Hop til indhold

Månedens hund februar 2010 "Genbrugshund med barn/børn"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND FEBRUAR 2010

 

Denne månedes kategori: "Genbrugshund med barn/børn".

(Genbrugshund: hund du har overtaget.)

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. februar kl. 20.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af december måneds vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det er en god kategori - som det vist tidligere er blevet nævnt, så får alle dem der ikke har en masse søde hvalpebilleder nu muligheden for at være med.

 

Rigtigt, men gad vide hvor mange der har genbrugshund her inde?

Man kan jo også vælge at hundene skal være f.eks. 1+ :-D

 

Men synes det er OK kategori, selv om jeg heller ikke kan deltage denne gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtigt, men gad vide hvor mange der har genbrugshund her inde?

Man kan jo også vælge at hundene skal være f.eks. 1+ :-D

 

Men synes det er OK kategori, selv om jeg heller ikke kan deltage denne gang.

 

tror vi er flere end man lige umiddelbart husker - prøv at tjekke tråden http://www.hunde-forum.dk/omplaceringshund/7225-livet-som-omplaceringshund-genbrugshund.html :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ej altså...jeg synes squ kategorierne blir mere og mere snævrer og umulige at deltage i :rolleyes:

 

Jeps :5up:

 

Jeg synes det er en god kategori - som det vist tidligere er blevet nævnt, så får alle dem der ikke har en masse søde hvalpebilleder nu muligheden for at være med.

 

Øh ? Hund i bad , hunde der hjælper til osv osv.. det har da ik meget med hvalpe at gøre...

 

Hva hjælper det at der endelig er noget for genbrugshunde når man ingen unger har avlet ?? :confused:

 

Æv :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Øh ? Hund i bad , hunde der hjælper til osv osv.. det har da ik meget med hvalpe at gøre...

 

Hva hjælper det at der endelig er noget for genbrugshunde når man ingen unger har avlet ?? :confused:

 

Æv :???:

 

Jeg mindes da bare der var snak om det på et tidspunkt - og så kom der endelig noget for genbrugshundene hvor de ikke skulle konkurrere med søde hvalpebilleder.

 

Så vær du nu i stedet glad for kategorien på vegne af dem som kan deltage, du skal nok få chancen på et tidspunkt:blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes nu også at det er en lidt underlig kategori... Genbrugshund er fint nok, men med børn??? Dét må da næsten begrænse deltager antallet ud over det normale.

 

Selv med to genbrugshunde hunde i huset kan jeg ikke finde et billede med børn, eftersom jeg ikke selv har børn og ikke interessere mig så meget for børn at jeg har lyst til at tage billeder af dem :???:

 

Og der har da også været en million andre kategorier, hvor genbrugshunde har kunne deltage uden at skulle konkurre med hvalpe. Begge mine genbrugshunde har da deltaget et par gange, så det kan jeg ikke se er det store problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...