Hop til indhold

Træt af "Løst snak"

Gæst Galle
 Share

Recommended Posts

Halløj :vinken:

Er jeg den eneste der er blevet træt af at tråde i "løst snak" Der er lidt unødvendige rykker andre vigtige ting ned fra "5 nyeste indlæg" ? Synes at det stadig skal være der, men ikke kommer med "5 nyeste indlæg". Er jeg den eneste der har det sådan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj :vinken:

Er jeg den eneste der er blevet træt af at tråde i "løst snak" Der er lidt unødvendige rykker andre vigtige ting ned fra "5 nyeste indlæg" ? Synes at det stadig skal være der, men ikke kommer med "5 nyeste indlæg". Er jeg den eneste der har det sådan?

Jeg kan godt finde ud af at zappe ned og kigge længre nede på listen, så nej, jeg er ikke irriteret (men jeg synes så også at spam er vildt underholdende)

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh har ingen problemer med det. Klikker altid på "nye indlæg", så skimter jeg siden og går bare til næste side, hvis det er..

Gider til gengæld ikke "løst snak tråden". Den bliver hurtig alt alt for lang, og jeg gider ikke klikke 27 sider tilbage

Så ja, det ser ud til at du - indtil videre - er alene om at synes det er irriterende:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes egentlig, at det er en ok ide :hmm:

Men jeg bruger også dagens indlæg, og jeg elsker løst snak trådene, synes det er dem, der er med til at gøre stedet unikt og hyggeligt :engel: men kommer man er for den seriøse del, kan jeg da godt se, at trådene kan synes unødvendig fyld - og ikke gæster kan alligevel ikke læse trådene, så hvis det er teknisk muligt, er det ikke nogen dum idé at fjerne dem fra forsiden :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg klikker også altid på dagens indlæg:mrgreen:.... "alt om intet x måned tråden" gider jeg dog ikke... synes også at den hurtigt bliver alt for lang... Men det generer mig ikke at der er et løst snak område for nogle gange vil man jo gerne lufte andre tanker end kun hundeting. (ja tænk engang:hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke bare Galle endnu ikke har opdaget, at man kan klikke på "Dagens indlæg" og ikke behøver at nøjes med at se de fem nyeste indlæg på forsiden? :-) Det tog i hvert fald min noget tid at opdage det, da jeg var ny. :oops:

Vidste jeg dog heller ikke :oops: Så tak for info !;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke problemer med løs-snak, de vigtige ting kan man smide i de andre fora, og så håbe på de ikke bliver overspammet.

Præcis, mener ikke at "løs-snak" skal fjernes, men at den ikke skal poppe op i "5 nyeste indlæg"

Link til indlæg
Del på andre sites