Hop til indhold

Yay! Agilitysæsonen startede igen!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Det ser sgu da godt ud :-D

 

Nu må du altså snart ud og lufte hende på ag-banerne :-D

 

 

tak tak, ja regner også med at vi skal prøve lidt konkurrencer her i foråret... men jeg skal lige have arbejdet på at få mig selv rejst lidt op - ellers ender jeg sgi da med dårlig ryg hvis jeg skal løbe sådan der hele hendes agility-karriere :lol:

 

Jeg var så opsat på at hun SKULLE tage tunnelen og ikke balancen (hun ELSKER balancen), så jeg jo nærmest "propper" hende ind i hullet :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen
tak tak, ja regner også med at vi skal prøve lidt konkurrencer her i foråret... men jeg skal lige have arbejdet på at få mig selv rejst lidt op - ellers ender jeg sgi da med dårlig ryg hvis jeg skal løbe sådan der hele hendes agility-karriere :lol:

 

Jeg var så opsat på at hun SKULLE tage tunnelen og ikke balancen (hun ELSKER balancen), så jeg jo nærmest "propper" hende ind i hullet :lol::lol:

 

Jeg syntes det så fint ud - vi er jo ikke proffe og fejl er der altid, hvilket jo er meget godt, så er der altid noget at arbejde med :-)

 

Man starter jo altid ud med klasse 1 og der mener jeg da sagtens du kan være med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det så fint ud - vi er jo ikke proffe og fejl er der altid, hvilket jo er meget godt, så er der altid noget at arbejde med :-)

 

Man starter jo altid ud med klasse 1 og der mener jeg da sagtens du kan være med :5up:

 

jeg håber du har ret :mrgreen: naaah... lige med agility har jeg egentlig ikke så store kvaler med at gå til en konkurrence... for det er bare så skægt at løbe med hende, så ligegyldigt hvad så kan det ikke gå helt galt :genert:

 

det er værre med lydigheden, der får jeg totalt nerver på, bare ved at overveje at melde mig til en prøve... ved virkelig ikke hvad det er :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
jeg håber du har ret :mrgreen: naaah... lige med agility har jeg egentlig ikke så store kvaler med at gå til en konkurrence... for det er bare så skægt at løbe med hende, så ligegyldigt hvad så kan det ikke gå helt galt :genert:

 

det er værre med lydigheden, der får jeg totalt nerver på, bare ved at overveje at melde mig til en prøve... ved virkelig ikke hvad det er :vedikke:

 

Udfra det jeg kan se af din video, så er du mere end klar!

 

Det med nerver er en sjov ting - til konkurrencer med heste kan jeg godt have nerver på, men der er slet intet til ag - så kom ud og afprøv om du har det på samme måde - tæt på dig, er der fx. konkurrence i odder i april :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min træner Sanne Ammitzbøll der afholder "fredagskurser" løbende. Du kan se nogle af de kommende på hendes hjemmeside: Sanne´s Hunde Center - scroll ned af forsiden, så kommer der et link.

 

Hun er dog notorisk dårlig til at få updatet siden :lol: så man kan ikke altid regne med den...

 

På tirsdag skal vi til træningskonkurrence derude :banan: og så har vi meldt os til for- og bag-kryds kursus i april (og regner egentlig også med at tage slalomkursus her i foråret)...

 

Der har jeg været til et par konkurrencer i efteråret, det kan være vi har mødtes :-D

 

Har luret meget på kurser hun kører, tror jeg tager mig sammen og melder os til et par stykker. Det er lækkert det er indendørs!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har jeg været til et par konkurrencer i efteråret, det kan være vi har mødtes :-D

 

Har luret meget på kurser hun kører, tror jeg tager mig sammen og melder os til et par stykker. Det er lækkert det er indendørs!

 

Karla og jeg har endnu ikke været afsted til konkurrencer, hun blev først gammel nok da vi nåede december sidste år :-D men jeg håber da vi ses, jeg skal til forkryds/bagkryds kursus i april

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg har endnu ikke været afsted til konkurrencer, hun blev først gammel nok da vi nåede december sidste år :-D men jeg håber da vi ses, jeg skal til forkryds/bagkryds kursus i april

 

Hold da op, så er jeg da endnu mere imponeret når hun endda er så ung :shock:

Vi er ikke så avancerede endnu, men lige præcis krydsene har både jeg og Mingus det meget svært med. Vi nåede jo lige 2 års lydighed inden, og skiftet har været meget svært. Men vi hygger os vældig, og jeg synes selv han klarer sig utrolig flot, især hans fører taget i betragtning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, så er jeg da endnu mere imponeret når hun endda er så ung :shock:

Vi er ikke så avancerede endnu, men lige præcis krydsene har både jeg og Mingus det meget svært med. Vi nåede jo lige 2 års lydighed inden, og skiftet har været meget svært. Men vi hygger os vældig, og jeg synes selv han klarer sig utrolig flot, især hans fører taget i betragtning :mrgreen:

 

til jul fik jeg en julegave af Sanne - en dvd med den dejlige titel "Great dog - shame about the handler" :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er den god, jeg har kigget lidt på den, men tænkt at når jeg nu kun kommer til at træne hjemme i haven, så var den nok ikke noget for os?

 

den er super fed - frk. Smilla har 1'eren Foundation work... som handler om arbejdet med hunden uden forhindringer... dirrigereingosv. 2eren handler om kryds, turns og andre handler-finurligheder....

 

jeg synes han er dygtig til at foklare og vise det + jeg kan godt lide, at de viser hvert enkelt gennemløb oppefra også, så man kan se det i fugleperspektiv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

den er super fed - frk. Smilla har 1'eren Foundation work... som handler om arbejdet med hunden uden forhindringer... dirrigereingosv. 2eren handler om kryds, turns og andre handler-finurligheder....

 

jeg synes han er dygtig til at foklare og vise det + jeg kan godt lide, at de viser hvert enkelt gennemløb oppefra også, så man kan se det i fugleperspektiv :-D

 

Det må du ikke sige, nu ender det jo snart med at jeg går ud og bruger penge igen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er bare reddi go'!! :-D Har haft så mange planer om at træne, men islag og en (lige nu) sløj Smilla har desværre sat det lidt i bero.

 

Ses vi i Vilhemsborg til en udveksling Amocca? :slem:

 

jeg er på kursus i Vejle hele Vilhemsborgweekenden :megaked: så ingen agility på vilhelmsborg til mig i år... øv bøv. Men tænkte faktisk på om man skulle køre et smut til Århus søndag eftermiddag, hvis I vil med ud at lege? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Den er bare reddi go'!! :-D Har haft så mange planer om at træne, men islag og en (lige nu) sløj Smilla har desværre sat det lidt i bero.

 

Ses vi i Vilhemsborg til en udveksling Amocca? :slem:

 

Skal du løbe til Vilhelmsborg Cuppen? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er på kursus i Vejle hele Vilhemsborgweekenden :megaked: så ingen agility på vilhelmsborg til mig i år... øv bøv. Men tænkte faktisk på om man skulle køre et smut til Århus søndag eftermiddag, hvis I vil med ud at lege? :-D

 

Åh, det ville vi da ellers rigtig gerne, men har en halv aftale om at skulle besøge mine forældre (hvis min mor ellers er blevet rask til det).

 

Nå, så må vi finde en anden gang.. forhåbentlig snart. :lol: kan også sagtens køre til Horsens, Sabro, Hasselager eller hvor du slår dine folder. Vil du ikke gerne snart have dem?

 

 

Skal du løbe til Vilhelmsborg Cuppen? :-D

 

Mig??? ork nej!!!!!!! :lol: Desværre - vi har indtil kun 'bestået'' pre-agility 1. Og er totalt noviser. Men suger til mig alt hvad jeg kan (bla ved at udfritte Amocca) og skal helt sikkert ud og se stævnet på Vilhelmsborg.

 

Deltager du? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Åh, det ville vi da ellers rigtig gerne, men har en halv aftale om at skulle besøge mine forældre (hvis min mor ellers er blevet rask til det).

 

Nå, så må vi finde en anden gang.. forhåbentlig snart. :lol: kan også sagtens køre til Horsens, Sabro, Hasselager eller hvor du slår dine folder. Vil du ikke gerne snart have dem?

 

 

 

 

Mig??? ork nej!!!!!!! :lol: Desværre - vi har indtil kun 'bestået'' pre-agility 1. Og er totalt noviser. Men suger til mig alt hvad jeg kan (bla ved at udfritte Amocca) og skal helt sikkert ud og se stævnet på Vilhelmsborg.

 

Deltager du? :-D

 

Okay, kunne ellers have været sjovt, at se andre løbe herinde fra :-D

 

Ja, både min kæreste og jeg skal løbe - bare kig efter en underlig blåfarvet, storskrigende og meget lille border collie, der går tur med sin alt for 'underhøje' fører :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores agilitysæson skulle starte i morgen, men har fået email om at det er aflyst fordi der er isglat på græsset :fornaermet:

 

Det er nu også pissekoldt - så havde nok svært ved at tage mig sammen alligevel. Nøjj hvor ville jeg gerne gå til agility på en "indendørs" græsplæne :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...