Hop til indhold

Turen der endte med andet end godt humør <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Mig og bissen var ude og gå i det dejlige friske frostvejr...vi kommer op til rideskolen for at træne "ikke gø af hestene" det virker godt og vi render rundt på rideskolen og hygger :mrgreen:

 

Så møder vi den sødeste kat - lidt stor killing tror jeg. Dens ben er mega korte, halen er der en der har taget en bid af og den er meeeeeget sulten. Den får lidt frolicker og vi snakker, utroligt sød kat og slet ikke bange for Izzie.

 

Ehm...så siger en af damerne..."du må gerne tage den, den kommer et andet sted fra og bryder sig egentlig ikke om at være der, er bange for den store hund der bor her. Den plejer at tage kattene i nakken og smide dem ned og nusse dem. Men det kan den lille der ikke lide..."

 

Hvad gør Tonks...? -tager squ da katten med hjem :lol: så nu bor den her! :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja det mener jeg også..men har kun haft indekat før :vedikke:

 

På onsdag tager jeg til dyrlægen så lille Chaplin kan få en ormekur og en loppekur og nogle vaccinationer :blink:

 

Dejligt at høre at du tager dit ansvar alvorligt og passer på ham :5up:

 

Er lige igang med at glukke på nettet om diverse ting:

Dyrenes Beskyttelse, Sådan passer du din kat

 

- der står så ikke lige noget om det med hvornår man kan tage dem ud, men der står så meget andet :-)

 

Her er der noget:

Hvis du flytter med din kat

Link til indlæg
Del på andre sites

Har faktisk et spørgsmål... :hmm:

 

Hvor længe skal katten være indenfor inden jeg kan lukke den ud - uden at den stikker af?? Den skal helt afgjort være udekat, ellers havde jeg ikke taget den med hjem.

 

Tillykke med ham :klap: Han ser dejlig ud :lun: Ja katte kan man få smidt i nakken på de mærkeligste måder :lol:

 

Alt mellem 1uge og 1måned. Du skal nok gå med ham ud de første par gange så han kan følge dig tilbage hvis han vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med ham :klap: Han ser dejlig ud :lun: Ja katte kan man få smidt i nakken på de mærkeligste måder :lol:

 

Alt mellem 1uge og 1måned. Du skal nok gå med ham ud de første par gange så han kan følge dig tilbage hvis han vil.

 

Nåå....ja...havde også tænkt mig at sætte Izzies hvalpe sele på ham også med flexien gå en tur så han kan se området, en af dagene. :blink:

 

Dejligt at høre at du tager dit ansvar alvorligt og passer på ham :5up:

 

Er lige igang med at glukke på nettet om diverse ting:

Dyrenes Beskyttelse, Sådan passer du din kat

 

- der står så ikke lige noget om det med hvornår man kan tage dem ud, men der står så meget andet :-)

 

Her er der noget:

Hvis du flytter med din kat

 

Tak :lun: han har lige fået ørred :mrgreen: så nu er lille Chaplin glad og mæt :mums: han sidder ved siden af mig og spinder helt vildt :hjerte: tror vist ikke han har noget imod at bo hos mig :mrgreen:

 

...men maven skal jeg holde mig fra :genert: han er vist frygtelig kilden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

...men maven skal jeg holde mig fra :genert: han er vist frygtelig kilden :lol:

 

Hiiihihihi det er det sjoveste, knappen på maven :mrgreen: Skipper har den bare desværre ikke.

 

Ja det der ude noget er som Dumle siger, og jo bedre mad han synes han får - jo større chance for han kommer hjem igen :blink: Er han kastreret, ved du det?

 

Totalt tillykke med ham, han ser vildt sød ud :lun:

 

Og fedt billede af Izzie der lige sidder i et private moment, midt på marken :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hiiihihihi det er det sjoveste, knappen på maven :mrgreen: Skipper har den bare desværre ikke.

 

Ja det der ude noget er som Dumle siger, og jo bedre mad han synes han får - jo større chance for han kommer hjem igen :blink: Er han kastreret, ved du det?

 

Totalt tillykke med ham, han ser vildt sød ud :lun:

 

Og fedt billede af Izzie der lige sidder i et private moment, midt på marken :lol::lol::lol:

 

:lol: hehe..ved godt det ser sådan ud, men hun er på vej op fra et 'sit' :lol:

 

Godt så må jeg nok hellere købe noget mere fiiiiisk :mrgreen: men lige nu får han faktas tøskost da pengene er meget små lige nu. Men han skal helt klart have noget ordentligt når jeg får penge igen. Det var jo ikke ligefrem planlagt :blink: :lol:

 

hehe...skøre kat...har resolut smidt sig på midt skød så computeren næsten ikke kan være der :stupid: sikke dog han spinder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: hehe..ved godt det ser sådan ud, men hun er på vej op fra et 'sit' :lol:

 

Godt så må jeg nok hellere købe noget mere fiiiiisk :mrgreen: men lige nu får han faktas tøskost da pengene er meget små lige nu. Men han skal helt klart have noget ordentligt når jeg får penge igen. Det var jo ikke ligefrem planlagt :blink: :lol:

 

hehe...skøre kat...har resolut smidt sig på midt skød så computeren næsten ikke kan være der :stupid: sikke dog han spinder :lun:

 

årh han lyder virkelig sød og skøn!! :lun: Og meget taknemmelig for at få kærlighed og et dejligt hjem!! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: hehe..ved godt det ser sådan ud, men hun er på vej op fra et 'sit' :lol:

 

Godt så må jeg nok hellere købe noget mere fiiiiisk :mrgreen: men lige nu får han faktas tøskost da pengene er meget små lige nu. Men han skal helt klart have noget ordentligt når jeg får penge igen. Det var jo ikke ligefrem planlagt :blink: :lol:

 

hehe...skøre kat...har resolut smidt sig på midt skød så computeren næsten ikke kan være der :stupid: sikke dog han spinder :lun:

 

Seriøst, jeg har nærmest prøvet at servere flydende guld for Skipper - nix om han vil ha' det. Af vådkost er det kun Kitekat der dur, og gud forbyde at det er det med fisk som er i gele, det SKAL være i sovs :fornaermet:

Heldigvis gider han godt spise orijen, så jeg har det ikke så skidt over kitekat mere.

 

Nåårh han er jo helt vild med dig :hjerte: Hvor er det fedt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med selen er en rigtig god idé :5up: så render han nemlig ikke helt væk så han ikke kan finde tilbage de første par gange han er ude :5up:

 

Eller også går han i panik over at være spændt i en sele - får sig vredet ud af den og løber væk :vedikke:

 

Måske er dte bare mig der har været uheldig, men har kun set en enkelt kat i sele, som synes at acceptere selen og "gå pænt" i den.... resten har lignet nogen der var døden nær og kæmpet med næb og klør for at komme ud af selen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst, jeg har nærmest prøvet at servere flydende guld for Skipper - nix om han vil ha' det. Af vådkost er det kun Kitekat der dur, og gud forbyde at det er det med fisk som er i gele, det SKAL være i sovs :fornaermet:

Heldigvis gider han godt spise orijen, så jeg har det ikke så skidt over kitekat mere.

 

Nåårh han er jo helt vild med dig :hjerte: Hvor er det fedt :-D

 

:lol: tsk..tsk...skøre kongekat :lol:

 

Har lige bestilt prøver på ALLE de forskellige slags kattemamse de har på Olivers.dk :mrgreen: Han kan da ikke afslå dem alle :genert:

 

Og så er det lidt nemmere hvis dyrene får mad fra samme firma :engel:

 

Jeg har også købt noget Whiskas vådfoder til Chaplin og en masse fisk :mrgreen: udover det billige tørfoder. Men jeg tvivler altså stærkt på at han er kræsen. Han kommer jo fra en rideskole :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først lå han hos mig...det skulle Izzie lige brokke sig over...men så var det også okay for hun havde styr på hvor han var henne :mrgreen:

 

Og sådan lå de og puttede i et stykke tid, indtil Chaplin bestemte at nu var det altså for varmt for ham, og kravlede ned på sofaen :shock: - brave cat I dare say -

 

Hmm...Izzie skulle lige skælde lidt ud og brokke sig, men fandt sig i det. Da Chaplin så gik ned skulle hun jo med :lol: Og da Izzie lå på sofaen og forsøgte at få øje på katten og han så sprang op på armlænget :shock: nøj et chok lille bisse fik :oops::lol:

 

Så nu ligger Chaplin i vindueskarmen og Izzie ligger fornærmet på sofaen...dumme kat, skal jo gøre som hun siger :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...