Hop til indhold

Februar-hunde 2010


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mariel-j

Zeus putter mens jeg sidder ved computeren... Han er den ultimative putte-ved-fødder-hund... 8 ud af 10 gange har man ham liggende mellem fødderne, når man sidder i sofaen... Det er så hyggeligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

øhmm. er det okay man finder gamle billeder frem til denne tråd?

 

Det er ikke bedste kvali, men så det og tjekket dato'en på det, det er fra maj 2008, det vil sige vi kun har haft cujo nogle få uger der :lun:

 

Btw. de 2 sækkestole..dem havde vi så kun nogle få uger EFTER vi fik cujo :mrgreen: så blev de ødelagt en dag han var alene :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er hun dog nuser!!!!! :hjerte: Og hvor opfører hun sig pænt. :lun: (Smilla havde hoppet og danset op at samtlige børn og sikkert stukket af med tennisbolden). :stupid:

 

hehe..frække smilla :hjerte:

Lumi ville os være med til hockey i starten, men bolde er ifølge hende kun sjove når de bevæger sig - når de stopper eller hun stopper dem, så gider hun dem ikke mere :stupid:

 

hun er faktisk rigtig god til ikke at være for voldsom med børn, men der kommer gerne lyd på og det synes børn er lidt skræmmende. De kan jo ikke høre at det er "weee leg med mig/kom vi skal løøøbe"-gøen :lol:

 

dohh sku ha lagt videon ind hvor min yngste nevø på knapt 2 år kysser hende :stupid:

Den må jeg vise i morgen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager allerførst billedkvaliteten, min iPhone har ikke et ret godt kamera til indendørs halvmørkt brug, og da slet ikke FORAN et oplyst akvarie (som godt nok er omdannet til "Hamster Town" :mrgreen:)

 

Nå men Beauty stak hovedet ud under tæppet og så sådan her ud :mrgreen:

 

haha hvor er det godt!!! Hun er da en rigtig beauty med det fiiine hår :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lumi var naturligvis med min ældste nevøs fødselsdag og det blev holdt på en skole, så vi legede i gymnastikhallen.

Synes Lumi er lidt sej og uforfærdet :lun:

 

(den hun står på (på billedet) vippede frem og tilbage når hun bevægede sig på den)

 

[media]

[/media]

 

Hold da op hvor er hun sej, jeg syntes det er helt vildt at hun er helt uforstyrret af larmen, og alligevel er villig til at gå op på den usikre rullende ting :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare dygtig :klap: og utrolig kær :lun:

 

Lumi var naturligvis med min ældste nevøs fødselsdag og det blev holdt på en skole, så vi legede i gymnastikhallen.

Synes Lumi er lidt sej og uforfærdet :lun:

 

(den hun står på (på billedet) vippede frem og tilbage når hun bevægede sig på den)

 

[media]

[/media]

 

 

:shock: sikke rolig hun virker og dygtig :klap:

 

Hun er da super kær :lun::hjerte:

 

Super hun lige skælder fotografen ud :klap::klap::klap:

 

Cujo havde også lavet ballade til den store guld medajle såen et sted :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

@lonny og guanomo: tak :lun: Hehe ja hun var vist bare glad for at være med over og lege :5up: Havde ikke engang godbidder med til at logge hende op på brættet..hehe, men hun var bare så glad og ville vist gøre alt hvad jeg sagde :lun: Virkede virkelig som om at når jeg bad hende om noget, så stoler hun på at det ikke er farligt eller noget - det er super :klap:Var også ret stolt af hende...selvom der skulle lyd på nogle gange..haha...hun kan bare ikke lade være...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lumi var naturligvis med min ældste nevøs fødselsdag og det blev holdt på en skole, så vi legede i gymnastikhallen.

Synes Lumi er lidt sej og uforfærdet :lun:

 

(den hun står på (på billedet) vippede frem og tilbage når hun bevægede sig på den)

 

[media]

[/media]

 

Dygtige Lumi. :5up: Og supergodt billede. :hjerte:

 

Årh hvor er hun dog nuser!!!!! :hjerte: Og hvor opfører hun sig pænt. :lun: (Smilla havde hoppet og danset op at samtlige børn og sikkert stukket af med tennisbolden). :stupid:

 

Du skulle bare vide, hvilken ballademager Lumi kan være. :slem: (Men på den søde måde :lun:)

 

Hold da op hvor er hun sej, jeg syntes det er helt vildt at hun er helt uforstyrret af larmen, og alligevel er villig til at gå op på den usikre rullende ting :5up:

 

Lumi er generelt super sej til den slags ting og fuldstændig uforfærdet. Til agility tog hun også lige fra starten vippen uden problemer, hvor de andre hunde skulle lære det stille og roligt. Men hun er jo også vant til, at underlaget bevæger sig, fordi hun sidder oppe hos Aina i kørestolen og på minicrosseren. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...