Hop til indhold

Endnu en klub


Amocca
 Share

Recommended Posts

Sandelig så, man sidder og surfer og opdager endnu en dansk stambogsførende organisation, som man aldrig har hørt om...

 

De Sm Hundnes Klub &copy

 

jojo, og her kan man få lavet en tavle på sin hund, såfremt den er "ægte"...

 

gad vidst om jeg kan få Karla godkendt som en chihuahua :hmm:

 

Man kan blive udelukket af DSHK hvis man ikke overholder deres regler, jeg kan bare ikke ligë læse mig til hvad de regler er... derudover kan jeg ikke arbejde med, at man ikke lige smider en stavekontrol ind(nej, der er ikke et t i standard) , inden man publicerer siden... eller at der ikke er navne på en eneste af "bagmændene" bag klubben....

Link til indlæg
Del på andre sites

Sandelig så, man sidder og surfer og opdager endnu en dansk stambogsførende organisation, som man aldrig har hørt om...

 

De Sm Hundnes Klub &copy

 

jojo, og her kan man få lavet en tavle på sin hund, såfremt den er "ægte"...

 

gad vidst om jeg kan få Karla godkendt som en chihuahua :hmm:

 

Man kan blive udelukket af DSHK hvis man ikke overholder deres regler, jeg kan bare ikke ligë læse mig til hvad de regler er... derudover kan jeg ikke arbejde med, at man ikke lige smider en stavekontrol ind(nej, der er ikke et t i standard) , inden man publicerer siden... eller at der ikke er navne på en eneste af "bagmændene" bag klubben....

 

Det tror jeg trods alt ikke at du kan :blink:

 

Medlemmer:

§5 1. Medlemmer betaler for et år af gangen

2. Medlemmer har ret til at købe stamtavle til Deres hund/hunde, hvis de har gyldigt

bevis på at de er race rene.

3. Medlemmer skal rette sig efter DSHK reglement

 

 

Derudover så mener jeg nu nok at den klub har eksisteret i et års tid - der mener jeg at have hørt om den for første gang i hvert fald - omend det ikke giver mig større respekt for den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg kender ikke klubben, men for at udstråle bare et minimum af serøsitet så burde de da i det mindste have brugt stavekontrol :lol:

 

Er racen en hystrisk hund?

 

Hystriske hunde er de værste!

 

Racen er ikke en hund.. hunden er af en race...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da en adresse.. Og så får man da et navn når man søger på de gule sider :mrgreen: og hvis man så søger på google, så får man både navn og historie..og så forstår man pludselig hvorfor den klub måtte laves..og hvorfor klubben ikke har "tid" til at lave stavekontrol...:engel:

 

Det var da forfærdeligt sørgeligt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Gad vidst hvorfor? Det ville jeg gerne vide.

 

Men det forklarer da hvorfor hun er så lyssky og hverken nævner navn på klubbens hjemmeside eller på sin kennels hjemmeside! :???:

 

Der er da en adresse.. Og så får man da et navn når man søger på de gule sider :mrgreen: og hvis man så søger på google, så får man både navn og historie..og så forstår man pludselig hvorfor den klub måtte laves..og hvorfor klubben ikke har "tid" til at lave stavekontrol...:engel:

 

Jeg ikke forstå?

 

Hvorfor har hun ikke tid (om man så må sige)?

 

Har læst historie, der fandt jeg intet...

 

Men det her er så til gengæld chokerende :shock::

 

Jeg har solgt Chihuahua'er til ældre mennesker som ike var istand til at lufte dem, men som har lært dem at gå på en kattebakke, det kan lade sig gøre fordi Chihuahuaen er en lille hund og ikke kræver så meget motion som en stor hund.

 

Stakkels hunde :megaked:

 

Og så synes jeg det her er omtrent lige så skræmmende (måden det er skrevet på i forbindelse med ældre mennesker):

 

Ja nu er der jo nok nogen der sidder og siger, ja en Chihuahua er kun for pensionister, men det er ikke helt rigtigt, faktiskt har jeg solgt Chihuahua'er til mange unge mennesker og de har været godt tilfredse med en sådan lille ven.

 

:cry::cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vidst hvorfor? Det ville jeg gerne vide.

 

Men det forklarer da hvorfor hun er så lyssky og hverken nævner navn på klubbens hjemmeside eller på sin kennels hjemmeside! :???:

 

 

 

Jeg ikke forstå?

 

Hvorfor har hun ikke tid (om man så må sige)?

 

 

 

 

 

:cry::cry::cry:

Det var ironisk..som når folk siger de ikke har tid selvom de i virkeligheden mener de ikke har råd..

Det var sådan lidt underforstået at hun godt nok er noget af en fusker..Gad egentlig vide hvor mange der er i bestyrelsen? Og hvor mange hunde der er stambogsført i den organisation? Jeg fandt en hund med stambogsnummer 1000 og et eller andet født i år 2008.. Men der er jo selvfølgelig ingen der siger at man skal starte med nummer 1... Man kunne jo reelt starte med 1000 og et eller andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ironisk..som når folk siger de ikke har tid selvom de i virkeligheden mener de ikke har råd..

Det var sådan lidt underforstået at hun godt nok er noget af en fusker..Gad egentlig vide hvor mange der er i bestyrelsen? Og hvor mange hunde der er stambogsført i den organisation? Jeg fandt en hund med stambogsnummer 1000 og et eller andet født i år 2008.. Men der er jo selvfølgelig ingen der siger at man skal starte med nummer 1... Man kunne jo reelt starte med 1000 og et eller andet...

 

Åhhå, på den måde.

 

Og ja, fusker? Det tør siges...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...