Gæst Joker Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hej alle søde hunde mennesker Jeg er en livsglad pige på 21 vintre med en 4-benet og endnu mere livsglad dreng på lidt over ½ år:vuf: Jeg har altid haft hund i familien, er vokset op med racer som Amerikansk cocker spaniel Pomeraner Rottweiler Shar pei Schæferhund men lige siden jeg var omkring 5 år gammel har jeg ønsket mig en helt bestemt race, jeg har i alle årene (efterhånden som jeg blev gammel nok til de forskellige ting) læst på livet løs om racen, mødt den langhåret udgave af racen og snakket med opdrættere af racen, og efter 15 års vente/forberedelses tid gik mit ønske i opfyldelse:yeah: Jeg fik min "lille" dreng.. Den race jeg havde længtes efter.. Den fik jeg foræret af min dejlige kæreste, jeg skulle bare selv udvælge kennel samt hvalp. Jeg fandt en kennel, og nu er jeg så heldig at sidde med en blue merle korthåret collie, han er virkelig bare smuk, den ene side af hans hoved er sort og det andet blue merle, og så har han den smukkeste blue merle aftegning ned langs ryggen og på siderne.. Han skal afgjort ses Jeg elsker naturen, er endda heldig at have en hundeskov lige rundt om hjørnet, derudover er jeg dyrenørd, har haft næsten alt fra fugl til slange. Udover at tilbringe tiden sammen med min kæreste og vores tilsammen 2 vovser i den frie natur eller nusse dyrene så bruger jeg min fritid hos min computer, jeg er nemlig bidt af grafik på alle mulige og umulige måder, og laver helst billeder med dyr *hint* :slem: Jeg er imod seksuelle overgrab på dyr Jeg er for dyrepoliti Hader nogle folks "køb og smid ud" mentalitet overfor dyr Elsker når man møder en ordentlig opdrætter der opdrætter gode hunde og ikke bare "fordi jeg kan" Har som altid glemt en hel del, men det er med vilje :blink: ellers bliver det jo ikke sjovt at lære mig at kende når det hele står her vel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Er jeg blind eller står der ikke hvilken race din hund er:confused: Pssst... billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Glæder mig til at se vidunderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 nu er jeg så heldig at sidde med en blue merle korthåret collie, Velkommen til Er jeg blind eller står der ikke hvilken race din hund er:confused: Pssst... billeder Velkommen til Og ja, lad os se hvordan sådan en blue merle korthåret collie ser ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Når nu du skriver at han helt klart skal ses, hvor bliver billederne så af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joker Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Tak for velkomsten :klap: Jeg kan desværre ikke poste billeder endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Tak for velkomsten :klap: Jeg kan desværre ikke poste billeder endnu Du skal bare skrive nogle flere indlæg, så ind og bland dig i debatterne, der er masser at vælge imellem. Lige fra kamphundeforbud, gode råd om kameraer, dejlige billeder af andre hunde, flirteknap eller ej, dårlige maver osv osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Tak for velkomsten :klap: Jeg kan desværre ikke poste billeder endnu Du bruger bare knappen "Upload filer" nede i "Vedhæft filer". Du skal bare scrolle lidt længere ned for at finde det, når du besvarer indlæget. Knappen med billedet ovefor vinduet når du skriver, virker nemlig først når du har lavet lidt flere indlæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til - glæder mig til at se vidunderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joker Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Bailey_f1: Tusind tak for rådet :5up:(føler mig bare en anelse dum nu :stupid: *lol*) Her er der så 3 stk. af vidunderet, det 1. er før han flyttede hjem til mig, det 2. er på hjemturen, og det 3. er også hjemturen mit kamera er ude af drift og har været det et stykke tid så ingen nye billeder af ham desværre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Bailey_f1: Tusind tak for rådet :5up:(føler mig bare en anelse dum nu :stupid: *lol*) Det må du ikke - jeg havde nemlig præcist samme "problem" da jeg startede :blink: Her er der så 3 stk. af vidunderet, det 1. er før han flyttede hjem til mig, det 2. er på hjemturen, og det 3. er også hjemturen Dejligt at se hvordan sådan en ser ud - den er kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Bailey_f1: Tusind tak for rådet :5up:(føler mig bare en anelse dum nu :stupid: *lol*) Her er der så 3 stk. af vidunderet, det 1. er før han flyttede hjem til mig, det 2. er på hjemturen, og det 3. er også hjemturen mit kamera er ude af drift og har været det et stykke tid så ingen nye billeder af ham desværre... Hvor er han smuk jeg føler mig også lidt dum, jeg vidste ikke at man kunne poste billeder med det samme, men jeg har jo også kun været medlem herinde i 2.5 år :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen, han er kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Hvor er han smuk!! Jeg har lidt et ømt punkt for blue merle-farven, og SUK hvor den klæder ham godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hej og velkommen........... Super dejlig præsentation.......... og skønne billeder....... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Velkommen herinde! Og tillykke med ham. Han er godt nok smuk! Jeg har selv en langhåret zobel collie. Jeg håber at du vil blive glad for at være herinde (og at vi får lov at se mange billeder) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Velkommen til og dejligt du fandt ud af det med billederne, for han er da værd at se på din smukke dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joker Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 ihh jeg takker mange gange.. hvor er i bare søde alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst L&L Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Velkommen til - dejlig dejlig vaps du der har dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts