Hop til indhold

Aktivitetstæppe ?


Gryn
 Share

Recommended Posts

tsk tsk - jeg forventer et billede af Lunas nysyede aktivitetstæppe snarligst :mrgreen:

 

2 tæpper skulle kunne gøre det til et enkelt tæppe. Mine firkanter er ca:

 

80 cm

70 cm

60 cm

50 cm

40 cm

30 cm

20 cm

 

Herefter er de lagt ovenpå hinanden i størrelsesrækkefølge og så siksakket fra midten af yderste kant til yderste kant - på begge leder - vupti! Tæppe.

 

Jamen Luna har jo allerede et godbidstæppe, jeg valgte nemlig at betale mig fra min egen uduelighed :oops:

 

Og før jeg kan gå i gang med noget, så er jeg vist lige nødt til at undersøge min lokale by, jeg har jo aldrig været kreativ, så jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor der ligger sådan en butik med stoffer og lignende :oops: Men tæpperne kunne man selvfølgelig nok bare købe i Jysk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen Luna har jo allerede et godbidstæppe, jeg valgte nemlig at betale mig fra min egen uduelighed :oops:

 

Og før jeg kan gå i gang med noget, så er jeg vist lige nødt til at undersøge min lokale by, jeg har jo aldrig været kreativ, så jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor der ligger sådan en butik med stoffer og lignende :oops: Men tæpperne kunne man selvfølgelig nok bare købe i Jysk

 

du quotede mens jeg redigerede :mrgreen:

 

tæpperne kan købes alle steder til billig penge - selvom hun har, så sy et til en hundeven - jeg var helt høj over min success i går - tror på det er et godt projekt til at "turde" sy noget, for det var så uhyggeligt nemt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

du quotede mens jeg redigerede :mrgreen:

 

tæpperne kan købes alle steder til billig penge - selvom hun har, så sy et til en hundeven - jeg var helt høj over min success i går - tror på det er et godt projekt til at "turde" sy noget, for det var så uhyggeligt nemt :5up:

 

Du har nok ret i at det er et godt start projekt, om man kan vel altid fedte sig lidt ind hos naboens lab' med sådan et :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fine tæpper Amocca.

 

Jeg er jo på 'specialeferie' i det mørke Jylland for tiden - og gennem lumske metoder har jeg netop fået min mor til at synes, at det vil være en fantastisk søndagsbeskæftigelse for hende:engel:

 

Så forhåbentlig har Samson snart sit eget:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fine tæpper Amocca.

 

Jeg er jo på 'specialeferie' i det mørke Jylland for tiden - og gennem lumske metoder har jeg netop fået min mor til at synes, at det vil være en fantastisk søndagsbeskæftigelse for hende:engel:

 

Så forhåbentlig har Samson snart sit eget:mrgreen:

 

yay! så må vi se billeder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt, du har lavet sådan en lige-til opskrift Amocca. :5up: Sådan en fikser jeg da også til Smilla.

 

Har længe tænkt på, om den var for nem (altså ikke for mig at sy :mrgreen:), men for hunden, men så kan man jo lave de ekstra syninger, som du foreslår. Hvad er din oplevelse, er den nem for Karla pigen? (Vil jo gerne have en halv times fred). :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt, du har lavet sådan en lige-til opskrift Amocca. :5up: Sådan en fikser jeg da også til Smilla.

 

Har længe tænkt på, om den var for nem (altså ikke for mig at sy :mrgreen:), men for hunden, men så kan man jo lave de ekstra syninger, som du foreslår. Hvad er din oplevelse, er den nem for Karla pigen? (Vil jo gerne have en halv times fred). :engel:

 

de ekstra syninger tror jeg ikke går - så skal du ihvertfald gøre tæppet større, ellers bliver lommerne simpelthen for smalle... Har blot lavet et kors fra midten af hver langside...

 

Mit bedste råd - hvis hun skal lege med den selv - er at det nederste tæppe skal være tungt... Karla synes den er vældig sjov, men jeg skal være sammen med hende mens hun leger med det, for ellers flytter hun hele tæppet og får det krøllet helt sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fine tæpper Amocca.

 

Jeg er jo på 'specialeferie' i det mørke Jylland for tiden - og gennem lumske metoder har jeg netop fået min mor til at synes, at det vil være en fantastisk søndagsbeskæftigelse for hende:engel:

 

Så forhåbentlig har Samson snart sit eget:mrgreen:

 

Og så kom hun jo til at sy et ekstra tæppe til Samsons ven Tyson. :mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

de ekstra syninger tror jeg ikke går - så skal du ihvertfald gøre tæppet større, ellers bliver lommerne simpelthen for smalle... Har blot lavet et kors fra midten af hver langside...

 

Mit bedste råd - hvis hun skal lege med den selv - er at det nederste tæppe skal være tungt... Karla synes den er vældig sjov, men jeg skal være sammen med hende mens hun leger med det, for ellers flytter hun hele tæppet og får det krøllet helt sammen...

 

Okay. Men mon ikke bare det bliver sværere af hun krøller det sammen?.. Det er heller ikke sikkert Smilla er så snu, som jeg tror. :mrgreen::vuf:

 

Tror det er bedst jeg i hvert fald holder mig til opskriften. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

de ekstra syninger tror jeg ikke går - så skal du ihvertfald gøre tæppet større, ellers bliver lommerne simpelthen for smalle... Har blot lavet et kors fra midten af hver langside...

 

Mit bedste råd - hvis hun skal lege med den selv - er at det nederste tæppe skal være tungt... Karla synes den er vældig sjov, men jeg skal være sammen med hende mens hun leger med det, for ellers flytter hun hele tæppet og får det krøllet helt sammen...

 

Så blev tæppet færdigt, sikke mange stofrester hun havde liggende:shock:

 

Kønt er det ikke, men det kan sagtens bruges, og Samson forstår tydeligvis ikke helt det der med bare at stikke snuden ind under, han kradser også løs med poterne og får det helt viklet sammen.

 

Men han får på en eller anden måde godbiderne ud alligevel

 

Billeder kommer i morgen, nu er han gået kold. Det var åbenbart hårdt for den lille.

 

Og Sonja, min mor har lovet at tænke over om hun vil sy et mere:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

de ekstra syninger tror jeg ikke går - så skal du ihvertfald gøre tæppet større, ellers bliver lommerne simpelthen for smalle... Har blot lavet et kors fra midten af hver langside...

 

Mit bedste råd - hvis hun skal lege med den selv - er at det nederste tæppe skal være tungt... Karla synes den er vældig sjov, men jeg skal være sammen med hende mens hun leger med det, for ellers flytter hun hele tæppet og får det krøllet helt sammen...

 

Måske kunne man sy noget skridsikkert på det nederste tæppe:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kunne man sy noget skridsikkert på det nederste tæppe:5up:

 

 

det kunne også være en ide - jeg har tænkt lidt på de der skridsikre måtter med gummi bagpå.... men jeg har altså ikke en symaskine der kan sy igennem sådan noget...

 

men det er fint nok, tæppet er ligesom spillene noget man selv deltager i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, ikke for at være krævende..... men jeg vil også gerne have din mor :genert:

 

Altså efter at have været hjemme i en uge nu, så kan du da få hende ganske gratis:genert:

Jeg får hurtigt nok af hende, så at være hjemme i så lang tid er lidt af en prøvelse - men hun vil jo kun det bedste, det kan også bare godt være lidt anstrengende en gang imellem:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...