Hop til indhold

Pajko.....


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Nu er den første nat i det nye hjem gået og det gik faktisk ganske fint, da den lille trold endeligt besluttede sig for at sove. Det var dog ikke lige der jeg gerne ville have han skulle, han faldt i søvn.

 

For det bedste sted, at sove er i hvert fald ikke den fine papkassekurv ved siden af min seng, nej nej, det er da min seng. :stupid: (Jeg har altid sagt, at jeg ikke vil have min hund i seng, meeen hvad kan man gøre.......:engel::hmm:)

 

Han startede i fodenden, men da jeg vågnede lå han ved siden af mit hovede.... :lun:

 

Renlighed er vi ikke så gode til endnu, men det er heller ikke forventet...

 

I dag har vi været ude og lege lidt i sne. Pajko synes det er noget meget sjovt noget, men det er også rigtigt koldt og man bliver så træt bagefter, at han lige nu ligger og sover i sin kurv med et tæppe over sig.... Ha rystede af kuld da vi kom (var ude ca. 10 min).

 

Han faldt i søvn i mine arme :hjerte:

 

Billedet hvor han sidder og kigger er fra i går. De to andre er fra lige efter vores tur ude i sneen. Det bliver man sååååå træt af :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Hvor er det godt at det går godt!!

 

Og ha ha, hvor er det klassisk dét med sengen. Tillykke med 1 stk varm sovekammerat de næste MANGE år. :lun:;-):lun:

 

Jeg kan ingen billeder se, i denne tråd?

.........

 

Edit: Nu ser jeg billederne! Hvor er han berårende! Og så lille.. Åh..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var hurtigt du blev blød og lod hvapsi sove i sengen :mrgreen:

 

Tacco nåede at blive 2 år før han for alvor må ligge i sengen og nu gider han faktisk for det meste ikke :cry: Så et godt valg du har truffet dig der :5up:

jeg ville også have svært ved at modstå sådan en kær lille en :hjerte:

 

 

Det er ikke meningen han skal ligge i sengen. Det er meget hyggeligt lige nu, men gider ikke havde det, når han bliver større. Så i aftenen står den på sov-i-papkassekurven. Han er vågnet op efter alle hans powernaps i dag, selvom er han er faldet i sov i mine arme. Så ligger jeg ham over, så han vågner og vender sig til kurven. Tror han er blevet gladere for den :-D

 

Jeg sover på 1. sal og han skal ikke sove i mit soveværelse, når han bliver større, så derfor skal han heller ikke vendes til sengen..... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

uuha det er ellers frygteligt hyggeligt at putte med sin vovse :lun:

 

Ja, der er ikke noget bedre. :hjerte:

 

De første par måneder, jeg havde Tyson, måtte han ikke være i sengen, der sov han på et skind på gulvet ved siden af sengen. Men nuj, hvor er jeg glad for, at jeg ændrede mening og tog ham op i sengen - ville bare ønske, at jeg havde gjort det helt fra starten. :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er ikke noget bedre. :hjerte:

 

De første par måneder, jeg havde Tyson, måtte han ikke være i sengen, der sov han på et skind på gulvet ved siden af sengen. Men nuj, hvor er jeg glad for, at jeg ændrede mening og tog ham op i sengen - ville bare ønske, at jeg havde gjort det helt fra starten. :lun::lun::lun:

 

 

Men Tyson og Izzie er også mindre end Pajko bliver, selvom dem med store hunde i sengen sikkert vil sige det også er dejligt....

 

Meeen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er den første nat i det nye hjem gået og det gik faktisk ganske fint, da den lille trold endeligt besluttede sig for at sove. Det var dog ikke lige der jeg gerne ville have han skulle, han faldt i søvn.

 

For det bedste sted, at sove er i hvert fald ikke den fine papkassekurv ved siden af min seng, nej nej, det er da min seng. :stupid: (Jeg har altid sagt, at jeg ikke vil have min hund i seng, meeen hvad kan man gøre.......:engel::hmm:)

 

Han startede i fodenden, men da jeg vågnede lå han ved siden af mit hovede.... :lun:

 

Renlighed er vi ikke så gode til endnu, men det er heller ikke forventet...

 

I dag har vi været ude og lege lidt i sne. Pajko synes det er noget meget sjovt noget, men det er også rigtigt koldt og man bliver så træt bagefter, at han lige nu ligger og sover i sin kurv med et tæppe over sig.... Ha rystede af kuld da vi kom (var ude ca. 10 min).

 

Han faldt i søvn i mine arme :hjerte:

 

Billedet hvor han sidder og kigger er fra i går. De to andre er fra lige efter vores tur ude i sneen. Det bliver man sååååå træt af :lun:

 

Tillykke med ham :klap: Hvor ser han dejlig ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Tillykke med lille Pajko, hvor er han dog herlig at se på.

 

Jeg startede også ud med, at hunde skulle sove i sin kurv. Nu har jeg, i mine svage øjeblikke, 4 puttehunde i sengen ellers kun 2 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Pajko er faldet rigtig godt til. Hele familien knuselsker ham, når vi får muligheden for det :hjerte:

 

Han er en ung mand med selvtilliden i orden og er ikke bange for kattene - de er tilgengæld ikke helt sikker på ham.

 

I går havde min far Pajko med ude og gå lidt rundt i haven, hvor de stødte på en af hunkattene, som normalt ikke er særlig kærlig, men Pajko er hun vild med, så de lege lidt rundt. :-D

 

 

Han er blevet god til at vise os, når han gerne vil ud og tisse :klap:Vi er bare ikke helt ligeså gode til at forstå ham.... :stupid:

 

 

 

Sengen mener, han stadig er hans område, men efter at jeg tog hans tæpper ud af kurven, sov han faktisk noget af natten på dem og ikke i sengen :mrgreen: Det går fremad....

 

 

Han er, når han lyster, begyndt at komme når jeg kalder og han laver glædeshop, når han ser mig :lun:

 

 

Billeder:

1. Fuld fart frem

2. Mor...?

3. Mon, der er noget spændende man kan spise her:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagen startede med nusseri i min seng. Hyggeligt :lun: Selvom han stadig skal sove i sig egen seng.

Morgenmaden blev serveret ved foderforsøg på køkkengulvet. Han synes det er sjovt, men hvis der går nogen gennem køkkent glemmer han fuldstændigt hvad han var i gang med.

 

Efter maden har han en hyperaktivitets time, hvor alt skal tygges på og slåes med..... :roll:

 

Pajko er frygtlig træt i dag, da vi har været i Silkeborg og hilst på en Shetland Sheepdog og en Shæfer blanding.

 

Han var lidt bange for Shettien og Shæfer blanding blev hilst på fra min arm, men det er vel okay:confused: Eller..... (Jeg er lidt bange for han ikke kommer til at møde/opleve alt det han skal, fordi det er så koldt og han fryser efter 10 min).

Han hilste også på en hjemløs mand, en teenagerpige og hendes mor og en dame, som fik et kæmpe smækkys..

 

Busser er han ikke bange for. Han var ret ligeglad med dem, selvom de kom tæt på :mrgreen: Og lastbilen der kørte forbi var mere interessant end skæmmende.

 

Nu sidder vi sammen i sofaen og computeren er meget sjov... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Morgenmaden blev serveret ved foderforsøg på køkkengulvet. Han synes det er sjovt, men hvis der går nogen gennem køkkent glemmer han fuldstændigt hvad han var i gang med.

 

 

Og jeg kom igen til at grine lidt :-D Ej undskyld, det er også ved at blive sent ... tror hellere jeg må smutte i seng.

 

Men hvor er han dejlig i sneen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...