Hop til indhold

"Du står da ikke og sparker din hund"!


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

Ja, hvornår mon man lærer at holde kæft?:hmm:

 

I dag, da jeg hentede mine unger i skole, så jeg en mand og hans hund. Jeg så dem bagfra og manden var i stor jakke og hunden var en middelstor muskeltype.....:mrgreen::mrgreen:. De var på vej over en lille fodgænger-overgang, og pludselig river manden så hårdt i halsbåndet, at hunden flyver bagover! Der kom ingen biler! Eller cykler!

Jeg tænker mit! Stakkels hund.

Pludselig giver han sig til at losse hunden med sine store støvler over forbenene.....:shock::shock: så den falder ned på bugen! Derefer sparker han den på siden..........:damn:

Mon jeg allerede der skulle have holdt min kæft?

Nå, men det kan jeg jo ikke alligevel, så jeg kan lige så godt lade være med at prøve:stupid:. Af ren forargelse råber jeg; "Du står da ikke der og sparker din hund"?

Manden vender sig om. For det første er han over 3 meter høj (arrrh, måske så 2 da!) og er to meter bred, har tatoveringer op ad halsen og i ansigtet..........:shock::shock:

Han bliver helt rød i hovedet og begynder at brøle højt af mig, mens han kommer imod mig. "Hvem fanden har sagt, at du skulle blande dig, din latterlige kælling".

"Den hund kan da umuligt have gjort noget der giver dig, som er 5 gange større end den, lov til at sparke den"?? :evil::evil: Siger jeg. Mandens ansigt bliver nu violet, og han puster sig op mens han sætter farten op!

Pludselig bliver jeg meget varm om ørene :oops::oops:, har jo min datter i hånden! Fortryder pludselig at min mund er så stor.

Heldigvis er jeg lige udenfor Fakta. Får pludselg en stor trang til at handle ind til aftensmaden......på torsdag! Drejer ind i Fakta, mens jeg siger til min datter: "Kom skat, vi skal lige købe lidt mælk".

 

Står derinde og bliver edderspændt rasende og tænker: "Gid den hund bider benet af ham"..........:oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, teoretisk set, kunne det være han blev så sur fordi han blev flov, og at han frmeover INDEN han sparker tænker "uh den der episode" og lader være med at sparke (man har vel lov at håbe)

 

Men damn du er modig :5up:

 

Hvad skal i så have at spise? På torsdag? :mrgreen:

 

 

 

 

Godt i slap fra det hele med livet i behold

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde squ heller ikke kunne holde min kæft!? :engel: sådan en røv med ører :roll: og stakkels vovse :megaked:

 

I formiddags da jeg kørte så jeg den nye hvalp der lige er flyttet ind på kollegiet blive lukket ud i sin indhegning for at tisse, 2 timer senere da jeg så kommer hjem står den der gudhjælpemig endnu :confused: Den er HØJST 10-11 uger så jeg går hen og banker på døren, kan jo værre de har glemt at den står der :rolleyes:

 

Jeg spørger manden der åbner døren hvor længe hvalpen har stået derude, og at jeg troede han havde glemt den. For det er ALT for koldt for sådan en lille én at stå ude i frostvejr :vedikke: han sagde så at han godt så mig da jeg kørte forbi tidligere, men at hvalpen har været inde i mellemtiden :hmm: okay...tænker jeg så bare...hvem faen lukker sin hvalp ud i kulden for at tisse for så bare at lukke døren og gå ind i varmen selv :confused:

 

Jeg fik da inviteret ham til at komme forbi MIN indhegning hvis han en dag skulle få lyst til lidt hundeleg :engel: så kunne det jo være at vi kunne få en snak om hvor meget de ved om det at have hvalp, og måske jeg kunne henvise dem herind til og blive gode venner med dem :engel: ville heller ikke være tosset at være hvalpe passer engang imellem :mrgreen: for nuuuurj en lækker smækker lille sort spaniel af en art de har :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Fik faktisk slet ikke købt noget til torsdag....:evil: Var helt rundt på gulvet! Og lidt flov over jeg ikke havde tænkt mig om inden jeg bare råbte....:oops::oops:. Så der røg vist kiks til ungerne og mælk i kurven....:stupid:

 

Ja, man kan håbe, at han reagerede sådan fordi han blev flov!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Jeg havde squ heller ikke kunne holde min kæft!? :engel: sådan en røv med ører :roll: og stakkels vovse :megaked:

 

I formiddags da jeg kørte så jeg den nye hvalp der lige er flyttet ind på kollegiet blive lukket ud i sin indhegning for at tisse, 2 timer senere da jeg så kommer hjem står den der gudhjælpemig endnu :confused: Den er HØJST 10-11 uger så jeg går hen og banker på døren, kan jo værre de har glemt at den står der :rolleyes:

 

Jeg spørger manden der åbner døren hvor længe hvalpen har stået derude, og at jeg troede han havde glemt den. For det er ALT for koldt for sådan en lille én at stå ude i frostvejr :vedikke: han sagde så at han godt så mig da jeg kørte forbi tidligere, men at hvalpen har været inde i mellemtiden :hmm: okay...tænker jeg så bare...hvem faen lukker sin hvalp ud i kulden for at tisse for så bare at lukke døren og gå ind i varmen selv :confused:

 

Jeg fik da inviteret ham til at komme forbi MIN indhegning hvis han en dag skulle få lyst til lidt hundeleg :engel: så kunne det jo være at vi kunne få en snak om hvor meget de ved om det at have hvalp, og måske jeg kunne henvise dem herind til og blive gode venner med dem :engel: ville heller ikke være tosset at være hvalpe passer engang imellem :mrgreen: for nuuuurj en lækker smækker lille sort spaniel af en art de har :lun:

 

Hvor er du bare go´........:klap::klap: Totalt overskud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvornår mon man lærer at holde kæft?:hmm:

 

I dag, da jeg hentede mine unger i skole, så jeg en mand og hans hund. Jeg så dem bagfra og manden var i stor jakke og hunden var en middelstor muskeltype.....:mrgreen::mrgreen:. De var på vej over en lille fodgænger-overgang, og pludselig river manden så hårdt i halsbåndet, at hunden flyver bagover! Der kom ingen biler! Eller cykler!

Jeg tænker mit! Stakkels hund.

Pludselig giver han sig til at losse hunden med sine store støvler over forbenene.....:shock::shock: så den falder ned på bugen! Derefer sparker han den på siden..........:damn:

Mon jeg allerede der skulle have holdt min kæft?

Nå, men det kan jeg jo ikke alligevel, så jeg kan lige så godt lade være med at prøve:stupid:. Af ren forargelse råber jeg; "Du står da ikke der og sparker din hund"?

Manden vender sig om. For det første er han over 3 meter høj (arrrh, måske så 2 da!) og er to meter bred, har tatoveringer op ad halsen og i ansigtet..........:shock::shock:

Han bliver helt rød i hovedet og begynder at brøle højt af mig, mens han kommer imod mig. "Hvem fanden har sagt, at du skulle blande dig, din latterlige kælling".

"Den kan da umuligt have gjort noget der giver dig, som er 5 gange større end den, lov til at sparke den"?? :evil::evil: Siger jeg. Mandens ansigt bliver nu violet, og han puster sig op mens han sætter farten op!

Pludselig bliver jeg meget varm om ørene :oops::oops:, har jo min datter i hånden! Fortryder pludselig at min mund er så stor.

Heldigvis er jeg lige udenfor Fakta. Får pludselg en stor trang til at handle ind til aftensmaden......på torsdag! Drejer ind i Fakta, mens jeg siger til min datter: "Kom skat, vi skal lige købe lidt mælk".

Står derinde og bliver edderspændt rasende og tænker: "Gid den hund bider benet af ham"..........:oops::oops::oops:

 

Det nytter jo ikke noget, at man altid holder kæft og ser den anden vej. Jeg synes, det er super godt, at du sagde noget. Men selvfølgelig skal man ikke sætte eget liv og lemmer på spil. Man kan håbe, at dine ord trænger bare en smule ind til ham - han er sikkert ikke vant til, at nogen tør sige noget til ham. Hatten af for dig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Helt enig med alle de andre - det er bare SÅ sejt gået :5up: Hatten af og fyldt med respekt til dig ;-)

 

Taarrk...:lun: Gad godt at have turde blive stående og tage konfrontationen. Men kunne mærke han var ude for terapeutisk rækkevidde......:mrgreen::mrgreen: Knold!

 

Intet under at de hunde bliver lidt mærkelige.......:stupid: Måske det skyldes ejeren fremfor racen??? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:sejt men også lidt vildt, godt med en Fakta :blink: til flugten, men mon desværre ikke han er såmeget en tosse at det slet ikke fes ind :shock: og ja jeg kender det godt med ikke at kunne tie stille, har for nygligt også haft en oplevelse af den slags dog ikke noget med hunde men nogle tosser som køre ræs, og lad os bare sige at da den ene steg ud af bilen ville jeg godt have haft en Fakta :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt....

Jeg havde heller ikke holdt min kæft..Men jeg var nok aldrig kommet på den gode idé at gå ind i Fakta...Sandsynligvis var det endt med et slagsmål..Sådan en der puster sig op og begynder at blive grov i kæften..Nøj det kan tænde mig af og så tænker jeg ikke klart og slet ikke på tilbagetrækning :stupid: Pyh..godt det ikke var mog, så havde der nok været en bruger mindre på HF:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var nok også krøbet i Fakta, hvis jeg havde barn med - men hvis ikke, så var talemåden: Tomme tønder buldrer mest - nok kommet til at stå sin prøve?

 

Sådanne typer kan jeg slet ikke tåle.. og jeg er en lille vims (syns jeg selv! basta)

 

Sætningen: Næste gang tager du bare dine venner med, så...!!! (kommer jeg også alene!) var sku nok røget ud af munden på mig.. :slem:

 

sådan et kæmpefjols!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...