Hop til indhold

At ryge på rø...


Gæst louise s
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er også kommet galt afsted sammen med Herr Flick.... :mrgreen:

 

en gang hvor han løb og fik linen gjort så stram at han kunne gå på bagben og kigge på måger, og hvor jeg selvfølgelig gik og kiggede på min mærkelige hund, IKKE hvor jeg selv gik og BANG så lå jeg nede i mudderet og havde fået hudafskrabninger på begge underarme og begge knæ, jeg var smurt ind i mudder og blod fra top til tå :oops: det var en flov hjemtur gennem den lille by jeg bor i :mrgreen:

 

en anden gang hvor vi lige ganske kort stod stille, men så kom der en Fasan og Flick løb efter den og jeg gled i det regnvåde græs... da jeg lå der kom Flick hen sådan med et lidt spørgende udtryk "hvorfor er det at du altid lægger dig ned på vores gåture?" :stupid::mrgreen:

 

en 3. gang hvor vi ville forcere en meget dyb grøft... jeg trådte et skridt ned også rutchede jeg bare lige ned i bunden, da var Flick ligeså måbende som de andre gange, men det værste var at grøften var så glat af mudder at jeg ikke kunne komme op på vejen igen!?! :damn::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En af vores venner har altid haft Bullterrier, og hans forældre havde også bullterier.

 

En dag da han kom hjem fra skole kom deres bullterier løbende for at sige hej, og han gjorde sig klar til også at sige hej, men lige da hunden næsten var nået hen til ham kom der en kat løbende, det fik hunden til at skifte retning, og den overså desværre min ven, det resulteret i et brækket knæ :shock:

 

Så det kan altså godt være lidt farlig at have en hund som ikke er så god til at koordinerer sine bevægelser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Jeg er også kommet galt afsted sammen med Herr Flick.... :mrgreen:

 

en gang hvor han løb og fik linen gjort så stram at han kunne gå på bagben og kigge på måger, og hvor jeg selvfølgelig gik og kiggede på min mærkelige hund, IKKE hvor jeg selv gik og BANG så lå jeg nede i mudderet og havde fået hudafskrabninger på begge underarme og begge knæ, jeg var smurt ind i mudder og blod fra top til tå :oops: det var en flov hjemtur gennem den lille by jeg bor i :mrgreen:

 

en anden gang hvor vi lige ganske kort stod stille, men så kom der en Fasan og Flick løb efter den og jeg gled i det regnvåde græs... da jeg lå der kom Flick hen sådan med et lidt spørgende udtryk "hvorfor er det at du altid lægger dig ned på vores gåture?" :stupid::mrgreen:

 

 

en 3. gang hvor vi ville forcere en meget dyb grøft... jeg trådte et skridt ned også rutchede jeg bare lige ned i bunden, da var Flick ligeså måbende som de andre gange, men det værste var at grøften var så glat af mudder at jeg ikke kunne komme op på vejen igen!?! :damn::mrgreen:

 

:lol: Haha det er jo total Robinson Ekspeditionen når I to er ude og gå :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
En af vores venner har altid haft Bullterrier, og hans forældre havde også bullterier.

 

En dag da han kom hjem fra skole kom deres bullterier løbende for at sige hej, og han gjorde sig klar til også at sige hej, men lige da hunden næsten var nået hen til ham kom der en kat løbende, det fik hunden til at skifte retning, og den overså desværre min ven, det resulteret i et brækket knæ :shock:

 

Så det kan altså godt være lidt farlig at have en hund som ikke er så god til at koordinerer sine bevægelser :lol:

 

:shock:Bullterriere er altså også bare bygget perfekt til at tonse ind i ting :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Amy vejer kun 2 kg. Så er ikke væltet endnu og regner heller ikke med at hun nogensinde kommer til det ;)

 

Min Silke passer da på mig... Men når der kommer en stor fræk hanhund der er for nærgående, ---så langer hun ud efter ham som en rigtig bestemt dame:evil:...

Og så er det HAM, der ryger ind i mine ben for beskyttelse:roll:..

 

Men det sker selvfølgelig kun når begge hunde er løse:roll:...

 

Hvis Amy ikke løber løs, så vil det nok aldrig ske for jer;-).

 

Hvis hun er løs, så kan det sagtens ske uanset størrelse. For store hanhunde har også respekt for SMÅ skrappe damer.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... tror ikke mine har væltet mig, men jeg er engang væltet ovenpå en Berner hvalp :oops: Det var på et hvalpehold, hvor de store hunde havde frikvarter. Der var sne på banen og hundene var rigtig festlige. Berneren løb efter en boxer, der løb lige ind i mine ben bagfra.... Den fejede simpelthen benene væk under mig, men nåede selv under, hvorefter jeg så landede på stakkels Apollo :oops: Heldigvis kom hverken han eller jeg til skade!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev "fældet" sidste år på Vi med Hund messen :oops: Vi mødte Aiko - en kæmpe Leonberger på 9 måneder, som vi havde gået til træning med. Aiko blev så glad for at der var en han "kendte" blandt alle de mennesker, så han ville møsse - og ja, jeg havde sat mig på hug :stupid: Resultatet var selvfølgelig at han væltede mig og møssede mig i hele hovedet. Der skete ingen skade, men jeg havde hårdt brug for et håndklæde bagefter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Jeg blev "fældet" sidste år på Vi med Hund messen :oops: Vi mødte Aiko - en kæmpe Leonberger på 9 måneder, som vi havde gået til træning med. Aiko blev så glad for at der var en han "kendte" blandt alle de mennesker, så han ville møsse - og ja, jeg havde sat mig på hug :stupid: Resultatet var selvfølgelig at han væltede mig og møssede mig i hele hovedet. Der skete ingen skade, men jeg havde hårdt brug for et håndklæde bagefter :lol:

 

Velvalgt sted med masser af publikum:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også engang prøvet at blive væltet da min hund legede med en rotweiler og de troede at de sagtens kunne løbe gennem mine ben, det kunne de nu også, men jeg blev revet med og knaldede kæben ned i skallen på rotweileren, f... så måtte jeg lige ned og ligge og min veninde måtte ringe efter en der kunne hente os, jeg var godt nok svimmel:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tæller det hvis man har set nogen fra HF blive væltet omkuld af sin hund?? :engel::slem:

 

Selvfølgelig gør det det :blink: ligesom det også tæller, hvis ens H-F hund har væltet en anden herindefra :klap:

 

 

 

Mig?

Nysgerrig?

 

Nej slet ikke.

 

 

 

FORTÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL be om tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Passer faktisk ikke :mrgreen: Dine har måske ikke væltet dig alene, men i samarbejde med Astagatoren, har jeg hørt en lille fugl synge om :drille:

 

Ja - og sjovt nok også i samarbejde med Thor.... tror dog godt at både Thor og Asta kunne have løst opgaven alene :mrgreen: Eller måske ikke Asta alene, da hun kun trækker, når hun går sammen med Border-banden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - og sjovt nok også i samarbejde med Thor.... tror dog godt at både Thor og Asta kunne have løst opgaven alene :mrgreen: Eller måske ikke Asta alene, da hun kun trækker, når hun går sammen med Border-banden :mrgreen:

 

Nej, hun trækker også når hun har fært :mrgreen:

Og når hun så kommer til en grøft, så kan hun finde på at springe over og trække videre uden at man er med, og så risikerer man jo at havne I grøften... Har jeg hørt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Inden jeg stoppede med at ryge, fik Diesel seriøst has på mig midt på Ryesgade i Århus. Fjolset her havde kaldt Diesel på plads, og med linen løseligt snoet rundt om venstre håndled, tændte jeg en cigaret. Eller det vil sige, lighteren i højre hånd var tændt, cigaretten i munden var klar, lungerne sugede, venstre hånd blev sat op foran lighteren som værn mod vinden, og bedst som jeg skulle nyde denne røg, fik Diesel øje på noget, og lettede fra hans plads position... Jeg nåede ikke at reagere yderligere end at da linen ikke var længere, røg min arm ud i strakt længde, fjolset her stod jo med afslappet med samlede ben, og resten af kroppen fulgte efter til stillingen var vandret i luften. Jeg landede midt på gaden, uden at tage fra i faldet, slog mig af h.....e til, og havde omkring 200 tilskuere... Smøgen fandt jeg forøvrigt aldrig igen...:damn:

 

Derudover har begge hunde væltet mig flere gange til træning, men det er under bidearbejde eller leg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selvfølgelig været nede og hilse på græsset pga Berneren. To gange og begge gange til træning. Første gang troede han, at en apport, der blev kastet havde noget med ham at gøre. Anden gang fordi han skulle give sin variation af; "Jeg snakker lige business med den der mops".

 

Og Gud ske lov at det var til træning. Jeg ryger totalt op i det røde felt over sådan noget, MEN til træning smiler man jo bare pænt og siger noget a la "shit happens"...selvom man har lyst til at dræbe vovsen med koldt blod. Jeps, jeg mangler totalt overblik og overbærenhed, når jeg ligger dér og tygger i grønsværen :evil::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er derfor vi har små hunde :mrgreen: Min søster er dog blevet væltet bagover af Karla engang - hun havde sat sig på hug med armene spredt ud... hundens "velkomstknus" havde mere power bag end hun forventede :lol: Karla vejer 8,5 kg - så egentlig er det godt gået :blink:

Små hunde gør altså ikke at man ikke falder. En net vi sov hjemme ved svigerforældrene og jeg skulle ned og tisse midt om natten faldt jeg over svigermors pappilion i køkkenet. En tyk doven en der gerne listede sig ind foran en for at blive nusset. Han måtte jeg altså ofte træde over og man skulle altid passe på ikke at træde på ham hvis man gik med en bakke e.l. :lol:

 

Det der med at ryge på røven, har jeg tilgode, men en yderst fornuftig lærdom, er at have bløde knæ, i hvert fald når man har rottweilere:slem:

Det er nemlig super også hvis man har en Dumle der gerne bruger ens ben eller mave som stopklods hvis han kan komme til det :oops:

 

Dumle fik engang trukket mig på r*ven da jeg havde været så smart at syntes vi skulle i mudret hundeskov og jeg da skulle have sko på hvor mønstret var totalt slidt op :stupid: Dumle var ivrig efter at komme ind og der var en stor mudderpøl så jeg røg lige på numsen og Dumle trak mig fortsat afsted med mig i siddende stilling :damn: nogle fik sig et godt grin den dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...