JeanetteH Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg kunne ikke finde en tråd, så hermed er den oprettet:-D Jeg tog kameraet med ud på morgenturen i dag, og det kom der da et par billeder ud af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Lækre Luna :hjerte: sådan en brun lab er sgu køn i alt det hvide hva... her sner det sidelæns med 1000 km i timen ca - så tvivler på at lillefisen vil med ud i det vejr... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Lækre Luna :hjerte: sådan en brun lab er sgu køn i alt det hvide hva... her sner det sidelæns med 1000 km i timen ca - så tvivler på at lillefisen vil med ud i det vejr... Tusind tak, ja, jeg synes også sneen klæder hende:-D Okay? her er det tørt, men solen har lidt svært ved at komme igennem nu.. Det er ved at blive skyet.. Men jeg kan udemærket forstå hun ikke vil ud i det vejr:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Karla og jeg arbejder hjemmefra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Karla og jeg arbejder hjemmefra Årh hun ligger godt og blødt der:-D:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvad vil du? Jeg har ikke lige tid, er igang med at designe en prototype til selv-administration af Business Online brugere... har lidt travlt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvad vil du? Jeg har ikke lige tid, er igang med at designe en prototype til selv-administration af Business Online brugere... har lidt travlt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg kunne ikke finde en tråd, så hermed er den oprettet:-D Jeg tog kameraet med ud på morgenturen i dag, og det kom der da et par billeder ud af. Søde Luna:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Imens det er koldt udenfor, hygger vi indendøre... her er lidt billeder af tøse-pigen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hun er fiin:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Samson i sneen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Mosedyret: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Samson i sneen Uhhhh, det er så skønt at rulle sig i sneen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Uhhhh, det er så skønt at rulle sig i sneen. :hjerte: Ja og især i dette tilfælde hvor han faktisk ruller sig i den mus han lige har fanget:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Advarsel: Nu kommer der mange (nærmere bestemt 20) billeder af Tyson og Lumi i sneen. :slem: Her er de første 10... [ATTACH]21215[/ATTACH] [ATTACH]21216[/ATTACH] [ATTACH]21217[/ATTACH] [ATTACH]21218[/ATTACH] [ATTACH]21219[/ATTACH] [ATTACH]21220[/ATTACH] [ATTACH]21221[/ATTACH] [ATTACH]21222[/ATTACH] [ATTACH]21223[/ATTACH] [ATTACH]21224[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Og de sidste 10... [ATTACH]21225[/ATTACH] [ATTACH]21226[/ATTACH] [ATTACH]21227[/ATTACH] [ATTACH]21228[/ATTACH] [ATTACH]21229[/ATTACH] [ATTACH]21230[/ATTACH] [ATTACH]21231[/ATTACH] [ATTACH]21232[/ATTACH] [ATTACH]21233[/ATTACH] [ATTACH]21234[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Ih hvor de hygger sig:lun: Vi skal også ned at besøge en af Samsons damer i morgen, en dejlig brun lab som han kan tonse rundt med i timevis mens min veninde og jeg drikker kaffe. Vi ser dem ikke så tit da vi sjældent er i Vejle, men i morgen aften efter specialeskrivning har vi aftalt at nu skal vi altså ses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Samson i sneen Uhhh hvor er han skøn.... Freya og jeg glæder os rigtig meget til på torsdag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Uhhh hvor er han skøn.... Freya og jeg glæder os rigtig meget til på torsdag... Jeps, det bliver en fest tror jeg:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Og de sidste 10... Åhr, hvor de hygger Hvor var I henne? Synes ikke lige jeg kan genkende noget, men det ser dejligt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Advarsel: Nu kommer der mange (nærmere bestemt 20) billeder af Tyson og Lumi i sneen. :slem: Hvor er de gode :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Åhr, hvor de hygger Hvor var I henne? Synes ikke lige jeg kan genkende noget, men det ser dejligt ud. Vi gik på Solbjerg Parkkirkegård. Den ligger overfor Frederiksberg have/zoo (på den anden side af Sønder Fasanvej) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Vi gik på Solbjerg Parkkirkegård. Den ligger overfor Frederiksberg have/zoo (på den anden side af Sønder Fasanvej) Aha. Tak for opklaringen.. Synes nok det lignede noget kirkegård, men meget stort. Kunne ikke få det til at passe med noget i Kbh. Men har heller aldrig været der.. De ser virkelig ud til at nyde sneen og hinanden de to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Aha. Tak for opklaringen.. Synes nok det lignede noget kirkegård, men meget stort. Kunne ikke få det til at passe med noget i Kbh. Men har heller aldrig været der.. De ser virkelig ud til at nyde sneen og hinanden de to Du må tage med os ud at gå tur der en dag, der er virkelig dejligt. Og så rydder de en del af stierne, hvilket jo er en stor fordel, når Aina nu sidder i minicrosser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Min mor har lavet et trækketov til mig - i pigefarver :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts