke.

 

Jeg har løbende holdt statistik, og det er første gang på over 2 år at tallet er så højt. Tallet viser en side er blevet hentet indefor 15 minutter, er det eksempelvis en henvisning fra google, er det ikke sikkert en besøgende har set siden mere end 1 sek., men der har været en visning.

 

Selvfølgelig skal det tages med et gran salt - skal der være statistik der viser 100% skal der server værktøjer til.

 

Jeg er nu alligevel stolt over, som tallet viser, at interessen stiger med tiden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har løbende holdt statistik, og det er første gang på over 2 år at tallet er så højt. Tallet viser en side er blevet hentet indefor 15 minutter, er det eksempelvis en henvisning fra google, er det ikke sikkert en besøgende har set siden mere end 1 sek., men der har været en visning.

 

Selvfølgelig skal det tages med et gran salt - skal der være statistik der viser 100% skal der server værktøjer til.

 

Jeg er nu alligevel stolt over, som tallet viser, at interessen stiger med tiden :-)

 

Det er også dejligt og så kan vi jo håbe på, at nogle af dem vender tilbage og melder sig ind :D

 

Tillykke med det Admin 78.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg mener er at jeg tror ikke på at der er så mange online.

 

Der er stadig det samme som da jeg var på før.

Der er i alt 412 brugere på systemet nu: 5 tilmeldte, 1 skjult og 406 gæster

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg mener er at jeg tror ikke på at der er så mange online.

 

Der er stadig det samme som da jeg var på før.

Der er i alt 412 brugere på systemet nu: 5 tilmeldte, 1 skjult og 406 gæster

 

Nu er det jo ikke et indlæg jeg har oprettet for at høre om folk tror på det eller ej, jeg har fulgt den tæller siden starten af hunde forum for over 2 år siden, og ville blot fortælle med indlægget, at vi bliver flere og flere :-)

 

Lige nu siger den 392 online - den svinger jo op og ned, i formiddags ved 9 tiden var der 32 online, så jo, den virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, om den virker eller ej, så ville det være bedre hvis så mange rent faktisk var aktive herinde. Jeg synes ikke man kan bruge den slags tal til noget som helst :wink:

 

Men det kræver jo noget benarbejde at reklamere for et forum og holde det kørende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv hvor er det egentlig tarveligt :cry: Her sidder Admin og er så glad for at mange har fundet Hunde-Forum og straks får han kommentarer om at det ikke kan passe osv.

HVIS det er tælleren der er gået i selvsving, så finder han nok selv ud af det på et tidspunkt. Indtil da, kan vi så ikke bare være glade på Admins vegne? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv hvor er det egentlig tarveligt :cry: Her sidder Admin og er så glad for at mange har fundet Hunde-Forum og straks får han kommentarer om at det ikke kan passe osv.

HVIS det er tælleren der er gået i selvsving, så finder han nok selv ud af det på et tidspunkt. Indtil da, kan vi så ikke bare være glade på Admins vegne? :D

Stadig, ville jeg mere glæde mig over aktive brugere :P

 

Der er også nogle admins, som er lykkelige over det store antal besøgende på deres hjemmeside, og så har de en tæller som tæller alle klik, og ikke kun nye ip-adresser :lol: Så gælder det jo ikke for noget :wink:

Men igen, så hellere en masse aktive brugere, i stedet for en lille gruppe :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, om den virker eller ej, så ville det være bedre hvis så mange rent faktisk var aktive herinde. Jeg synes ikke man kan bruge den slags tal til noget som helst :wink:

 

Men det kræver jo noget benarbejde at reklamere for et forum og holde det kørende :)

 

Ja undskyld at jeg siger det rent ud, men hvis man gerne vil have at man skal være mere aktiv herinde, eller at der kommer flere medlemmer til, synes jeg oss i (dem som er bedrevidende, og kun tror at deres måde/stil er den rigtige)skal lade de andre komme til, da der jo altid er flere gode måder at gøre /lære ting på.

Der er mange herinde på dette hunde forum der tror de er meget mere end andre, og det er i høj grad med til at afholde andre fra at komme med deres erfaringer, da de jo risikerer at blive "trynet" eller skældt ud eller gjort til nar, og det er jo ikke det der er meningen med et frit og åbent forum, uanset om man er i DKK, DRU,DCH eller andet. FØJFØJ

Hvis man kunne tænke over dette, ville de gæster som der nu er, måske oss melde sig ind. Respekter´ dog andres meninger.

 

Ja dette burde måske ha´ståét under et indlæg for sig selv, men nu kom det jo op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, om den virker eller ej, så ville det være bedre hvis så mange rent faktisk var aktive herinde. Jeg synes ikke man kan bruge den slags tal til noget som helst :wink:

 

Men det kræver jo noget benarbejde at reklamere for et forum og holde det kørende :)

 

Ja undskyld at jeg siger det rent ud, men hvis man gerne vil have at man skal være mere aktiv herinde, eller at der kommer flere medlemmer til, synes jeg oss i (dem som er bedrevidende, og kun tror at deres måde/stil er den rigtige)skal lade de andre komme til, da der jo altid er flere gode måder at gøre /lære ting på.

Der er mange herinde på dette hunde forum der tror de er meget mere end andre, og det er i høj grad med til at afholde andre fra at komme med deres erfaringer, da de jo risikerer at blive "trynet" eller skældt ud eller gjort til nar, og det er jo ikke det der er meningen med et frit og åbent forum, uanset om man er i DKK, DRU,DCH eller andet. FØJFØJ

Hvis man kunne tænke over dette, ville de gæster som der nu er, måske oss melde sig ind. Respekter´ dog andres meninger.

 

Ja dette burde måske ha´ståét under et indlæg for sig selv, men nu kom det jo op.

Selv om du quoter mig, så kan jeg ikke forestille mig at den skulle være til mig :roll: :wink:

Noget helt andet er, så er dette et af de hundeforum på nettet, som er mest "blødt" og med mindst fnidder. Så folk må da virkelig være sky, hvis de ikke tør være synlige herinde :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Chalotte.

 

Det gjorde jeg kun fordi du skrev det med at være aktiv herinde, det har intet med dig at gøre. Håber du forstår.

 

Det kan godt være at det her er den forum med mindst fnidder, som du skriver. Men andre steder her på dette forum er der altså en anden tone, hvor mange nok tænker sig om en ekstra gang. Bare sådan en lille ting som, hvis man ikke er medlem af DKK, er man ingenting herinde. Og har man en anden mening end dem med DKK, så kan man godt gå hjem og vugge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Chalotte.

 

Det gjorde jeg kun fordi du skrev det med at være aktiv herinde, det har intet med dig at gøre. Håber du forstår.

 

Det kan godt være at det her er den forum med mindst fnidder, som du skriver. Men andre steder her på dette forum er der altså en anden tone, hvor mange nok tænker sig om en ekstra gang. Bare sådan en lille ting som, hvis man ikke er medlem af DKK, er man ingenting herinde. Og har man en anden mening end dem med DKK, så kan man godt gå hjem og vugge.

Så er det jo netop, at folk med andre holdninger skal gå ind og give modspil :wink:

 

Alle steder, uanset klub eller forum du er på, så vil der være forskel på folks meninger. Som regel er det sådan, at flertallet styrer. Derfor er det kun sundt, at så mange som muligt deltager. Så der kommer noget modvægt, forhåbentlig :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Chalotte.

 

Det gjorde jeg kun fordi du skrev det med at være aktiv herinde, det har intet med dig at gøre. Håber du forstår.

 

Det kan godt være at det her er den forum med mindst fnidder, som du skriver. Men andre steder her på dette forum er der altså en anden tone, hvor mange nok tænker sig om en ekstra gang. Bare sådan en lille ting som, hvis man ikke er medlem af DKK, er man ingenting herinde. Og har man en anden mening end dem med DKK, så kan man godt gå hjem og vugge.

Så er det jo netop, at folk med andre holdninger skal gå ind og give modspil :wink:

 

Alle steder, uanset klub eller forum du er på, så vil der være forskel på folks meninger. Som regel er det sådan, at flertallet styrer. Derfor er det kun sundt, at så mange som muligt deltager. Så der kommer noget modvægt, forhåbentlig :wink:

 

Se, det var jo nærmest lige mine ord.

I stedet for at sige man ikke vil være med kan man jo gøre en forskel ved at skrive sin mening :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var denne tråd faktisk slet ikke meningen at den skulle være til debat.

 

For lige at slå fast - Uanset hvad I andre syntes om tælleren i bunden af side, kan I ikke bruge den til noget, så lad være at diskuttere om den er rent fup, latterlig, og misvisende osv - jeg kan bruge den til noget, blandt andet se om tendens af besøgende er stigende eller står siden i stampe osv.

 

Jeg har andre statistikker af forholde mig til, hvis jeg vil vide nøjagtigt hvem der besøger, hvor mange, hvor de kommer fra osv.

 

Det er faktisk helt normalt, at der er mange flere besøgende på et forum end der er medlemmer, mange læser blot indlæg de har fundet via google osv, det er ikke sikkert alle føler behov for at blive medlem.

 

Hunde-forum.dk har hele tiden været åben for besøgende, så de kan læse tråde og indlæg, uden at være nød til at oprette sig. Det er først hvis man vil skrive svar/indlæg man behøver at tilmelde sig.

 

Hvis alle på her på forum var af samme holdning og meninger der aldrig havde sin egen mening - ja så var der jo ingen forum, for hvad skulle man så debattere :-)

 

Litta:

Hvad er du blevet så harm over, ud af dine 25 indlæg er halvdelen lidt dystre - du må gerne sende mig en PM hvis der er noget ang. forum du vil ud med.

 

 

Ps, jeg er stadig stolt af interessen for forum, husk nu, tallet er ligegyldigt, jeg ville blot konstatere at der kommer flere og flere til siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg kan godt forstå du er glad for de tal, som du skriver viser de en tendens :)

 

Det betyder også at hunde-forum kommer mere op i søgninger på fx google og det skyldes selvfølgelig at vi her på hunde-forum er mere aktive :D

 

Da jeg og andre startede her var her meget stille, der er sket en stor udvikling i de ca 5 mdr. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg nu kom med den postulation, at det er normalt der er flere gæster end medlemmer osv, kunne jeg ikke lade være at tænke på et eksempel :-)

 

Hvis man kigger på siden, hvor dette forum kan hentes, så skulle man mene at alle ville være oprettet sådan et sted, men prøv at se statistikken på deres forum herunder, som er hentet lige nu på siden phpbb.com/community:

 

In total there are 1397 users online :: 96 registered, 3 hidden and 1298 guests (based on users active over the past 30 minutes)

Most users ever online was 8680 on Mon Mar 19, 2007 1:28 am

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå du er glad for de tal, som du skriver viser de en tendens :)

 

Det betyder også at hunde-forum kommer mere op i søgninger på fx google og det skyldes selvfølgelig at vi her på hunde-forum er mere aktive :D

 

Da jeg og andre startede her var her meget stille, der er sket en stor udvikling i de ca 5 mdr. :)

 

Lige nøjagtigt, og de sidste par måneder er der ca. 3 nye medlemmer i gennemsnit hver dag, og det ER flot af sådan en lille side som vores.

 

Tak til alle der har været med til at holde liv i siden, og velkommen til de nye ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Litta:

Hvad er du blevet så harm over, ud af dine 25 indlæg er halvdelen lidt dystre - du må gerne sende mig en PM hvis der er noget ang. forum du vil ud med.

 

 

Hejsa Admin.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at jeg skriver en PM til dig, jeg har ikke noget at skjule. Og hvis du mener at mine indlæg er noget dystre, så er det op til en hver at tyde dem.

 

Som jeg skrev i den tidligere indlæg: Citer.

 

Ja undskyld at jeg siger det rent ud, men hvis man gerne vil have at man skal være mere aktiv herinde, eller at der kommer flere medlemmer til, synes jeg oss i (dem som er bedrevidende, og kun tror at deres måde/stil er den rigtige)skal lade de andre komme til, da der jo altid er flere gode måder at gøre /lære ting på.

Der er mange herinde på dette hunde forum der tror de er meget mere end andre, og det er i høj grad med til at afholde andre fra at komme med deres erfaringer, da de jo risikerer at blive "trynet" eller skældt ud eller gjort til nar, og det er jo ikke det der er meningen med et frit og åbent forum, uanset om man er i DKK, DRU,DCH eller andet. FØJFØJ

Hvis man kunne tænke over dette, ville de gæster som der nu er, måske oss melde sig ind. Respekter´ dog andres meninger.

 

Ja dette burde måske ha´ståét under et indlæg for sig selv, men nu kom det jo op.

 

Jeg har talt med flere, som ikke vil bidrage med noget, fordi de er blevet kuet ned af de mere hårde herinde. Og jeg mener der bør være plads til alle, men det er der åbenbart ikke.

 

Dem som er skræmt væk, kommer ikke igen. Derfor mener jeg at de gamle garvede bruger herinde, bør tænke mere på at give plads. Istedet for med det samme at tryne dem ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...