Gæst Galle Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Halløj Er jeg den eneste der er blevet træt af at tråde i "løst snak" Der er lidt unødvendige rykker andre vigtige ting ned fra "5 nyeste indlæg" ? Synes at det stadig skal være der, men ikke kommer med "5 nyeste indlæg". Er jeg den eneste der har det sådan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Halløj Er jeg den eneste der er blevet træt af at tråde i "løst snak" Der er lidt unødvendige rykker andre vigtige ting ned fra "5 nyeste indlæg" ? Synes at det stadig skal være der, men ikke kommer med "5 nyeste indlæg". Er jeg den eneste der har det sådan? Jeg kan godt finde ud af at zappe ned og kigge længre nede på listen, så nej, jeg er ikke irriteret (men jeg synes så også at spam er vildt underholdende) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Enig med Petrine - as always Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 jeg klikker på "nyeste indlæg" og der kommer alle nye indlæg med, ikke bare de 5 nyeste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg gør som PinPoynter, så det genere nu heller ikke mig -jeg har så heller ikke noget i mod løst snak og spam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg elsker løst snak tråden - det gør også at der forhåbentlig ikke er så meget spam i de seriøse tåde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg kigger på "dagens indlæg" og går ind i de tråde med en overskrift der fanger mig på en eller anden vis, så jeg er overhovedet ikke enig Jeg eeeelsker tråde med spam, ligesom de andre :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Næh har ingen problemer med det. Klikker altid på "nye indlæg", så skimter jeg siden og går bare til næste side, hvis det er.. Gider til gengæld ikke "løst snak tråden". Den bliver hurtig alt alt for lang, og jeg gider ikke klikke 27 sider tilbage Så ja, det ser ud til at du - indtil videre - er alene om at synes det er irriterende:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Synes egentlig, at det er en ok ide :hmm: Men jeg bruger også dagens indlæg, og jeg elsker løst snak trådene, synes det er dem, der er med til at gøre stedet unikt og hyggeligt men kommer man er for den seriøse del, kan jeg da godt se, at trådene kan synes unødvendig fyld - og ikke gæster kan alligevel ikke læse trådene, så hvis det er teknisk muligt, er det ikke nogen dum idé at fjerne dem fra forsiden :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Har ikke problemer med løs-snak, de vigtige ting kan man smide i de andre fora, og så håbe på de ikke bliver overspammet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg klikker også altid på dagens indlæg:mrgreen:.... "alt om intet x måned tråden" gider jeg dog ikke... synes også at den hurtigt bliver alt for lang... Men det generer mig ikke at der er et løst snak område for nogle gange vil man jo gerne lufte andre tanker end kun hundeting. (ja tænk engang:hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Har det som alle de andre der har svaret så jeg nøjes med et : Enig :5up: (det er jo en del af underholdningen:blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Mon ikke bare Galle endnu ikke har opdaget, at man kan klikke på "Dagens indlæg" og ikke behøver at nøjes med at se de fem nyeste indlæg på forsiden? Det tog i hvert fald min noget tid at opdage det, da jeg var ny. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Mon ikke bare Galle endnu ikke har opdaget, at man kan klikke på "Dagens indlæg" og ikke behøver at nøjes med at se de fem nyeste indlæg på forsiden? Det tog i hvert fald min noget tid at opdage det, da jeg var ny. Vidste jeg dog heller ikke Så tak for info ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Har ikke problemer med løs-snak, de vigtige ting kan man smide i de andre fora, og så håbe på de ikke bliver overspammet. Præcis, mener ikke at "løs-snak" skal fjernes, men at den ikke skal poppe op i "5 nyeste indlæg" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Præcis, mener ikke at "løs-snak" skal fjernes, men at den ikke skal poppe op i "5 nyeste indlæg" OK, det var mig der ikke lige var vågen :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts