Hop til indhold

Januar-hunde 2010


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså Petrine er jo supersej der, sikke en dame :lun:

 

Og Sherlock er supersmuk som altid, er helt enig i at det første billede er absolut skønt, rigtigt godt taget :5up:

 

I dag er Bot-Bot blevet vasket....efter sådan en tur så bliver der rigtigt rodet rundt i hendes seng huha en grimmer lugt man har fået :mrgreen: Ville nogen gange ønske jeg kunne filme det i stedet for, men tror godt man kan fornemme det på de her billeder selv om de ikke alt for gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Bot-bot sød - hun ligner Karla når hun er blevet vasket, så skal der godt nok også bare gnubbes og rulles og moses for vildt, indtil man ikke er klam og ildelugtende af bad mere :lol:

 

Petrine er sej og du er en moooodig kvinde :shock: Hvis Karla havde været på billedet her, skulle der have været en talebobbel over hendes hoved: "Any final words, birdie?" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Her i huset var der 2 hundeprutter der nød aftenens menu: kogt kalvelever - og ja, de sad i sengen og spiste, for er nødt til at håndfoder dem, for marco kaster sig over maden og sluger den på nul komma fem (også Mimis mad) så er nødt til at adminstre maden for dem, så de begge får.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i huset var der 2 hundeprutter der nød aftenens menu: kogt kalvelever - og ja, de sad i sengen og spiste, for er nødt til at håndfoder dem, for marco kaster sig over maden og sluger den på nul komma fem (også Mimis mad) så er nødt til at adminstre maden for dem, så de begge får.

 

De klær' altså bare hinanden de 2. Jeg håber sådan Marco finder et godt hjem, han ser så dejlig ud. Det har han fortjent. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt hvad folk smider væk. Dem der bor lidt længere henne er ved at flytte. Pigen var så ved at smide en gammel dyneagtig jakke i containeren da jeg fik spurgt hende om hun bare ville smide den ud. Det ville hun, så jeg fik den.

Der var sådan en aftagelig hat på. Et hul til hovedet og en knap så var der et nyt varmt dækken til Nova :mrgreen:

 

[ATTACH]20719[/ATTACH]

 

[ATTACH]20720[/ATTACH]

 

[ATTACH]20721[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt hvad folk smider væk. Dem der bor lidt længere henne er ved at flytte. Pigen var så ved at smide en gammel dyneagtig jakke i containeren da jeg fik spurgt hende om hun bare ville smide den ud. Det ville hun, så jeg fik den.

Der var sådan en aftagelig hat på. Et hul til hovedet og en knap så var der et nyt varmt dækken til Nova :mrgreen:

 

[ATTACH]20719[/ATTACH]

 

[ATTACH]20720[/ATTACH]

 

[ATTACH]20721[/ATTACH]

 

Næhh hvor fint, er da alligevel godt at man nogen gange kan genbruge hvad andre ville have kasseret. Og hun ser jo rigtig fin ud i sin nye jakke! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man skruer godt op for lyden kan det godt høres. Syntes altså det var noget højere irl.

 

Igår morges ville jeg tage Nova ud, men da jeg havde givet hende halsbånd på proppede hun hovedet under dynen og lagde sig til at sove. Jeg tænkte at det jo heller ikke var lang tid siden Bjørn var taget afsted og havde været ude med hende, så jeg lod hende sove... og så begyndte snorkeriet :lol:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=omwZYIkxBQQ[/media]

 

Prøvede også at filme da hun legede gal terrier i kurven, men det gik ikke så godt da jeg kom og forstyrrede hende :lol:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man skruer godt op for lyden kan det godt høres. Syntes altså det var noget højere irl.

 

Igår morges ville jeg tage Nova ud, men da jeg havde givet hende halsbånd på proppede hun hovedet under dynen og lagde sig til at sove. Jeg tænkte at det jo heller ikke var lang tid siden Bjørn var taget afsted og havde været ude med hende, så jeg lod hende sove... og så begyndte snorkeriet :lol:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=omwZYIkxBQQ[/media]

Prøvede også at filme da hun legede gal terrier i kurven, men det gik ikke så godt da jeg kom og forstyrrede hende :lol:

 

[media]

[/media]

 

Årh, hvor er hun sød! Især når hun snorker :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været hjemme ved Lædermor og hente sele i dag. Den har været til reparation og er samtidig blevet forstærket hist og her, så nu er den så god som ny.

[ATTACH]21037[/ATTACH]

 

[ATTACH]21038[/ATTACH]

 

og så havde vi Dumle med så han kunne lege lidt med Aslan. Det var bare god for hundene og da de så havde leget lidt og Aslan ikke gad mere så tullerede Dumle lidt rundt ude i haven... og ved i hvad så?... Så lagde han sig ned og bare slappede af og hyggede :klap:

Jeg har skam bevis for det:

[ATTACH]21039[/ATTACH]

 

[ATTACH]21040[/ATTACH]

 

og lige et af Aslan bare fordi han er dejlig :lun:

[ATTACH]21041[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...