Hop til indhold

Jeg tror jeg har gjort det...

JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg tror det her billede må være det bedste, jeg har taget af Luna i fart - øhm tempo:mrgreen:.. sårn rent teknisk ihvertfald:-D

2601_8284.jpg

Taget på blændeprogram, f/5.3, 1/1000 og ISO 200

Jeg jubler en del:lol:, for synes bare det er gået den forkerte vej den sidste tid:???:

Her er fokus desværre forkert.. Men kan I sige mig præcis hvor? hundeskiltene? Hendes øre?

2601_8274.jpg

f/5.3, 1/640 og ISO 200

Her er hun bare tåget *G*

2601_8271.jpg

f/5.3, 1/640 og ISO 200

Et par til:

2601_8273.jpg

f/5, 1/640 og ISO 200

2601_8285.jpg

f/5.3, 1/640 og ISO 200

Og så et par billeder, som er af Luna, der synes jeg er træls:lol:

2601_8295.jpg

f/5.6, 1/320 og ISO 200

2601_8297.jpg

f/5.6, 1/800 og ISO 200

Øj jeg er glad for at solen er kommet frem:-D Nu skal jeg bare huske at tage det med på morgentur:mrgreen: Vi havde den flotteste sol opgang i morges, og kameraet lå derhjemme:roll:

Men her er min Luna i dag, ihvertfald

• Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Til dit spørgsmål: Jeg oplever at billedet "kun" er øjne. Luna kikker direkte ind i kameraet, hvilket vi jo tit gerne vil have, men man bliver ligesom suget ind i de øjne, som virker en anelse skelende.

Kan det være det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke hjælpe dig teknisk, har jeg overhovedet ikke forstand på :genert:

Men GUD hvor er hun bare smuk på de billeder :lun: :hjerte:!!

Hehe tusind tak:-D

Til dit spørgsmål: Jeg oplever at billedet "kun" er øjne. Luna kikker direkte ind i kameraet, hvilket vi jo tit gerne vil have, men man bliver ligesom suget ind i de øjne, som virker en anelse skelende.

Kan det være det?

Mmm jeg forsøgte at lægge fokus mellem øjnene, men det er ikke lykkes mig. Hun er lidt mmm "mat", der hvor jeg ville have hun var skarp. Tror måske jeg har fået lagt fokus på de der hundeskilte eller sårn.. Hendes ene bagpote er skarp:hmm: Oh well.. Jeg må ud og prøve igen i morgen:lol:

Og til det skelende.. Luna er ret skeløjet, så det er ikke noget, jeg selv lægger mærke til på billeder længere:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok nogle flotte billeder !

Kan godt se hvad du mener med fokus ligger lidt forskudt på det ene.. Som om det er hendes bagben, og stråene til højre for der er skarpest.

Men alt i alt super godt taget ellers ! Ö :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hehe tusind tak:-D

Mmm jeg forsøgte at lægge fokus mellem øjnene, men det er ikke lykkes mig. Hun er lidt mmm "mat", der hvor jeg ville have hun var skarp. Tror måske jeg har fået lagt fokus på de der hundeskilte eller sårn.. Hendes ene bagpote er skarp:hmm: Oh well.. Jeg må ud og prøve igen i morgen:lol:

Og til det skelende.. Luna er ret skeløjet, så det er ikke noget, jeg selv lægger mærke til på billeder længere:-)

OK, alt det der fotonoget har jeg ikke forstand på, synes bare du som sædvanligt har taget nogle gode fotos

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg har ingen ide om det er teknisk godt:

... men forpokker det er godt af hende hvor hun står :shock::lun:

Hvad siger du til at blive hyret til en - forhåbentlig - omgang hvalpeknibseri til foråret :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Hvor er det bare nogle gode billeder af smukke Luna...

mht. til det tekniske kan jeg ikke hjælpe... fik for kort tid siden et spejlrefleks.. og indtil videre sætter jeg min lid til den højeste lukketid når Freya er i fart...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare nogle gode billeder af smukke Luna...

mht. til det tekniske kan jeg ikke hjælpe... fik for kort tid siden et spejlrefleks.. og indtil videre sætter jeg min lid til den højeste lukketid når Freya er i fart...:engel:

Tusind tak:-) Jeg synes du tager nogle gode billeder af Freya, så du må da ihvertfald gøre noget rigtigt:-)

Det er nogle skøne billeder. Men når du snakker o´m det bedste, så husker jeg et hvor man ser Luna i løb fra siden, det er for mig et superbillede.

Åh ja, fra november 2008, tror jeg.. Der var et fantastisk billede imellem, det har du da egentlig ret i:-) Tak for at minde mig om det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er fokus desværre forkert.. Men kan I sige mig præcis hvor? hundeskiltene? Hendes øre?

2601_8274.jpg

f/5.3, 1/640 og ISO 200

Rigtig gode billeder :5up: :klap:

Fokus ligger længere tilbage vel omkring hendes hjerte eller mave vil jeg tro.

(brug græsstråene til at kigge efter - de står skarpest ca. hvor hendes venstre bagpote træder)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode billeder :5up: :klap:

Fokus ligger længere tilbage vel omkring hendes hjerte eller mave vil jeg tro.

(brug græsstråene til at kigge efter - de står skarpest ca. hvor hendes venstre bagpote træder)

Ja det kan jeg godt se, takker:-) Det er bare ikke så let, at tage billeder af hende i fart, for hun løber helst ikke for meget eller for længe.. ihvertfald ikke når jeg beder hende om det:mrgreen:

Og tak for ros:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Tak begge to..

Jamen det siger jeg da ja tak til:-D Hvis der oss er lov til at gramse hvalpene, altså:lun::lun:

Jamen det SKAL du da :mrgreen:

Men nu har du sagt ja - så tror mig, jeg tager der nok på ordet :blink:

... Og tøserpigen (den firbenede hvis du er i tvivl :blink:) er også velkommen - hvis hun er helt uptodate med alle shots og fri for orm og diverse smitterisici.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig flotte billeder! :5up:

De alle er flotte, men alligevel er jeg pjatter med billede nummer fire :-)

Man bliver helt misundelig på, at man ikke selv er i stand til at tage sådan nogle billeder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det SKAL du da :mrgreen:

Men nu har du sagt ja - så tror mig, jeg tager der nok på ordet :blink:

... Og tøserpigen (den firbenede hvis du er i tvivl :blink:) er også velkommen - hvis hun er helt uptodate med alle shots og fri for orm og diverse smitterisici.

Du tager mig bare på ordet:-D Jeg vil rigtig gerne møde en aussie i levende live og se om den er så lækker, som jeg synes den ser ud til at være:-D Luna er vaccineret i september og har ingen orm (ingen er ihvertfald set), og er sund og rask:-D Men lad os se, når tiden nærmer sig, er jeg stadig arbejdsløs, har hun nok godt af at være alene hjemme nogle timer:lol:

Rigtig flotte billeder! :5up:

De alle er flotte, men alligevel er jeg pjatter med billede nummer fire :-)

Man bliver helt misundelig på, at man ikke selv er i stand til at tage sådan nogle billeder :-)

Tusind tak, jeg kan også rigtig godt selv lide nr 4:-D

Hehe, jeg har haft kameraet i snart 3 år og øver mig stadig.. det er dælme svært:-) Derfor opfører jeg mig måske også lidt som en jubelidiot, når det lykkes:mrgreen::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites