Hop til indhold

Hvilke løbetids bukser?


Tonks
 Share

Recommended Posts

Ville bare lige høre jer hvilke er disse løbetidsbusker i tror vil være søde (men ikke kvalmende) på Izzie :mrgreen::engel:

 

Lbetidsbukser - Lilla m. Dot

 

Lbetidstrusser - Rd Dot

 

Lbetidsbukser Lyserd med Sort Dot

 

Lbetidsbukser - Daisy

 

Lbetidsbukser - Lyserde tern

 

Jeg ved godt det er frygteligt at pynte ens hund med så nuttede bukser :genert: men når nu hun alligevel skal gå med det møg så kan de vel lige så godt være lidt søde jo... :mrsgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

ejjj, de er søde..:-D

 

Caia fik nu bare et par bokser shorts på, og så var den skid slået:-)

Meen, hun fik egentlig lov til at rende rundt det meste af tiden uden. Hun blødte ikke så meget igen, og hun var dygtig til at gøre rent efter sig, så hvis det endelig var en plet hist og pist, vaskede vi det bare væk..Men nu kommer hun heller ikke i møblerne, så vi behøvede ikke at være obs. på hende hele tiden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Sterilisering :cool:

 

Petrine havde 3 par, de bliver jo snaskede og skal vaskes, så gå du bare amok!

 

jajaja.... :rolleyes: har jo ikke så mange penge lige nu vel :fornaermet:

 

ejjj, de er søde..:-D

 

Caia fik nu bare et par bokser shorts på, og så var den skid slået:-)

Meen, hun fik egentlig lov til at rende rundt det meste af tiden uden. Hun blødte ikke så meget igen, og hun var dygtig til at gøre rent efter sig, så hvis det endelig var en plet hist og pist, vaskede vi det bare væk..Men nu kommer hun heller ikke i møblerne, så vi behøvede ikke at være obs. på hende hele tiden..

 

hehe...jaaa...izzie kommer jo i møblerne og sidst lagde jeg dyne betræk på alt....pyha et vasketøjs mareridt bagefter :roll::stupid:

 

Men er der slet ikke nogen af dem i synes ville passe hende bedre end andre? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bruge nogen overhovedet?

 

Hun kan nok klare at være enten et bestemt sted i møblerne, som du så har beklædt med lagner, håndklæder whatever.. Eller være på gulvet de dage..

 

Sorry, men jeg er meget imod løbetidsbukser:oops::-)

 

Fordi jeg sidste gang fik en KÆMPE vask :stupid: og jeg betaler 15 kr pr vask og 40 kr. for tørretumbling og det er altså for dyrt :genert:

 

Hun sover jo i sengen og ligger altid i sofaen, så jeg vil hellere give hende bukser på frem for at straffe hende for at få det røde :blink:

 

Jeg hælder også meget til nr.1 :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er som Jeanette - tæpper eller gamle dynebetræk på alle møblerne og ros hende hver gang hun gør sig selv ren...

 

Vi har været igennem 2 løbetider her i huser - uden bukser...

 

 

Ellers bed hende gå ned hver gang hun er hopper i møblerne? :vedikke:

 

Karla ville tage de bukser af konstant, det er jeg sikker på

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Fordi jeg sidste gang fik en KÆMPE vask :stupid: og jeg betaler 15 kr pr vask og 40 kr. for tørretumbling og det er altså for dyrt :genert:

 

Hun sover jo i sengen og ligger altid i sofaen, så jeg vil hellere give hende bukser på frem for at straffe hende for at få det røde :blink:

 

Jeg hælder også meget til nr.1 :hmm:

 

I min verden er det sgi at straffe, at putte de bukser på hunden:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla har 'red dot' str L. :-)

 

Jeg vil lige sige, at det røde smitter af på det hvide efter første vask. :???: Har set nogle netbutikker har trukket bukserne tilbage pga for dårlig kvalitet. Måske derfor?!...De sidder heller ikke supergodt eller er specielt bløde.

 

Men de er da søde!

 

Smilla har bukser på om natten, når hun ligger i sengen. Om dagen går hun uden, for der vasker hun sig mere regelmæssigt. Og så har jeg smidt et tæppe over sofaen, som jeg vasker, når det engang er slut.

 

Synes de bedste løbetidsbukser er H&m's babyunderbukser syet ind og med et hul til halen (dejlig bløde og sidder godt) og ellers dem fra lillevus. men de er temmelig varme og dyre!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger du jo så jeg svarer: INGEN :mrgreen:

 

Syntes simpelthen de er gyselige allesammen.

 

Jeg er hverken for eller imod løbetidsbukser for jeg ved ikke en hat om det men jeg er ikke hverken prikker eller blomster på hunde"tøj"

jeg bøjer mig for at man kan have brug for et dækken, og egentlig også sko i det her vejr, men at det skal pyntes sådan op forstår jeg ikke. Kunne man få et par almindelig sorte så havde jeg nok valgt det, hvis altså jeg absolut skulle have et par løbetidsbukser :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I min verden er det sgi at straffe, at putte de bukser på hunden:???:

 

Er det ikke en større straf ikke at måtte sove i sengen imens hun bløder :???: det synes jeg altså!

 

Smilla har 'red dot' str L. :-)

 

Jeg vil lige sige, at det røde smitter af på det hvide efter første vask. :???: Har set nogle netbutikker har trukket bukserne tilbage pga for dårlig kvalitet. Måske derfor?!...De sidder heller ikke supergodt eller er specielt bløde.

 

Men de er da søde!

 

Smilla har bukser på om natten, når hun ligger i sengen. Om dagen går hun uden, for der vasker hun sig mere regelmæssigt. Og så har jeg smidt et tæppe over sofaen, som jeg vasker, når det engang er slut.

 

Synes de bedste løbetidsbukser er H&m's babyunderbukser syet ind og med et hul til halen (dejlig bløde og sidder godt) og ellers dem fra lillevus. men de er temmelig varme og dyre!

 

Fedt! Så må jeg i H&M :5up:

Nu spørger du jo så jeg svarer: INGEN :mrgreen:

 

Syntes simpelthen de er gyselige allesammen.

 

Jeg er hverken for eller imod løbetidsbukser for jeg ved ikke en hat om det men jeg er ikke hverken prikker eller blomster på hunde"tøj"

jeg bøjer mig for at man kan have brug for et dækken, og egentlig også sko i det her vejr, men at det skal pyntes sådan op forstår jeg ikke. Kunne man få et par almindelig sorte så havde jeg nok valgt det, hvis altså jeg absolut skulle have et par løbetidsbukser :mrgreen:

 

Det er da fuldstændig ligemeget hvordan de ser ud, men de der sorte nogen man kan købe er virkelig væmmelige at røre ved, og jeg ville squtte have dem "dernede" :???:

 

Troede at dem jeg fandt var blødere, ser da sådan ud :vedikke: men så må jeg i H&M efter baby underhylere :mrgreen: for hun skal squ have det godt og ikke have det ubehageligt. Det er jo ikke hendes skyld hun bløder :engel:

 

Og så kan jeg altså ikke se noget galt i at hundetøj er nuttet :vedikke: det vigtigste for mig er da at det sidder godt og er praktisk og behageligt og absolut funktionelt :blink: men er det da en synd at ville se på noget pænt samtidig? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Synes de bedste løbetidsbukser er H&m's babyunderbukser syet ind og med et hul til halen (dejlig bløde og sidder godt) og ellers dem fra lillevus. men de er temmelig varme og dyre!

 

Tjekkede dem lige :mrsgreen: og de er squ da skønne :hjerte:

 

lillevus Design Hundetj og tilbehr

 

Og så er de lavet af blød fleece :klap: det blir da dem! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers bed hende gå ned hver gang hun er hopper i møblerne? :vedikke:

 

Hvis jeg havde gjort det ville både Petrine og mennesker være blevet deprimerede - og jeg synes absolut godt du kan fjolle med påklædningen :-D ved ikke hvorfor hundetøj med djævlens vold og magt skal være bedstemor-kedeligt :engel:

 

Da det 'var værst' fik Petrine Always ultra i sine, klippede dem bare til, det var billigere og mere effektivt end de avancerede beregnet til hunde.

 

Petrine gik ikke ind for at holde sig selv ren, og kan godt forstå hende, så det opmuntrede jeg hende ikke til.

 

Men husk lige - vi skal se billeder!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg råber i kor med de andre. INGEN!!!!!!!!!

 

 

HVIS du endelig skulle, kunne du så ikke købe et par af de der neutrale brune nogle, som man ikke ligge mærke til?

 

Ej hvis jeg putter brune bukser på min hvide hund, kan det da være et fedt om de er pink eller lilla :vedikke: brun er bare en ret så grim farve :genert:

 

 

Hvis jeg havde gjort det ville både Petrine og mennesker være blevet deprimerede - og jeg synes absolut godt du kan fjolle med påklædningen :-D ved ikke hvorfor hundetøj med djævlens vold og magt skal være bedstemor-kedeligt :engel:

 

Da det 'var værst' fik Petrine Always ultra i sine, klippede dem bare til, det var billigere og mere effektivt end de avancerede beregnet til hunde.

 

Petrine gik ikke ind for at holde sig selv ren, og kan godt forstå hende, så det opmuntrede jeg hende ikke til.

 

Men husk lige - vi skal se billeder!!!

 

THANK YOU! :kys:

 

Sne'følig :mrsgreen:

 

Det er også hvad de anbefaler på siden at man gør :blink: dem har vi jo alligevel til at ligge rundt omkring :engel:

 

Haha...fedt! Det synes jeg squ også er fair nok :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...