Hop til indhold

Hamster


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne have en ny hamster.

Jeg har nu ventet i snart et par måneder og jeg har ikke kunnet finde nogen ny hamsterunge nogen steder.

Jeg har kigget på Den Blå Avis mindst en gang om ugen.

Jeg vil gerne have en hun og derfor kan jeg ikke finde nogen i øjeblikket.

Men er der andre steder end Den Blå Avis I kender hvor man eventuelt kan købe hamstere privat?

Jeg har også kigget på Gul & Gratis og der kan man heller ikke finde nogen desværre.

Håber I kan hjælpe hurtigst muligt tak - Med venlig hilsen Amanda1996 (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går ud fra, at det er fordi at du ikke vil købe hos en dyrehandler? Vi var inde i én i dag og de havde unger til 1 kr (!) - de var så også strategisk godt placeret lige ved siden af slangen, så tror ikke det var med salg for øje, at de havde hamstere.

 

Hvad med at kontakte nogle internater?

 

Eller sætte en annonce i hos Dyrenettet.dk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går ud fra, at det er fordi at du ikke vil købe hos en dyrehandler? Vi var inde i én i dag og de havde unger til 1 kr (!) - de var så også strategisk godt placeret lige ved siden af slangen, så tror ikke det var med salg for øje, at de havde hamstere.

 

Hvad med at kontakte nogle internater?

 

Eller sætte en annonce i hos Dyrenettet.dk?

Ja det er netop derfor. Dyrehandlerne tænker kun på penge. Ikke på hvordan dyrene har det :cry:

Mange tak :-) Vil lige se hvad det er for noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du haft hamstere før? Da vi kiggede på hamsterne i dag i butikkerne, snakkede vi nemlig om hvorvidt man kan kæle med dem i hånden og om de bliver tamme? Jeg går ud fra, at det mest er kigge-på dyr eller hvad? Enlighten me :D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror at Frigga gerne ville vide om man kunne gøre en hamster kæletam, eller om det bare var et dyr man kiggede på... hun tænkte at du kunne svare, når du nu havde haft hamster før :-D

Nårh okay, det var det :lol:

 

Ja man kan sagtens gøre den tam, det er bestemt ikke et dyr man bare har for at kigge på det :-D

Det tager ikke lang tid at gøre den tam, men man skal have den oppe hver dag for at "holde tamheden ved lige" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror at Frigga gerne ville vide om man kunne gøre en hamster kæletam, eller om det bare var et dyr man kiggede på... hun tænkte at du kunne svare, når du nu havde haft hamster før :-D

Hehehe, tak :) Dét var nemlig kun af ren og skær nysgerrighed, da jeg ikke kender noget til hamstere og syntes de så søde ud. Men kan godt være, at jeg lige overtog tråden med et andet emne, og det var ikke meningen. Sorry :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hehehe, tak :) Dét var nemlig kun af ren og skær nysgerrighed, da jeg ikke kender noget til hamstere og syntes de så søde ud. Men kan godt være, at jeg lige overtog tråden med et andet emne, og det var ikke meningen. Sorry :-D

 

De kan blive tamme ligesom kaniner og marsvin.. og det er nu nogle pokkers søde små pelsbolde.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...