Hop til indhold

Februar-hunde 2010


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lækre Luna :hjerte: sådan en brun lab er sgu køn i alt det hvide hva...

 

her sner det sidelæns med 1000 km i timen ca - så tvivler på at lillefisen vil med ud i det vejr...

 

Tusind tak, ja, jeg synes også sneen klæder hende:-D

 

Okay? her er det tørt, men solen har lidt svært ved at komme igennem nu.. Det er ved at blive skyet.. Men jeg kan udemærket forstå hun ikke vil ud i det vejr:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel: Nu kommer der mange (nærmere bestemt 20) billeder af Tyson og Lumi i sneen. :slem:

 

Her er de første 10...

 

[ATTACH]21215[/ATTACH]

 

[ATTACH]21216[/ATTACH]

 

[ATTACH]21217[/ATTACH]

 

[ATTACH]21218[/ATTACH]

 

[ATTACH]21219[/ATTACH]

 

[ATTACH]21220[/ATTACH]

 

[ATTACH]21221[/ATTACH]

 

[ATTACH]21222[/ATTACH]

 

[ATTACH]21223[/ATTACH]

 

[ATTACH]21224[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor de hygger sig:lun:

 

Vi skal også ned at besøge en af Samsons damer i morgen, en dejlig brun lab som han kan tonse rundt med i timevis mens min veninde og jeg drikker kaffe. Vi ser dem ikke så tit da vi sjældent er i Vejle, men i morgen aften efter specialeskrivning har vi aftalt at nu skal vi altså ses

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gik på Solbjerg Parkkirkegård. Den ligger overfor Frederiksberg have/zoo (på den anden side af Sønder Fasanvej) :-D

 

Aha. Tak for opklaringen.. Synes nok det lignede noget kirkegård, men meget stort. Kunne ikke få det til at passe med noget i Kbh. Men har heller aldrig været der..

 

De ser virkelig ud til at nyde sneen og hinanden de to :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha. Tak for opklaringen.. Synes nok det lignede noget kirkegård, men meget stort. Kunne ikke få det til at passe med noget i Kbh. Men har heller aldrig været der..

 

De ser virkelig ud til at nyde sneen og hinanden de to :lun:

 

Du må tage med os ud at gå tur der en dag, der er virkelig dejligt. :-) Og så rydder de en del af stierne, hvilket jo er en stor fordel, når Aina nu sidder i minicrosser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...